воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Приємного Вечора, Доброго Вечора у віршах

Добрим людям – добрий вечір,
Як подарунок після дня,
Нехай опуститься на плечі
Пожеланьем від мене.
Відпочивайте, ви втомилися.
Я бажаю вам добра,
Щоб сильніше стали тілом
І поспали до ранку.
Щоб вам вночі не заважали
Днів уривчасті сни,
І щоб солодко-солодко спали
Ви в обіймах тиші


Вечір добрий,
Нехай не теплий,
Хмари за вікном,
І вітер змітає все навкруги,
Але хай тебе зігріє він,
Шматочок щастя, у серці він,
І хай тобі стане тепліше,
І завірюху заспокоїть раптом,
Нагадає все навколо,
Наш найкращий поцілунок,
Щастя, повні очі,
Усмішка хай осяє тебе...


День був важкий, я знаю чудово
Ти відпусти і забудь про все,
Вечір хай буде спокійним і ясним,
Щоб ти просто розтанула в ньому.
Я побажати хочу теплого вечора,
З чашкою какао і пледом в ногах,
Вечори тихого, доброго вечора,
Книжка розкрита, і кіт на руках.


Я бажаю Вам доброго вечора
Під містерію, променів сонця!
Дуже хочеться з Вами, мені зустрінеться
Знову у вогні, розчиниться очей!
Я бажаю прекрасної погоди
Назавжди, Вашої яскравою душі,
Щоб Вас обминали тривоги
Ваше сонце, так мені подобається!


Сонце сіло, вечоріє.
Скоро всюди потемніє,
Місто спалахне, стрепенеться -
Тисячею вогнів запалиться.
Нехай твій вечір буде добрим:
Повним сміху, яскравим, бадьорим
Або ніжним і спокійним -
Загалом, нехай буде гідним.
Буде вечір нехай приємним,
Цікавим і цікавим!


Приємно ввечері за чашкою чаю,
розмовляти з тобою, мій милий друже.
так пробіжать хвилини непомітно,
що сумно стане розлучатися раптом.
Ми далеко, але здається, що поруч,
ти пишеш, а я чую голос твій.
як добре і кращого не треба,
поговорити про що-небудь з тобою.
Про життя, вічне, щастя і долю,
про світ, про кохання і пониманье.
про горе і звичайно состраданье,
про те, що наболіло, про душі...
Ти все зрозумієш, оціниш, даси пораду,
мені просто так з тобою і спокійно.
що не можу знайти я тут спокою,
поки я тут, а поряд тебе немає.


Ваше серце, мене зігріває
Ніжність губ, розправляє крила
З Вами знову, душа відлітає
В ті місця, де колись була!
Відлітає в храм юної богині,
Де любити і дихати, суть,
Де торкався губами святині,
Дорогоцінне тіло, твоє!
Добрий вечір, моя дорога
Добрий вечір, богиня любові
Ти відкрила мені двері раю
Висвітлила мій шлях попереду!
Розчинила мій дух всесвіту
І вплела знову в узори полів
Я клубочок тієї нитки нетлінної
Що лежить на долоні твоєї!
Танець душ - це пісня природи,
А захід - це м'якість променів
І співають ось небесні склепіння,
Добрий вечір, богині моєї!!!


Бажаю тобі я приємного вечора,
У компанії близьких, коханих друзів!
Сьогодні ми, може бути, навіть і зустрінемося,
Побачити тебе ж хочу я швидше!
Нехай вечір наповниться сміхом і радістю,
Нехай не приходить навіки біда!
Сьогоднішній вечір хай стане всім солодкістю,
Щоб він не забувся тебе ніколи!


Добрим людям –
добрий вечір,
Як подарунок після дня,
Нехай опуститься на плечі
Пожеланьем від мене.
Відпочивайте, ви втомилися.
Я бажаю вам добра,
Щоб сильніше стали тілом
І поспали до ранку.
Щоб вам вночі не заважали
Днів уривчасті сни,
І щоб солодко-солодко спали
Ви в обіймах тиші.


Вечір - час розслаблятися,
Близьким людям посміхатися.
Він для життя поза роботою,
Так залиш ж всі турботи!
Нехай приємним, буде славним,
Світлом зірок тебе чарує.
Поринь у море веселощів -
Не впізнаєш себе незабаром:
Немає втомлених думок, нудьги
І забуті спліну муки!


Вечір добрий!
Нехай наповниться чудовою казкою,
Оточать тебе турботою і ласкою!
Чекають тебе турбота і затишок,
Прогулятися близькі кличуть!
І друзі всі в гості запрошують,
Відпочинок чудовий обіцяють!
Ти розслабся після трудового дня,
Відклади на завтра всі справи!
Насолоджуйтесь ти щастям і любов'ю,
Адже це додасть сил здоров'ю!



Куди сьогодні? День був довгий...
Давай запалимо свічки у вітальні,
Під звуки музики старовинної
Ми проведемо сьогодні вечір.
Шкода, далеко ми один від одного!
Спробуємо уявити разом,
Що за вікном уже не завірюха,
А літній вітерець, як у пісні...
Нехай наблизить цей вечір
Швидше радісну зустріч!


Як приємний літній вечір
Денна спека позаду
Лише тільки тихо тріпає вітер
Куща листочки біля води.
Нам хочеться пірнути в прохолоду
І змити денний весь негатив
Залишивши лише насолоду,
Залишивши тільки позитив!!!!


Добрий вечір, а якщо не так,
Посміхніться – і стане ясно.
Я прийшов розповісти перед сном
Вам чарівну казку.
Ми придумаємо разом сюжет,
Де добро переможе все ж таки зло.
У нашому царстві немає страху,
Тут можна гуляти без побоювання.
А хочете, я з небес дістану місяць,
Що схожа на сир,
Або, може бути, жменю зірок,
Щоб зробити Вам намисто?
Зірки, небо, Місяць, Чумацький шлях:
Я готовий подарувати Вам весь світ,
Навіть якщо Ви мінус,
Я буду сьогодні Вам плюсом.


Незнайомка, добрий вечір!
В смутку ти не самотня:
У цьому світі, у житті,
У ненаписаних віршах.
Часто мить невловимий
Раптом прокинеться в серці рядком,
Розбурхає, затанцює
І зникне без сліду.
Не мрій про те, що було,
Не сумуй про те, що буде.
Дні летять, і в кожному новому
Зустрінеш радість і печаль.
Так влаштований світ величезний,
Так задумано спочатку:
Все випити і все пізнати,
А в кінці душею зрозуміти, –
Кожен світ – він самотній,
Кожен шлях веде вперто
По стоптаній дорозі
Спочатку в нікуди.
Але завжди живе надія
Дурною маленькою дівчинкою
І незримо гріє душу.
Будемо жити і танцювати!


Я звичайно не чарівник .
Слова мої прості :
Доброго вечора бажаю
Нехай здійсняться мрії!

Комментариев нет:

Отправить комментарий