четверг, 22 сентября 2016 г.

Привітання з Жерстяної весіллям (8 років) у віршах

"Привітання з жерстяної весіллям у віршах"


З свадьбою дружину свою привітаю,
Та в цей чудовий день я побажаю.
Щоб завжди був усипаний квітами будинок,
Господинею ти була завжди вже в ньому.
Красива і мила, рідна,
Тебе я з жестяною весіллям вітаю.
Люблю тебе і це точка,
Не обійтися без поздравочка.


У бляшаній коробці подаруємо ми цукерки,
Щоб в душі вже вашої було тільки літо.
За вісім років родина вже зміцніла,
Любов все це час постійно зріла.
Бажаємо вам дороги, як у романі,
І грошей більше в сімейному ж кишені.
Щоб всі змогли завжди подолати,
Сьогодні ми бажаємо солодко з вами співати.


"Привітання на жерстяну весілля"


Рідний мій, як я рада, що ти є,
Ти пам'ятаєш наше весілля — в цей день,
8 років тому, серед наречених
Ти вибрав ту, що поряд тепер.
Нехай тільки радість буде попереду,
Нехай зеленіє щастя острівець,
Завжди ми будемо йти поряд
І з нами буде цей поздравок.


Річниця вісім років,
Весілля новий ювілей.
Бляшаний вона зветься,
Але не всім вона дається.
Ви дійшли, знати молодці,
І поповнили ряди.
Діти немов ті плоди,
І красиві і розумні.
Нехай любов лише процвітає,
Ваші душі зігріває!


"Привітання на жерстяну весілля у віршах"


Ми разом вже з тобою красивих 8 років,
Настав мені час подарувати тобі амулет.
Але амулет і не простий, а вмить жестяный,
Гарний він, ну і, звичайно ж, рум'яний.
На святкування річниці нашої,
Одягни його і не знімай відтепер!
Щоб прекрасним був наш ніжний вечір,
Я прочитаю дивовижний свій поздравок!


Бажаю одному щастя я,
З тобою ми давні друзі.
Сім'я твоя хай процвітає,
Адже 8 років – не жарт, знаю!
Так нехай родині твоїй щастить,
Корабель твій іде вперед,
Адже ти – гідний капітан,
Ти справжній ураган!


"8 років весілля вітання"


Привітаю з річницею весілля я,
Побажаю я, звичайно ж, люблячи.
Тобі щасливим бути сто років,
Ти для мене як — ніби амулет.
Зберігаєш мене від усіх нещасть,
І даруєш багато щастя.
Тебе любити я буду вічно,
Як і тоді — що у вінчальній сукні.
Сказала «Так» перед вівтарем,
Є ти для мене «царем».
Тебе всі люблять, поважають,
Досягнеш багато чого, ми знаємо.
І вісім років для нас не термін,
Лови скоріше мій поздравок.


Чудовий сьогодні день,
Пробігтися По магазинах мені не лінь.
Адже шукаю подарунок до ювілею,
Значить, сил своїх не пошкодую.
Вас, подружжя жерстяних, я радий бачити,
І ще тому, що нічого не можна повернути назад.
Сім'ю ви створили ідеальну,
Слова ви вірності один одному дали.
Так збережіть своє перше ви слово,
Щоб в житті жерстяної було лілово.


Відносини ваші – жесть.
Так, таке весілля є!
В ній ховається секрет –
Вісім дружних шлюбу років!
Вам бажаю жити з любов'ю:
Палкої, щирої, великий!
Вітаю вас сьогодні
Я з весіллям жерстяної!


Погляньте всі на молодих:
Не сходять з них усмішки.
Вони – два серця бешкетних,
Як жерсть міцні, але згинання.
Нехай спільні року
Помножаться безліч!
І нехай родинна зірка
Вам світить яскраво!


Жерстяне весілля, вісім років.
Вісімка означає нескінченність
Дорожче всіх багатств і всіх монет,
Любов і вірність, що тривають вічність.
Звичайно, жерсть не срібло, не золото,
Але міцніше узи шлюбу рік від року.
Нехай у душах живе ніжність і любов,
А в будинку - лише гарна погода.


Роки йдуть, на міцність вас же перевіряючи,
І ваші почуття сильно загострюючи.
Жестяный весілля ювілей ми відзначаємо,
Подарунок цікавий вам вручаємо.
Килимом нехай яскравим життя устелится,
Успіх же міцно до вас зайти наважиться.
Хай радість буде нескінченною,
А життя сім'ї ж бездоганною.


Сьогодні, чоловік, у нас з тобою ювілей,
До нього ти підготуйся мерщій.
Адже весілля у нас сьогодні не проста,
А весілля дуже жерстяна.
Я підготувала тобі вже букет
З банок і обгорток усіляких цукерок.
А ти мені красиву вазу подаруй
Та тільки дуже уважно дивись,
Пивні банки в руки ти бери,
Скоріше мудруй і щось мастери.
Ось так ми змайструємо спільний амулет,
Який зберегти наш шлюб на багато років.
Не спи, прокинься, мій чоловіче,
Читай уважно мій поздравок.




Перекинувши цифру 8-мь
Знак нескінченності зійде
Ваш день цього магію приносить
І чудеса вам віддає.
З родини творіння ювілеєм
Вітаємо Вас гаряче.
За вісім років ви сотворили
З турботи міцне плече.
Мости пройти всі ви зуміли,
Що життя побудувала з турбот.
Печаль і смуток подолали
Пройшли проблем вир.
Все це тільки гартувало
Любов, турботу і долю.
Тепер настала гармонія
І щастя в казковому саду.
Бажаємо вам любові безтурботної,
Терпіння, ласки і добра.
Щоб щастя тривало нескінченно
І висвітлювало всі роки.


Кохана, з тобою нерозлучно
Прожили 8 років у любові і щастя,
І сонце нам не заступали хмари —
Любов нас захищала від напастей.
З тобою в нас союз міцніше жерсті,
Пройдемо ще ми тисячі доріг,
І вічність будемо ми з тобою разом,
І з нами буде цей поздравок.


Сьогодні виповнюється вісім років,
Як я, милий, щаслива з тобою,
Вісім років я зустрічаю світанок,
Під одним з тобою ранкової зіркою
Багато змінилося з того часу,
Коли нас з тобою, милий, повінчали,
Але горять в душі іще багаття любові,
Що зберігають від горя і печалі
Про кохання не соромно говорити,
Я ж про неї кричати можу без страху,
Знаю, життя нашої спільної нитка,
Нескінченною виткала нам пряха.


Картину жерстяну намалюємо,
І вам її сьогодні адресуємо.
На ній запечатлим ми ювілей,
Сімейних і щасливих днів.
Нехай жерстяної у вас буде удача,
Легко вирішиться складне завдання.
На кораблі втечуть побажаємо вдалину,
Де ви розвіє тугу і смуток.


Дружина моя хороша, рідна
Сьогодні у нас весілля жерстяна.
Прожили разом вісім років,
Але не було у нас ні великих сварок, ні бід.
Влаштую свято, куплю я кухонне начиння,
А ти, рідна, ні про що таке не думай.
Придумаю чарівний я сюрприз тобі,
Комфортно було, щоб тобі і мені.
Я попрошу тебе, щоб ти нам співала,
Ти заспіваєш нам красиво, дуже сміливо.
Люблю я слухати твій гарний голосочок,
А в продовження прозвучить мій поздравок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий