среда, 14 сентября 2016 г.

Красиві Привітання з Ювілеєм 60 років у віршах

Друг ти мій, надійний, самий вірний.
Для мене завжди ти був, звичайно, самим першим.
Багато разів ти в життя рятував,
І ні разу ти мене не підкачав.
Ти веселий, дуже цікавий,
І чудово ти співаєш усі пісні.
Ти в компанії всіх розважаєш,
В різні ігри ти завлекаешь.
Лови мій цей незвичайний поздравок,
І в 60, як і завжди, будь щасливий, мій друже.


Сьогодні, у цей літній день,
Ми зібралися на ювілей.
Хочемо главу сім'ї прославити
І привітати іменинника!
Для ювілею рахунок чималий,
Але наш батько перш бравий,
І незважаючи на юність років,
Має купу онуків дід!
Ти в життя дорогу нам відкрив,
Завжди нас вчив мудрості,
І хоч пустували іноді,
Тобою пишалися ми завжди!


"Вітання з днем народження дідуся на 60 років"

Дідусь, коханий, мій рідний,
Сьогодні свято з великою величиною.
Сьогодні виповнилося шістдесят тобі,
Привітати Вас так хочеться і мені.
Тобі бажаю тільки добра,
Доля до тебе завжди буде щедрою.
Послухай ти від онуків поздравок,
І тільки молодей ти наш, дідок.


Вас з ювілеєм я лечу привітати!
Вам 60 – прекрасні року!
Нехай життя все по місцям своїм розставить,
Такою красивою будьте Ви завжди!
Нехай рікою Вас наздожене щастя,
Нехай гроші з неба сиплються на Вас!
Приб'ємо ми тапком Ваші всі негоди,
Заздрісний закриємо марлею очей!


"Вірші на день народження за 60 років"

Тобі сьогодні шістдесят,
Порадуємо тебе знову.
Дідусь, я тебе люблю
І свій подарунок подарую.
Ми ювілей скоріше зазначимо,
І всіх твоїх друзів ми зустрінемо.
На свято їх ми покличемо
І дружно заспіваємо пісні.
І нехай мій поздравок
Обов'язково збудеться і в строк.


Батько і дідусь! Прийми в честь ювілею
Слів щирість і теплоту сердець,
Щоб і надалі, душею не старіючи,
Ти був для нас багато в чому зразок.
Працьовитим, досвідченим, умілим,
Завзятим дачником і книгоманом,
Принциповим, суворим, мудрим, сміливим,
Не терпить лінощів і обману.
Бажаємо, щоб у силі, при здоров'я
Ти і другі шістдесят зазначив,
Щоб онука балував і зігрівав любов'ю,
Щоб день будь-якої був пам'ятний і світлий.
Нехай не змінить ніколи тобі
Готовність допомагати, бути потрібним людям.
Бажаємо щастя і везіння в долі,
Ми тебе цінуємо, поважаємо, любимо!


"Гарні вірші на 60 річний ювілей"

Сестричку нашу з днем народження,
Ми від душі зараз привітаємо.
І побажаємо ми багато везіння,
Доброго, великого настрою.
Тобі сьогодні шістдесят,
А це значить, що знову,
Ми вітати тебе зараз ось будемо,
І ніколи не позабудем
Прийти до тебе в будь-який час,
Якщо буде важким — це наш тягар.
У тебе такі милі дочки,
Такі чудові, як янголята.
Маєш хороших онуків,
І це теж дуже круто.
Рідна, мила ти наша,
Ми всі тебе любимо, як з фільму персонажа.
Добра та тиха і скромна.
Така ніжна, спокійна.
Ти просто любляча мама,
І цілі в житті ти досягаєш уперто.
Швидше ти приймай вітання,
І нехай мине щасливо
Твій ювілейний день народження!


Шістдесятий ювілей
Ми поспішаємо з тобою зазначити,
Нехай салют прекрасною дати
Небо над тобою расцветит!
Нехай на заздрість яскравим зіркам
Засяє твоє життя!
Будь трошки несерйозним,
І щоб всі плани вдалися!


Любий, коханий мій,
Сьогодні юбилейчик твій.
Шістдесят років тобі дорогий,
Испеку — ка тортик з курагою.
Подарунок яскравий подарую,
І поцілунками тебе я осыплю.
Адже я щаслива, що ми разом
Про це адже співається в кожній пісні.
Друзі тобі тут скажуть тост,
І цей тост зовсім не простий.
Я висилаю поздравочек,
І щастя великого мішечок.


Шістдесят — ще не осінь!
Яскравою життя серце просить,
Весело і сильно б'ється,
І над віком сміється!
Треба серцю довірятися
І років не піддаватися,
А горіти, мріяти, творити,
Посміхатися і любити!


Чоловік мій добрий і рідний,
Ми давно з тобою удвох.
Мені з тобою добре,
Ти ставишся до мене з душею.
Шість десятків ти прожив на світі,
Поруч я і наші з тобою діти.
Всі тебе ми любимо, поважаємо,
Відпочивати ми разом виїжджаємо.
І свято яскравий ми сьогодні проведемо,
Гостей хороших покличемо.
І нехай мій вірш викличе усмішку, сміх,
Лови мій ніжний поздравок.


Чоловікові вік шістдесят
Солідний і прекрасний!
І великих досягнень ряд,
Світло в душі і ясно!


У тебе сьогодні ювілей,
Тобі бажаємо — не болів.
Адже у шістдесят ти виглядаєш прекрасно,
І життя своє живи різноманітно.
У тебе є все, про що лише можна помріяти.
Хотілося нам ще тобі тут побажати.
Міцного здоров'я, великого.
І щастя просто неземного.
Щоб діточками завжди пишався.
І щоб сьогодні ти трохи «побесился».
Обзавестися крутою машиною, замість самоката,
І щоб прибутку грошенята.
І в день народження ми напишемо оду,
Потім оголосимо ми тобі свободу,
Ти підключи скоріше кмітливість.
Адже скоро їдеш на рибалку.
Бажано зі мною. Візьмемо ми тісто,
Наловимо риби, згадаємо дитинство.
Як були маленькими пансіонатах,
І як програвав мені в картах.
Пам'ятаю, як із своїм братом я,
Любив зустрічати світанки і заходи.
Є ініціатором усіх справ,
І сильний ти, і навіть дуже сміливий.
Ну, загалом, щоб не було хвилювання,
Я брата вітаю з днем народження!



"Прикольні і жартівливі привітання з днем народження на 60 років"

Я бачу, ти готовий зустріти
Свій ювілей у колі друзів.
Ти дожив до таких років,
Що кожен день — як ювілей.
Ти пам'ятаєш, як приніс у сім'ю
Получку першу свою?
У тій получки ювілей:
Їй у середу — двадцять тисяч днів.
А хіба не хвилює кров
Шалена перша любов?
Тут до місця святковий обід:
У четвер їй — шість десятків років.
А твій перший шкільний урок?
Підходить ювілейний термін!
І для останнього дзвінка
Вже дата кругла близька.
Не будемо ні про що тужити,
Ось так і будемо далі жити:
Про щастя для внучат мріяти
Так відзначати ювілеї.


З ювілеєм вітаю,
І тобі, дружина, бажаю.
Бути красивою багато років,
Щоб жила ти цілий вік.
Щоб щасливою була ти,
Подарую тобі квіти.
Шістдесят років-це так мало,
Щоб життя тебе не попсувала.
З днем народження тебе,
Вітаю я люблячи.
Ти мій ніжний ангелок,
І лови мій поздравок.


На ювілей до тебе поспішаємо
Адже шістдесят – така дата!
Бажаємо щастя від душі
Ну, і поїсти твоїх салатів.
Адже ти на кухні просто - ас,
Там все на світі ти вмієш,
Квітни завжди і потіш нас
І на подальших ювілеї!


З тобою ми дружимо багато років.
Ти сядь, накинь на плечі плед.
Постав ти поруч чарочку вина,
Шматочок солоденького пирога.
Ну а тепер ти можеш сміливо
Мій поздравок читати вміло.
Тебе я з ювілеєм вітаю,
І щастя шістдесят раз побажаю.
Кораблик життя по хвилях нехай швидко мчить,
Але до старості нехай не прагне.
Нехай обходить її стороною,
Летить до багатого життя, золотий.


Найбільш красивих квітів у шістдесят,
Найщасливіших хвилин!
Нехай компліменти сьогодні лунають,
Добрі новини чекають!
Хай буде світлим, затишним Ваш дім,
Повним тепла і любові,
І обов'язково життя день за днем
Дарує подарунки свої!

Комментариев нет:

Отправить комментарий