воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Брату

Щоб був здоровий ти багато років,
Дівчата навколо вилися,
Братуха, славних щоб перемог,
Прекрасною тобі життя!


Брат, з Днем Народження вітаємо
І щастя від душі бажаємо!
Нехай буде радісним твій сміх,
Нехай чекає тебе у всьому успіх!
Не сумуй і не хворій,
Бажаємо відданих друзів!
Нехай буде світлою життя твоє,
Братішка, - ми любимо тебе!


В одній утробі зародилися,
Ми разом жили і мирилися,
Ділили плюшки і іграшки,
І розривали в пух подушки...
Мій брат, ти – моя сила,
Моя захист без кайданів,
Сьогодні я в Господа просила,
Щоб ти був щасливий і здоровий!


Дорогий мій старший брат,
З днем народження на світ!
Твоя молодша сестричка
Шле величезний привіт!
Будь здоровим, будь багатим,
Ні про що не шкодуй,
Будь щасливим, в загальному нехай
В житті буде все Океу!


Вже багато теплих зим і весен
Пройшло з народження твого,
Беремо ми самі, брат, не просимо
Ні пільг у житті, нічого!


Братик мій, я вітаю
Тебе в твій славний день народження!
Дізнатися свою любов бажаю,
А в житті – світлі миті!
Будь сильним і працьовитим,
Здоровим, чесним, справедливим.
Умій образи все прощати, -
І горя ніколи не знати!


У день народження братика
Побажаю коротко,
Щоб був здоровий і веселий,
Жив завжди в багатстві!
Щоб твоє серце
Любов'ю могло грітися.
Щоб було на кого
В житті спертися!


Я рада, брат, тебе привітати –
Адже день народження настав,
Нехай веселитися він змусить,
Щоб про серйозність забув.
Тобі я радості бажаю,
І ніколи не сумувати.
Все в житті збудеться – я знаю,
Лише треба сильно захотіти!


Завжди з тобою дружили ми були,
Сьогодні, брате, прийми слова,
Щоб довго, щасливо ми жили,
Смак життя – як у роті халва!


Життя бажаю мирного,
Віри бажаю сильної,
Щастя тобі неземного,
Його не буває багато!
Любові побажаю вірною,
Не псуй роботою нерви,
Надія з тобою буде,
Ніхто не зрадить, не осудить!


Дорогоцінний братик мій!
Ти скромнягу не будуй:
Ти мене славно вышколил –
Як інакше з сестрою?
Та ще різностатеві:
Як грати, як гуляти?
Дитинство було тяжке,
Зате юність на п'ять!
Ах, які миті
Ми прожили тоді!..
Милий брате! З днем народження!
Будь мені братом завжди!


Улюблений брат, хочу тобі бажати
Я в цьому житті щастя і успіху.
Адже, як сестра, хочу тобі сказати, -
Для щастя в житті зовсім немає перешкоди!
Нехай тобі, звичайно, пощастить,
Нехай тобі удача посміхнеться,
За поворотом тільки щастя чекає,
А життя завжди нагадує сонце!


Брат, я дуже винен,
Не зможу приїхати,
Я бажаю – нехай лунають,
Тільки звуки сміху!


З Днем Народження вітаю,
Мій улюблений брат!
І всіх благ тобі бажаю,
Зведених в квадрат.
Не болів і будь здоров,
Щастя хай прийде,
І знайде тебе любов,
Серце знов запалить.
Щоб завжди була робота,
Значить і достаток був,
І в родині була турбота,
Брат, ти це заслужив.
Вітаю, вітаю,
Мій улюблений брат!
І все добре бажаю,
Звести в квадрат.





З днем народження, брат рідний!
Знай, без лестощів помилковою,
Як за кам'яною стіною
Мені з тобою надійно!
Ти – мій в життя камертон!
По тобі рівняюся!
Днів щасливих мільйон
Я тобі бажаю!


З днем народження, братику мій,
Вітаю всією душею!
Виріс ти – гарний, сильний,
Привабливий, розумний.
Пригоди – попереду,
Ти назустріч їм йди,
Близьких лише не забувай,
Ніколи не сумуй!


Летять до тебе слова крилаті,
Сьогодні всім нам торжество,
Від усієї душі привітаю брата,
Тобі всього хорошого!


Сестра - це не мама, не подруга,
Але ти повір: немає в житті ближче одного,
Адже ми з тобою і одна плоть, і кров,
І так сильна сестринська любов!
Тобі я, брат, бажаю в День народження
Щоб прожив життя своє без жалю,
Щоб тільки щастя, радість і успіх
З тобою були у всіх починаннях!


Тобі я пригоджуся сестрою,
Улюблений брат мій, дорогий!
І я бажаю всією душею –
Нехай прийде великий успіх!
Хай щастя буде, як джерело –
Неиссякаем і великий.
Нехай день народження веселить,
І багато радощів обіцяє!


В день іменин у подарунок братові,
Несу подарунок я крилатий,
Що це є – поки загадка,
Але брав його з-під прилавка!


Брат, як тебе дівчата люблять!
В'ються поруч і голубят,
Честь свою не впусти,
Для дружини побережи.
За тебе, мій тост, братан.
Такий хороший ти пацан.

Комментариев нет:

Отправить комментарий