четверг, 29 сентября 2016 г.

Привітання з днем ангела Любов

«Любов»
Любов – пречудове ім'я,
І не порівняти його з іншими.
І я бажаю бути коханою,
Єдиною, неповторною.

І життя не боятися –
Вперед успішно просуватися.
Бажаю щастя і везіння,
Бажаю море натхнення.
Відправити смс на мобільний

«У Вірочки сьогодні іменини!»
У Вірочки сьогодні іменини!
І я поспішаю привітати серед всіх!
Ах, Вірочка, ти наче з картини,
Так нехай тобі супроводжує успіх!

Нехай життя твоє цвіте як троянди,
Але тільки не зів'януть ніколи!
Нехай тебе стороною обходять грози,
А все хороше приходить назавжди!
Відправити смс на мобільний

«Любов»
Любов, ви гідні всього,
І просто щастя свого,
Гідні любові ви великий,
І життя просто золотий!

Бажаю в перлах купатися,
В хутра лише одягатися.
Прекрасною будьте ви завжди,
І не сумуйте ніколи!
Відправити смс на мобільний

«Надія»
Надія, за одну твою усмішку,
Чоловіки можуть мир тобі віддати.
І було б справжнє помилкою
Того, що ти – принцеса, не визнати.

Не сумуй, не сумуй –
Очам твоїм сумі не йдуть,
Живи, надійся, радуйся, влюбляйся –
І попереду тебе чекають удачі.
Відправити смс на мобільний

«Віра»
Прекрасній дівчині, що Вірою звати,
Хочу сказати, що ти – неповторна,
Нехай печалі, смутку підуть,
Ти будь завжди єдиною, коханою.

Ти будь такою, щоб усі чоловіки слідом,
Озираючись, немов завмирали.
Тобі бажаю я щасливих років,
І щоб очі не чіпали печалі.
Відправити смс на мобільний

«З днем ангела, мила Надя!»
З днем ангела, мила Надя!
Так багато слів хочу сказати я,
По-перше, будь завжди собою,
Такою турботливою, простий,

А по-друге, цінуй друзів,
Не забувай, клич гостей,
Вдалою будь, лови момент,
Прийми цей скромний комплімент!
Відправити смс на мобільний

«Надія»
Шедевр на ім'я Надія
Господи, воістину, створив –
І краса посмішки ніжною,
І правильний овал особи.

Так будь ти всім і надалі прикладом,
Адже ти богиня, так і є.
Але остерігайся лицемірів,
І бережи любов і честь.
Відправити смс на мобільний

«Надія»
Надія, ви – подарунок,
Точніше ви – алмаз,
Який кремезний, ярок,
Який не зрадить.

Бажаємо залишатися
Вам могутньою такий,
І частіше посміхатися,
Сяючи красою!
Відправити смс на мобільний

«Зер гуд!»
Віра – іменини!
Бажаю я тобі:
Життя без «хворины»
І в тілі, і в душі!

Хай тіні хвацько скачуть
І біди йдуть геть!
І все навколо нехай скажуть
«У Віри все зер гуд!»
Відправити смс на мобільний

«Любов»
Дівчину Любов'ю нарекли -
Складно в цьому світі без любові.
І коли тебе зі мною нема –
Фарби всі свої втрачає світло.

Я хочу побажати здоров'я,
Красу свою не розгубити.
Щоб ти завжди щасливою була,
Щоб домогтися ти змогла.
Відправити смс на мобільний
Вітальна картинка Любочці на день ангела

Комментариев нет:

Отправить комментарий