среда, 10 августа 2016 г.

Поздоровлення з Днем народження Аліні

Інший такий, Аліна, більше немає
Хоч обійди по колу білий світ.
Хочемо тебе привітати з днем народження
І побажати удачі і перемог.

Хай твій дім буде повною чашею
І радістю душа сповнена.
І за твої успіхи та здоров'я
Піднімемо келих терпкого вина.



Мила Алінка,
Сонечко ти наше,
Дівчинка-картинка.
Немає на світі гарніше!

Будь завжди ти доброї,
Дуже постарайся,
Товариською і бадьорою,
Більше усміхайся!



Хоч не можу змагатися з Пушкіним
(З них навіть близько встати боюся!),
Але на тебе, моя Віддушина,
Я стільки років вже молюся.

Як з вірою в Бога у послушника
Я, з цим почуттям залишаюся.
І не в приклад, АЛІНА, Пушкіну
У любові своєї не обманусь!

Я знаю, що кохання не стою,
Але не вгамувати пожежа в грудях.
АЛІНА! Володарюй наді мною:
Ти — пані, я — раб Кохання!





Часом так складно підібрати слова,
Щоб відобразити для близьких побажання.
Аліна, будь такою ж, як була,
Таким же світлим, ніжним створінням.

І нехай стабільно об руку з тобою
Йдуть по житті щастя і удача,
Наповнивши будинок любов'ю, добротою,
І біди від тебе подалі ховаючи.



Вам, Аліна, в День народження
Ми бажаємо всією душею
Бути в прекрасному настрої,
Нехай успіх прийде великий,

І успіху, і удачі,
І здоров'я – на двох,
Ставати лише багатшими
Вам у всіх справах своїх!



Алінка, я рада, що ти мені подруга,
Завжди від посмішки твоєї все світлішає навкруги!
Довіку не знайти найкраще, преданней одного!
В твоє свято гуляємо, сумувати ніколи!



Аліна, ти прекрасніше всіх!
Коли сморю в твої очі,
Мрію твій почути сміх.
Я вдячний небесам

За те, що поруч ти зі мною.
Як втратити тебе боюся!
Сьогодні, в День народження твій,
Тобі в коханні я зізнаюся!



Аліну я хочу привітати
І в цей день їй побажати:
В серцях чоловіків, як перш, правити,
І щастя в серці приймати!

Завжди прекрасною залишайся
І ти сміливо йди вперед,
Не хмурься ти, а усміхайся,
Адже всі удачі попереду!



Улюблена Аліна,
Тобі бажаю я
Прекрасне життя довгою,
І пенья солов'я

В твоїй душі і серці.
Завжди улюбленої будь,
І тільки в щасті дверцята
Відкрити ти не забудь!



Алинушка, живи вільно,
Нехай для тебе співає сопілка,
Щоб душа була задоволена,
Цвіла, як зовнішня бузок!



Алінка, червоненька квіточка,
З Днем народження тебе!
Днів крутих, ненудних ночек,
Щастя, миру і веселощів!



Аліна, завжди посміхайтеся!
Нехай ваш День народження
Несе тільки радість і щастя,
І ваші посмішки – для нас.

Прекрасніше казкової троянди
Ви завжди будьте, як зараз,
Назавжди забудьте про сльози!
Все буде чудово!





Аліна, ти – головне в моєму житті,
Улюблена дочка, рідна!
Бути самою щасливою, і багато друзів
Тобі в День народження бажаю!

Ти радій сонцю, счастливою будь,
Удачі тобі і успіху!
Про різні сумніви ти позабудь –
Проблеми вирішуються сміхом!



Бажаю, щоб моїй Алиночке
Щастя завжди посміхалося,
Щоб хмари пройшли і сонце сміялося,
Щоб тільки удача завжди і у всьому,
Щоб світлий і радісний був би твій дім!



Аліна, ти даруєш і радість, і пристрасть,
І поруч чимало любов'ю ранимих,
Вони за тебе все готові віддати,
Привіт заслужити, скороминущу милість!
Вітання на відкритці з днем народження Аліна

Комментариев нет:

Отправить комментарий