воскресенье, 14 августа 2016 г.

Прикольные Поздравления с Днем Рождения Сестре в стихах

"Прикольні вірші сестрі з днем народження"


Вітаю дуже особисто.
Серцем всім великим люблячи:
З днем народження, сестричка!
Любо глянути на тебе:
Озорна, розумна, чарівна, «
Упакована», струнка...
Так в «завидках», якщо чесно,
Вся величезна країна!
В домі — чисто, і в душі — спокій.
Будь завжди, моя сестра, такий!!!


Сестричка, мила, тебе я вітаю,
Сьогодні королева тільки ти!
Знай, якщо що, твій брат з тобою поруч,
Не дасть в образу, ангел краси!


"Жартівливі вітання сестрі на др у віршах"


З днем народження, сестричка!
Я прошу налити вина!
Дуже шкідлива звичка -
У день народження не пити!
Ти не будь, сестра, впертою
Випий в честь такого дня
За себе, за тата з мамою,
І, звичайно, за мене!


Що побажати тобі, сестро? Удачі?
Від життя кожен хоче свого ...
А я тобі бажаю просто щастя,
Щоб було потроху, але всього!
І ніколи не сумувати,
Не знати про прикрості,
З посмішкою вранці вставати,
В цей день народження!


Ах, моя люба сестра!
Побажаю я тобі добра!
Побажаю сидіти до ранку!
Пісні співати біля багаття!
Побажаю пророчих снів,
Поцілунків і ніжних слів,
Побажаю найсолодших кайданів
Під назвою – ЛЮБОВ!


"Смішні привітання сестрі з днем народження"


Ну що сказати, кохана сестричка?
Я бачу, ти все ж стала дорослою...
Давно ль тебе я смикав за кіски?
Тепер ти заплетаешь доньці коси.
Я п'ю за щастя! Що для щастя треба?
Щоб у всьому була удача з нами
І щоб завжди ти дивилася на брата
Щасливими закоханими очима!


З днем народження, сестричка-картинка,
Ти сяєш, як сонця променистий світанок,
Для тебе хай звучить неземний серенадою
Грандіозна пісня рідних твоїх років!
У день народження нехай буде квітково, ікорному,
Шоколадно-бананово, ананасову-ситно,
І вишукано, і наслажденно, балдежно,
Раз у році, але зате дефіцитно!


Нехай маленька пташка
Пісеньку заспіває.
Нехай волосся в косу
Мама заплете.
Нехай збудуться швидше
Солодкі мрії.
Всіх кращим і добрішим
На світі будеш ти!


Променем сонця хай щастя зігріє,
Ніжність нехай носить тебе на руках.
У світі, сестричко, мені нема ріднішої,
Нехай не гасне веселощі в очах.
Яскраві фарби нехай життя наповнюють,
Роки-миті - ти їх не вважай,
Крила любові до небес піднімають,
Нехай на землі для тебе буде рай!


Сестричці я бажаю щастя,
Любові і ніжності, краси,
Днів щоб без смутку, ночек пристрасних,
Прекрасні добу, дні, години!


Моя молодша сестричка,
Ти зовсім ще дівча.
Але коли-то будеш мамою,
Вітати тебе всі стануть.
А я молодшу сестру
Вітати зараз хочу.
Розумною будь, красивою самої.
Не поспішай бути дорослою, мамою.


Сестричка мила моя,
привітати я хочу тебе.
Бажаю найкращих благ,
адже ти їх гідна.
Живи сестричка до ста років.
І життя твоє хай тече повноводною рікою,
лазурній, щирою водою.
Від усієї душі тобі бажаю,
здоров'я, щастя, процвітання.


Сестра міла і шаловлива,
Красива статна і ніжна,
Шумлять сьогодні іменини,
І через тебе ми п'ємо до дна!


Сьогодні ти особливо красива,
І радісна, як сонячний деньок!
Так будь же довгі роки щасливого,
Нехай біди не ступають на поріг!
Нехай тобі заздрять подруги,
І нехай тобою пишається вся сім'я!
Нехай будуть твої принади пружні -
Якими милуюся навіть я!




Тебе, сестро, я вітаю
З таким прекрасним світлим днем!
Любові і радості бажаю,
Благополуччя у всьому!
Бажаю щастя неосяжного,
Здоров'я міцного на вік,
І життя довгого і щасливого,
Тобі, рідний мій чоловік!


Чуєш, шелестить, прощаючись,
Попередній рік?
День народження відзначаєш,
Твій прийшла черга
Приймати квіти, подарунки
І тепло рідних!
Самий яскравий, солодкий, жаркий
Мій короткий вірш!


Тебе сьогодні вітаючи з днем народження,
Бажаю ніжності, любові та твердої віри,
Відмінного весь час настрої,
Стабільне зростання зарплати і кар'єри!
Нехай частіше лунає сміх твій дзвінкий,
І білою заздрістю заздрять друзі,
Адже у мене є така сестричка,
Що мені не можна позаздрити!


Сестричка, красуня, сьогодні твій день!
І немає тебе краше, не зустрінеш ріднею!
Ти ніжна, немов у віконці бузок,
Давай же за це вип'ємо швидше!
Хочу в День народження побажати тобі
Самою чарівною і царственої стати!
Нехай всі бажання збуваються мить,
Але щоб при цьому не знали інтриг!


З тобою вдвох, Сестричка, так добре:
Так весело, радісно і затишно!
Тому що краще тебе немає!
З тобою можна і жартувати, і ділитися
Всім, що зараз на душі.
Ти краще за всіх!


Моя улюблена сестра!
Рідна, з днем народження!
Бажаю щастя і добра,
Здоров'я і удачі!
Нехай добрим буде щогодини,
Фортуна посміхається,
І нехай до тебе за разом раз
Удача повертається!

Комментариев нет:

Отправить комментарий