воскресенье, 14 августа 2016 г.

Класні Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Класні вірші сестрі на день народження"


Сестричці коханої, як брат, я бажаю,
Завжди бути красивою і не сумуючи,
Ти в складних моментах тримайся молодцем,
Нехай все хороше в твоєму домі
Завжди відбувається, любов ти повір,
Нехай в житті не буде особливих втрат,
Завжди залишайся такою ж красивою,
Усміхненою, доброю і неповторною!


Сестра, схожі почуття наші,
Куди б доля не занесла,
Завжди я згадаю і привітаю,
Щоб ти любила і цвіла!


З днем варення, сестричка!
Знаю я тебе з пелюшок.
У дитинстві, як старший братик,
Сам тебе годував я кашею.
І зараз, як старший брат,
Я прийти на допомогу радий.
Так що ти май на увазі,
Якщо що-небудь трапиться,
Поклич і я прийду...
З Днем народження, сестричка!


У мене сьогодні свято -
Іменинниця сестра!
На честь події такого
З самого ранку не сплю.
Для улюбленої для сестри
Я розвісила кулі,
Кімнату прикрасила,
Трохи себе підфарбувала,
Голосно музику включила,
З частуванням стіл накрила.
Нехай улюблена сестра
Веселиться до ранку!


Я, сестра, не встигаю,
Неодмінно підійду,
Я бажаю здоров'я,
І щасливу зірку!


Ау, сестричка, ну-ка посміхнись!
Попереду у нас з тобою – ціле життя!
Наворожила нам циганка
Життя довгою, життя яскравою,
Так давай же жити во всю мочь!
У свій День народження –
Веселися всю ніч!
Тебе попереду чекає багато щастя
Принц на «Мерседесі»
В ЗАГС пощастить!
І вірші подарує
Віршомаз!


Сестричка люба,
Мила рідна
З Днем народження тебе!
Ти завжди люби себе.
Радісних тобі доріг
Жити без страху і тривог,
Щастя і любові
І своєї сім'ї.
А ще кольорів мішок
І горщик з монетами.
Світлих ясних у житті
Днів і сяючих очей.
Ти прекрасна немов троянда
Як весняна мімоза.


Сестра міла і шаловлива,
Красива статна і ніжна,
Шумлять сьогодні іменини,
І через тебе ми п'ємо до дна!


Оберемок ароматних троянд
Сьогодні, в день особливий,
Сестричка, для тебе приніс,
Красивою, ніжною, доброю!
Живи, рідна, до ста років,
Ні бід, ні сліз не знаючи!
Ти – радість наша, наш ти світло,
Сестричка золота!


У нас немає один від одного секретів,
Ми розуміємо один одного з півслова.
Ти найближча моя подруга, сестричка!
Я хочу, щоб ти була самою-самою щасливою!
Нехай все буде так, як хочеш ти!


Троюрідній сестрі – удачі,
Нехай очі твої не плачуть,
Сьогодні я тебе, як брата,
Привітати з днем народження радий,
Щоб щастило тобі завжди,
І ніколи не сумувала,
Удача поруч нехай іде,
Бажаю я душі політ!


Ти пробач, не зміг я особисто,
Але тебе, сестра, люблю,
Щоб все було на «відмінно»,
Почуття теплі дарую,
Щоб не брала втома,
Давай ношу навпіл,
Допоможу я постараюся,
Стоячи п'ю за милих дам!


Сестричка, мила, рідна,
Сьогодні день твого ювілею,
Я від душі тобі бажаю,
Щоб провела ти весело його!
Сестричка, мила, рідна,
Вступаєш в життєвий світанок,
Ти у мене квітуча-молода,
До віку тобі і справи немає.
Нехай і далі радує природа
Тебе цвітінням жіночої краси,
Нехай буде в хаті лише гарна погода,
І виконуються заповітні мрії!


Стукаю по клавішах, як Морзе,
Сестричку вітаю і люблю,
Чудово цвітуть сьогодні троянди,
Їх від душі тобі дарую!




Привіт, дівчина красива,
Сестричка, невіддільна від мене!
Вітаю тебе, рідна,
Побажати тобі – я знаю:
Будь веселою, бажаною, прекрасною,
Для хлопців дуже-дуже небезпечною,
Щоб смутку не діставали,
А поети писали вірші!


Ми разом виросли, сестрице,
І нині, в День народження твій,
Хочу, сестра, домовитися,
Щоб ми не сварилися з тобою.
Я вирвав ноги ляльці Милі,
А ти спалила мій автомат.
Давай забудемо все, що було,
Адже ми рідня — сестра і брат!


З тобою світло
І спокійно завжди,
З тобою тепло,
Без тебе – холоду.
І музика вітру
Звучить дуже тонко,
І вічне літо
З тобою, сестричко!


Я молодшій сестричці своїй побажаю,
Щоб в житті у всьому нескінченно щастило!
Щоб надалі ти жила, про проблеми не знаючи,
Такою ж гарною була всім на зло!
Нехай твій день народження буде чудовим,
Нехай у твоє життя привнесе магію,
Щоб частіше ми чули сміх твій чарівний,
І щоб сповна вдалося торжество!


Сестричка, мила, привіт!
За вушко можна в день народження?
Сьогодні юних років розквіт,
День мрій і радісних хвилювань!


Будь по -, як і раніше, красивою,
Тендітною, вічно молодий!
Ти гідна перспективи,
І любові святий, великий!


Сеструха, з святом тебе,
Живи люблячи і будь кохана!
Все інше — нісенітниця.
Нехай біди всі проходять повз!
Хоч я тебе і не рідний,
А лише двоюрідний братик,
Тебе, сестричко, я люблю,
Можливо в чомусь навіть занадто!

Комментариев нет:

Отправить комментарий