среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм 60 років

"Привітання з днем народження 60 років"

Батько, вже шість десятків, як на світло
Ти маленьким дитиною з'явився,
А нині – дітям, онукам ти: «Привіт»,
Я спеціально сьогодні тут опинився,
Щоб поздравок свій прочитати при всіх,
Привітати з ювілеєм тата,
Нехай в житті чекає тебе успіх,
І щастя на тебе покладе лапу.


Прийми від нас, твоїх дітей,
Кохання щире визнання,
У шістдесятий ювілей
Квіти, подарунки, побажання.
Років ти не здавайся, немає,
Нехай круглою датою не бентежать,
І кожен день нехай багато років
Одне лише щастя обіцяє!


"Привітання з днем народження сестрі на 60 років"

З таким ювілеєм не можна не привітати,
Сестричка, читай голосно мій поздравок.
Хочу відчуття тепла тут залишити,
Осередок щоб домашній згаснути не зміг,
Тобі – шістдесят, і це чудово,
Адже буде ще двічі стільки тобі,
Стрибок з парашутом – він дуже небезпечний,
Але нехай він буде в твоїй долі.


Навіщо року вважати і засмучуватися?
Про них не треба заїкатися.
Той старий, хто духом упав,
А Ваш потенціал енергії
Високий і безприкладне.
Вік поважний
Вас робить краше,
Зорче, мудрішою і сильніше.
Прийміть же Ви наші вітання
У свій шістдесятирічний ювілей!
Бажаємо успіхів і сміливих ідей!
Бажаємо, щоб були завжди енергійні,
Улюбленою, веселою і симпатичною.


Я пишаюся, що є така
У мене моя сестра.
Ти, сестро моя рідна,
Дуже ввічлива, добра.
Нехай життя деколи нескладна,
Немає лиха без добра?
Що поробиш? Та й ладно,
Ясно всім, що життя – гра.
Все погане буде в минулому,
Від мене ж – поздравок.
У шістдесят твої бажаю
Ніколи не знати тривог!


"Привітання на шістдесятиріччя"

Шістдесят тобі сьогодні
На відпочинок пора,
Скільки років ти весь в роботі
З ночі до ранку.
Але сьогодні особливий день –
Ювілей адже твій,
Будемо святкувати сьогодні,
Татку, рідний.


Твої зморшки навколо очей
Тебе нітрохи не старять.
Скажу я прямо, без прикрас:
Вони тобі шарм дарують.
Зморшки – ознака доброти,
Веселощів, оптимізму.
Вони рідні мені. Знаєш, ти
Дивися на світ крізь призму.
Я в День Народження твій з ранку
Свій поздравок дарую.
І в шістдесят твої, сестра,
Хочу сказати: люблю!


"Привітання з днем народження чоловікові, жінці 60 років"

Вважаючи роки, чаші всі сумуємо
І життя прожите ніби соромимося,
«Ще не вечір», — боязко говоримо
І днів народжень власних боїмося...
Не треба, не сумуй! Захід ще не скоро.
Ну що засмучуватися, коли юність не повернеш
І в сутінках ходою Терпсихори
Ти на побачення нині не підеш.
Зате в рисах коханого створіння
І в блиску бешкетних її очей
Ти бачиш молодість, веселість, обаянье
І продовження незабутніх днів!


Друже, дозволь зачитати поздравок
При усіх, хто зібрався сьогодні
Привітати тебе. Не прийти я не зміг,
І мені наплювати на день складний.
На світ, на замовлення, клієнтів, завал –
Тобі виповнюється шістдесят,
І, як я сьогодні гарно сказав,
Нехай все у тебе виходить!


"Привітання на 60 років"

Батько, тобі сьогодні шістдесят,
З ювілеєм тебе вітаю!
Тато, я тебе обожнюю,
Здоров'я, щастя, радості бажаю.
Ти всього добився в житті сам,
Не боявся ти будь-якої роботи.
Бажаю довгих і щасливих років,
Наповнених любов'ю і турботою.


Любий таточку рідний,
Тобі сьогодні 60,
І привітаємо з ювілеєм,
Ми неодмінно тебе,
Бажаємо щастя і удачі,
Нехай доброта рідних сердець,
Не покидає ніколи,
І нехай роки не засмучують,
Адже мудрість з ними,
До вас прийшла,
Ми з віршиком,
Вас вітаємо,
І побажаємо як завжди:
Здоров'я — гори,
Щастя — ріки,
І душа хай буде,
Вічно молода!


У Ваші роки вже можна бути старим,
Можна стати безнадійно хворим.
Можна стати нудним і млявим.
Можна отруювати життя іншим.
Можна вдома від світла закритися,
Телевізор включити і сумувати.
Ну, а можна — ще раз одружитися
І друзів запросити на бенкет.
Можна почуттів на друзів не змарнувати,
Залишатися веселим, простим,
Не валяючись довго в ліжку!
Можна фору задати молодим!


Як же мені подобається сьогодні день,
І я вітаю вас з днем народження,
Ще не дорослий, молодий олень,
Також шле вам вітання.
Бабуся, вам шістдесят,
Не так і багато років, насправді,
І в присвяченому вам лише поздравке,
Знайдеться те, що ви давно хотіли.


Дорогий наш татко, відчуй:
День сьогодні всіх інших світлішими –
Місця немає ні гіркоти, ні смутку
В твій прекрасний, славний ювілей!
У шістдесят спокій тобі лише сниться;
Ми з тобою – за кам'яною стіною;
Так тобою світ повинен пишатися!
Нехай сімейство приєднається:
З ювілеєм, татку, рідний!


Колега, товариш, помічник
Сьогодні тобі – шістдесят.
Ти гордий і розумний. Навіть дощик
І в сніг ти готовий допомагати.
Не міг я тебе не привітати,
Адже ми – немов два мурашки:
Мене ти завжди выручаешь —
І ось – поздравок для тебе.



Прийде, здавалося, шістдесят,
І старість раптом настане,
Здавалося пару днів назад,
Але дата настала...
І нова відчинилися двері,
Прекрасно жити на світі,
Не старше сталі, а мудрей,
Жити довго - до сторіччя!


Ти достойний шани
І багато поваги,
У рідних твоя турбота
Знаходить відображення.
В день твого народження,
У шістдесят рівних років
Маєш ти над онуками
Найбільший пріоритет.
Будь щасливий, наш хороший,
Смішний наш поздравок
Нехай доставить листоноша
Обов'язково в строк!


Сьогодні Ваш ювілей, 60!
Успіх хай допомагає в починаннях,
Нехай гроші прямо в руки до Вас летять,
Начальник, щоб здійснилися бажання!
Нехай до Вас надія постукає в будинок,
А щастя хай увійде без запрошення!
Готовий працювати вночі я і вдень,
Я, можна, попрошу про підвищення!?


Ювілей твій, шістдесят,
Спразднуем з вином.
Нехай очі твої горять
Життєвим вогнем!
Будь по – як і раніше розумний
І гарний собою,
Від нещасть захищений,
Пам'ятай: ми з тобою!
Тато – милий, дорогий,
Добрий наш батько!
Тато – ідеал чоловічої,
Тато – молодець!


Пенсіонер ви молодий,
Вам – багато чому вчитися,
Здоров'я, сили вам горою,
Ще на два за тридцять!


60-річний керівник наш –
Єдиний на світі,
Кому так пощастило з колективом.
Проте ми вдячні за це
Йому ж – в чиїх руках все управління. Зло
Не визнано у нас – спасибі ювіляру,
Він може невдоволення вчасно припинити
І захистити в нас проблеми. Подарунок
Прийміть від нас, і обіцяйте цей поздравок зберегти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий