воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Брату у віршах

"Привітання брата з днем народження"


Найбільше я дружбі вірний,
Ти мені і друг, і брат,
Прийми мої ти привітання,
Щоб був і щасливий, і багатий!


Ніякі світлі дороги – шляхи
Не зможуть нас з тобою розвести.
Братик, тобою перед усіма пишаюся,
Бути стійкою і сильною бути теж вчуся.
Ти мій захист, ти моя опора,
Ні в кого немає такого брата.
Сміливо крокуй до свого покликання,
Нехай здійсняться всі твої мрії.


"Привітання братові на день народження"


Плечем до плеча йдемо ми з дитинства поруч,
Два брата – ми опора один для одного.
І нічого іншого нам не треба –
Не розіб'ють нас ні дощі, ні завірюха!
Хочу я брата щиро привітати,
І в день народження щастя побажати,
І дружбу нашу міцну прославити,
І далі нам один одного поважати!


Двоє нас в сім'ї народилося –
Перший я, а ти другий,
Трохи ти молодший вийшло,
Але схожі ми з тобою,
Як собі, бажаю щастя,
Від душі привіт даю,
Хоч і плутають нас все,
Але вірші тобі все шлють.


"Привітання братика з днем народження"


З Днем народження, братику рідний,
Знаєш, я завжди пишалася тобою.
Мій улюблений братик – захисник і друг,
Вітаю, мій милий, і дарую світ навколо.
Я здоров'я і щастя бажаю тобі
І течій спокійних у примхливу долю.
Нехай уныний не буде і ясний світанок,
Приймай вітання і ніжний привіт.


Брательник, тебе з днем варення!
Його відсвяткуємо з тобою.
Хоч ти двоюрідний по крові,
Ти по душі мені як рідний!
Як братові брат тобі бажаю,
Живи як серце каже,
І знай, що в скрутну хвилину
Брат до тебе кулею прилетить!


"Привітати брата з днем народження"


Я з радістю буду ділитися з братом,
Біда станеться – сльози перші тобі,
Бажаю, щоб світанки і заходи сонця
Несли успіх і щастя долі!


Я просто шалено радий-
У мене є старший брат!
Я б пішов з тобою в розвідку,
Шкода, що бачимося ми рідко!
І сьогодні в День народження,
Побажати хочу терпіння!
Щоб у всьому завжди щастило
Бід, заздрості зло!


Нехай не буде в житті невдач,
Проблем – решеньи життєвих завдань.
Нехай завжди тобі все вдається,
Нехай тільки краще тебе торкнеться.
Бажаю брату я не сумувати –
А якщо допомога раптом тобі потрібна,
Мені подзвони, я буду допомагати,
Адже дружба наша братська сильна!


Що хочу, і що мені треба,
Щоб стати щасливіше всіх -
Так! Сходити привітати брата
Та веселий чистий сміх!


Вип'ю я за мужність, за младую кров,
Братерська співдружність між мною, тобою!
Побажаю довго жити і бути здоровим,
І з любов'ю ніжною радість дарувати.
Ревіння машини, пісня дружини,
Славний дитячий сміх –
Нехай все буде у тебе
Та у справах успіх!


Мій молодший брат, тебе привітати
Хочу сьогодні дуже я!
Адже ти завжди мені допомагаєш,
Завжди підтримаєш ти мене.
Так нехай з тобою щастя в ногу
Йде на життєвому шляху!
Ну а як станеш олігархом
Ти братові звісточку прийшли!


Для братика в день народження
Завжди ялинка стоїть!
Ти майже ровесник році,
Дід Мороз подвійно дарує!


Братик, ти старше, розумніше,
Ти скоро покинеш наш дім,
А всі ці галасливі свята
Ти терпиш, напевно, з працею –
Листівки, квіти, нагородження...
Про це я вже промовчу:
Привітати тебе з днем народження
По-братськи сьогодні хочу!





Як чоловік чоловікові, я братові
В день народження хочу побажати
На роботі більшу зарплату
За труди твої отримувати,
Я бажаю блискучої кар'єри,
Я бажаю прекрасної сім'ї,
Я бажаю надії і віри,
Щоб плани збувалися твої!


Наллємо, братику мій, ми червоного вина,
Що кольору крові, душі нам зігріє!
І через тебе ми вип'ємо все до дна,
Люблю я щиро – інакше не вмію!


Брат мій, вірний і надійний!
Один, мені відданий у всьому!
Наливай! Сьогодні можна
Захмеліти нам за столом!
З днем народження! Будь здоровим!
Міцним будь, твори справи!
Щоб кожен рік ми знову
Збиралися біля столу!


З днем народження тебе, брате!
Пролітають роки швидко,
Колись був пацаном -
Непомітно став чоловіком.
Нехай навалом буде в житті
Щастя, грошей і дівчат,
Нехай здоров'я буде багато -
Здоровішай ще в сто крат!


Не зрозумій мене хибно,
Особисто просто не можу,
Ти живи щасливо, брате мій,
Якщо треба – допоможу!


Скільки років ми, брате, разом з тобою
Ділимо радість свою і негаразди:
І хвилинкою вільної любою,
І в будь-яку погану погоду!
Я в твоє свято тобі побажаю,
На землі щоб життя було раєм,
Щоб свято тебе закружляв!
Знаю, брат, це ти заслужив!


У нас з братом день народження –
Дата однакова,
Разом маму вітаємо,
Голови дві макових.

Комментариев нет:

Отправить комментарий