воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання Татові на День Народження в віршах

"Побажання татові на день народження"


За доброту і за чоловічу ласку
І за батьківський твій рада
У твій день народження бажаємо
Здоров'я, щастя, довгих років.


Все в будинку своїми руками
Ти зробив від полиці до стільця.
Одного разу ви зустрілися з мамою
І щастя в наш дім завітало.
Тоді ще не було вдома...
Але були великі плани!
І ви вже не просто знайомі...
Але молоді, дуже вперті!
Ах, тату, ти пам'ятаєш захід сонця
Над нашою непомітною річечкою?
Ви жили, як жили. Але як-то
Дізнався ти, що мама дівчиськом
Вагітна... Радість яка!
Заходи змінилися на зорі!
Любов, як річечка, без краю
Навколо розлилася, наче море!
Спасибі, татусю, що вітрило,
Ти тримаєш весь час за вітром!
Шкода, те, що я намагаюсь сказати
Не висловити навіть поетові...


Папа милий, рідний і улюблений
День народження святкує свій.
Будь любов'ю ти нашої зберігається,
Вдень під сонцем, уночі під місяцем.
Щоб не знав, що таке втома,
Щоб життя посміхалося тобі.
Щоб все і завжди вдавалося
У тебе в твоїй сильної долі.
Тату, ти нам приклад для наслідування,
Зігрівав усіх своєю турботою.
І звучать від душі побажання,
У цей день від улюблених дітей!


Папа, з днем народження!
У кращому настрій
Новий день зустрічай,
Класно відзначай!
Папу вітаю,
Від душі бажаю
Щастя і здоров'я,
В серці жити з любов'ю!


Спасибі, дорогий тато,
За добрі поради:
До питань всім легко з тобою
Знаходяться відповіді!
Твоя підтримка і любов
Так багато в житті значить
Перемог, успіху знову і знову!
Нехай чекає удача у всьому!


Милий тато, вітаємо,
Щастя, радості бажаємо,
Не сумувати, не засмучуватися,
Бути веселим, посміхатися.
Років до ста ще прожити
І завжди здоровим бути!


Батько, для нас приклад у всьому ти,
Як жити гідно, честь берегти,
Любити, у стражданнях бути спокійним,
Як серця доброту стерегти.
Уклін в твій світлий день народження
Тобі від люблячих дітей,
За життя ми – твоє творіння,
Спасибі скажемо – без витівок!


Таточку любий, коханий, рідний!
Хочу подарувати тобі всю земну кулю!
Миру, спокою, щастя, добра
Все, що захочеш! Все - для тебе!


Дорогий наш тато, чоловік,
Дорогий наш дідусь -
Ти для всієї родини опора,
Немов промінчик сонечка!
Нехай не чуєш
Ти від нас
Кожен день визнання,
І "Заслужений батько"
Ти не носиш звання:
Знай і пам'ятай, дорогий,
Лише з тобою в родині спокій,
Лише з тобою вся сім'я -
Це сім щасливих "я"!


Сьогодні тата з днем народження
Хочу привітати від душі.
Міцного здоров'я, везіння,
Купюри витрачати, не копійки.
Нехай все в роботі вдається,
Під стати подарунки королю!
Нехай удача посміхнеться,
Цілу міцно і люблю!


Тато, низько вклоняюся тобі
І хочу в очі твої поглянути;
Ти став маяком у моїй долі,
Вірний мені вказуючи шлях!
Я тебе люблю і дуже радий
Побажати здоров'я і тепла,
Щоб і сто і двісті років поспіль
Життя твоє счастливою була!


Нехай в цей день тобі, мій тато,
Приємні сюрпризи дарує світ,
Злітати бажаю і не падати,
Щоб вдався сьогодні бенкет!
Здоров'я міцного бажаю
Адже здоров'я важливіше всього.
Тебе від серця вітаю
В честь дня народження твого!


Що ж, у тебе сьогодні – дата!
Дрібниця, що волосся порідшав.
Успіх завжди був завсідник
Твоїх безпрецедентних справ.
Ти нас виховував прикладом,
Не вдаючись до крайніх заходів.
І бачиш, я став інженером
І брат мій молодший інженер.
Нехай синами ти пишаєшся,
Але, ти, звичайно, нас прости,
У пенсіонери не годишся
І тобі є куди рости.
Адже ти ще настільки молодий,
Так широка твоя стежка.
І твій кулак, наче молот,
І думка твоя, як помах серпа.
Я чую шепіт, не інакше
В підтримку мого тосту.
Бажаємо ми тобі удачі
І жити як мінімум до ста!





Тебе я, тато, вітаю!
І в такт усім сказаним словами,
Я довгих років тобі бажаю,
Ступаючи по твоїх стопах.
Року вважати – марна справа
Нехай в сивині твої скроні -
Природа-матінка вміло
Завдає досвіду штрихи.
Тобі зараз скажу «спасибі»,
За те, що життя навчив.
І справжньої дружби силу,
І цінувати красу любові.
Ти для мене приклад у чому.
Таким як ти – гідно стати.
Мати на все відповідь спокійний
І рук ніде не опускати.
Завжди наполегливо йти до мети
До горизонту, за нього.
Любити і вірити сокровенно
У просте якість – «добро».
Удачі, радості без краю,
Все, чого поки що немає.
Батько, тебе я вітаю,
Здоров'я на три сотні років.


Хто серйозний, важливий, ходить у капелюсі,
Головну в сім'ї граючи роль?
Це все про нашому милому татові,
Що сьогодні очолює стіл!
Нехай погане все проходить мимо!
Про хороше ж скажу зараз:
З днем народження, улюблений татко!
Будь завжди прикладом для всіх нас!


Зрозуміти вмієш і прийняти,
Допомогти − усмішкою і радою
У всьому прагнеш підтримати,
А в житті дуже важливо це.
Нехай у всьому успіхи чекають
Доля підносить подарунки.
І багато радісних хвилин
Нові перемоги приносять!


Хай роки минають, а ти не старей,
Нехай щось не збулося, а ти не шкодуй,
Сивини лякають, а ти не бійся!
З роками будь м'якше, ніжніше і добріше.
Живи років до ста, а менше не смій!


Папа сьогодні іменинник,
Йому і тости, і пиріг,
Тобі послання вирішили, так,
Для початку – будь здоров!
Всіх радощів, успіхів і світла,
Ще – сердечного тепла,
Дякую за твої поради,
За чашу світу і добра.


Виріс твій батьківський стаж
Цим світлим днем:
З днем народження, тато наш! ...
Про колишню заспіваємо!


Дорогий татусю,
У день його народження,
Наші побажання,
Наші вітання...
Будь довше нам прикладом,
Бадьорим будь пенсіонером,
І своєю активністю
Нас, дітей, запалити зумій!
А для цього здоров'я
Побажаємо ми тобі,
Адже ще доведеться довго
Бути головою у нас в сім'ї.
Щастя також побажаємо -
Адже щасливому батькові
Вік зрілий додає
Тільки молодість до лиця!

Комментариев нет:

Отправить комментарий