воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Брату у віршах

Живи ти щасливо, мій брат,
З душею я вітаю,
Нехай марширує почуттів парад,
Великих перемог бажаю!


Брат, коханий, вітаю!
Щастя, успіхів бажаю!
В будинку добра і світла!
В серці - кохання світанку!
Допомоги ти не відмовиш,
Словом і ділом доведеш.
Хай тобі Бог помагає,
Зло до тебе в будинок не пускає!


Хеппі бьоздей ту ю, хеппі бьоздей ту ю!
Я в келихи вина дорого наллю
І застільну пісню заспіваю в твою честь
Про справи твоїх добрих, яких не злічити!
Хай доля твоя буде дорогою прямою,
Світлій, чистій, щасливою заповітної стежкою!
Будь в будь-якій ситуації ти на коні!
Лада, миру тобі і безвітряних днів!


Ми виросли з тобою разом,
І в день народження побажати
Хочу – давай повернемося в дитинство
Хоча б на хвилинок п'ять.
Билися з тобою ми, бувало,
І не біда, що я – сестра,
Тобі часом потрапляло!
Бажаю щастя і добра!


І знову день веселий, вже який рік,
Браток, твій день народження по-доброму йде,
Тебе я вітаю, щоб був завжди в ціні,
Сьогодні ми доведемо, що істина у вині!


У нашому житті так буває,
Хтось щастя нам бажає.
Хтось нас не розуміє,
Хтось просто ображає.
Я тобі, мій братик
Подарую весь земну кулю!
Нехай любов з тобою буде,
Нехай у всьому допоможуть люди!


Мій брат – мій захисник, мій друг, мій наставник.
Ти в дитинстві вчив мене всякої фигне.
Як їсти бурульки, як нюхати какао,
Як вправно скакати у кота на спині.
Наука твоя не пропала марно,
Твій кожен рада прямо в серце проник.
Тобі в День народження бажаю: будь щаслива!
Вчи точно так само діточок своїх!


Братик мій, прийшов твій свято -
День варення у тебе!
І улюблена сестричка
Вітає з ним тебе!
Будь завжди як травневий вітер,
Як промінь сонця в темряві!
І друзів нехай буде купа,
І журавель в руці твоїй!


Для брата найкращих привітань,
І щирих друзів, тепла,
Без рахунку справити днів народжень,
Щоб життя весела була!


Для тебе, братику мій,
Написав такий віршик:
З Днем Народження вітаю,
Багато солодощів бажаю!
Ноутбук нехай принесуть,
Інтернет нам підведуть,
Тут і щастя прилетить -
Нам з тобою подфартит!


Брат, ти справжній, міцний мужик,
Сам відповідати за слова ти звик.
З тобою мені надійно, світло і легко,
Одним Словом: з братаном пощастило!
Не втрачай добрих якостей своїх,
Ти такий вийшов наречений!
За тебе піднімаю келих,
Брат! Ти вище усіляких похвал!


Гей, братику милий, з днем народження!
Вітаю тебе я — твоя сестра.
Будь гарним, бадьорим, сильним, розумним,
І не бійся нічого й ніколи!
Ніяких негараздів, перешкод, проблем -
Знаю я, ти все подолаєш,
Адже не дарма ж я твоя сестра.
Немає того, чого ти не зумієш!


Одні на світі ми з тобою,
Одна ми кров – дорожче немає!
Живи счастливою судьбою,
Прийми мій серцевий привіт!


Братик мій читає книжки
І танцює, і співає.
Він талановитий хлопчина -
Нехай талант не пропаде!
Я йому бажаю щастя,
Рости розумним, не хворіти!
Бере участь Бог
І допоможе все встигнути!





З Днем народження, братішка,
Від мене в подарунок книжка,
Кажуть подарунок кращий,
Нехай не найдорожчий.
День народження – свято яскравий,
Ну, чого тобі подарунки,
Краще радуйся гостям,
Як приємних новин.


Прийми ти вітання від сестри
У прекрасне свято – день народження,
Нехай твої збуваються мрії,
Не за горами їх здійснення.
Хочу тобі побажати удачі,
Щоб ти завжди залишався щасливим.
Запам'ятай, брат, не варто сумувати,
Адже щастить тим, хто в житті не здавався!


«Щоб бути чоловіком, мало їм народитися»,-
Ти це назавжди запам'ятай, брат,
Ти повинен багато чого дізнатися і загартуватися,
Щоб з руди прийшла Дамаска сталь!


Ти мрієш про кохання,
Про сім'ю, про щастя.
Інших прощай - і не клич
Для себе нещасть.
З днем народження, братику мій!
Лиха все забудеш!
Ти побудуєш будинок великий
І будеш щасливим!


Улюблений брат, тобі бажаю,
Стати справжнім мужиком!
Щоб тобою захоплювалися,
Всі ті, з ким у житті був знайомий!
Нехай на шляху перешкод не буде
І поруч буде найкращий друг,
Щасливим будь, вродливим, сміливим
І про мене не позабудь!


Брат, тебе хочу привітати -
Від сестри тримай привіт!
Я не буду тут лукавити -
Краще брата в світі немає!
Ти завжди рідним допоможеш,
Не залишиш ніколи!
І за це дуже любить
Тебе старша сестра!


Брат дорогою, з Днем народження!
У посланні моє захоплення:
Ти у справі будь-якому досягаєш успіху,
І навіть негаразди тобі не перешкода.
Нехай міцним здоров'я, сім'я твої будуть,
Проблеми тебе назавжди забудуть.
Удачі і щастя бажаю сердечно,
Фортуна щоб супутницею стала навічно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий