воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження, з Ювілеєм Дідуся в віршах

"Привітання дідусю від онука"

З днем народження, діда, тебе вітаємо,
Щоб наповнена сенсом текла твоє життя,
Про кількість розмови ми залишимо,
Як на вахті, за поручні міцно тримайся!


"Вітання з днем народження від дідуся онуки і онучки"

З днем народження, милий дід!
Позабудь печаль і холод.
І неважливо, скільки років,
Якщо ти гарний і молодий,
В житті - радість і успіх,
Ставний, бадьорий - на диво!
...Дідусь, прийми від усіх
Своїх онуків привітання!!!


Милий дідусь, рідний,
З днем народження, дорогий!
Нехай ти старше, забуваю я про це іноді.
Так що краще, милий мої, не вважай свої роки!


"Привітання дедуле від внуки і внучки"

За зимою прийде весна,
За весною літо...
Так йдуть собі роки,
Ти забудь про це.
Приймай вітання
І не чекай печалі.
Все погане забувай,
Ми іншими стали!


З днем народження, милий дід,
Мій улюблений, славний!
Ти в родині вже багато років
Самий-самий головний!
Бадьоро, молодо тримайся,
Хай прекрасним буде життя,
Живи на радість онукам, діду,
Не рік, не два, - ще сто років!


"Найкращі привітання дідусю від онуків з днем народження"

Дідусь, рідний, улюблений
День народження твій у нас!
Ну який же ти гарний
І підтягнутий зараз.
Фору дати будь готовий
Світлий погляд і тверезий розум.
Та й сила, слава Богу,
Є в руках ще угу.
Я тобі бажаю щастя
Знаєш – я люблю тебе.
Ти по життю від напастей
Вберіг не раз мене.
Нашої ти сім'ї опора
Ми поважаємо тебе.
Слухатися у всьому готові
Ну майже, майже завжди.
За «майже» не ображайся,
Життя у кожного своя.
На своїх помилках частіше
Вдосконалюємо себе.
Щастя, міцного здоров'я
І, звичайно, довгих років.
Ми кричимо сьогодні голосно:
З днем народження тебе дід!


"Душевні і гарні вірші для дідуся від онуків"

Ти завжди поважав простоту
Думок, почуттів, як і їх вираз:
Славимо твою доброту,
Вітаємо тебе з Днем Народження!


Дідусь, тебе я з днем народження
Вітаю щире зараз –
Нехай не піднімається тиск
І здоров'я буде про запас!
Нехай для життя натхнення,
Буде світ прекрасний, як в кіно,
Я до тебе приїду на канікули –
Знову пограємо в доміно!


Все цікаве на світі
Тобі відомо одному.
Знаходиш ти завжди відповіді
На всі "навіщо" і "чому".
Мені навіть здається іноді
Ти наймудріший з людей!
Пишаюся я, дідусю, тобою!
Нехай все здійсниться скоріше.


Хоча тобі чимало років,
Але молодий ти завжди душею!
І молоді – не секрет –
Не встигають за тобою.
Улюблений дідусь, рідний
Нехай день народження принесе
Тобі і щастя, і спокій,
Здоров'я – років так на п'ятсот!


У шафі висять піджак і орден,
Його привіз з Афгану дід,
Був за геройство удостоєний,
Пройшло з тих пір вже багато років,
Прошу завжди в твій день народження –
Одягни його, дід, ну одягни!
Тобі уклін від покоління,
Тобою пишаємося кожен день!


Ми сьогодні до дідуся ошатні прийдемо,
У його день народження пісеньку заспіваємо,
Обіцяємо чесно – тебе не засмучувати,
Онуки твої навчаються лише на п'ять!


Ти, діда не горюй, була важкою частка,
Але щастя або борошна – не одне?
І те, і те – все має свій термін,
Йде все – і радості, і болю.
Але юні мрії – вони з тобою.
Душа жива, вона не знає терміну!
Нехай Бог береже тебе від злої долі,
Шумить на дереві твоєму зелене листя!


З Днем Народження, дідусь, коханий!
Від душі тебе ми вітаємо!
Нехай з кожним роком життєві сили
Твої лише міцніють, адже ти сильний духом, знаємо.
Бажаємо бадьорості, здоров'я, оптимізму,
Обійняти, розцілувати поспішаємо тебе на свято твій,
І нехай пишається, дід, тобою Вітчизна!
Як ми горді все, дідусю, тобою!




У тебе сьогодні свято
Будь щасливий милий дід
І сьогодні у тебе
святковий обід.
Ти здоровий, бадьорий ,
сильний
Не видно року, ось таким
і залишайся
З нами назавжди.
Вип'ємо діда ми сьогодні
знову за тебе
І доброго бажаємо ми
знову люблячи.
Ти живи , не сумуй це
Ні до чого кожен раз
Зустрічай світлу зорю.
Добрих днів, любові і
Ласки і живи як-ніби
У казці.


Хочу привітати дідуся
З днем народження!
І сьогодні побажати
Щастя і везіння!
Заповідей твоїх
Мені слухати неважко!
Дай мені Бог в твої роки
Бути таким же мудрим!


Я все життя тебе знаю,
Мій мудрий, дбайливий дід,
З роками сильніше відчуваю,
Що краще тебе просто немає!
Бажаю сьогодні з любов'ю
Щоб життя дуже довгою була,
Хай вистачить і сил, і здоров'я
На твої плани і справи!


Несу Вам, діда, радісну звістку,
Ви людина і мужності, честі,
Безмірно гордий, що у мене є!
Не терпите Ви брехні і лестощів!
Нехай час не змінить доброти,
Щоб завжди ми любили один одного,
Нехай всі сьогодні лише за Вас тости,
І світло в очах від сонячного кола!


Дід, років вам добрих і нелютых зим,
І міцного сибірського здоров'я,
Ти безмежно онуками любимо,
Але не зрівнятися нам з твоєю любов'ю!


Мій улюблений дідусь,
Ти в житті мій кумир!
Таким же розумним буду
Прочитаю темряву книг до дірок!
Коли ж стану старше
І виросту великий,
Напевно, стану важливий
І бізнесмен крутий!
Бути на тебе походимо
Хочу і всіх любити!
Для своїх онуків теж
Хочу бути кумиром!


Діда, ось він я, читай
Внуково посланье,
Не ходи ти, а літай,
Здравія бажаю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий