воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші Тата з Днем Народження

"Вірші для тата на день народження"


На свято батін покличемо гостей,
Тобі, батьку, щоб стало на серці веселіше,
Щоб в житті були тільки радості турботи,
В руках будь-які спорились роботи!


Любий тато! Ти мені подарував
Океан турботи і любові!
І за те, що віддав стільки сил -
Боже тебе благослови!
Я тобі бажаю в цей день
Океан і світла і тепла!
Щоб невдачі навіть тінь
На тебе віднині не лягла!


Ми скажемо чесно, без сумніву,
Твоїх достоїнств нам не злічити,
В твоє свято, день народження,
Бажаємо бути таким, який ти є:
Друзям - хорошим другом,
Для мами - люблячим чоловіком
Для нас турботливим батьком,
А на роботі - молодець!


Улюблений татко і чоловік,
Наш добрий і великий ботанік,
Для нас у всіх справах досуж,
Наш друг, помічник та наставник!
Тобі всього лише п'ятдесят.
Все попереду! Які роки!
Є що сказати і написати
Сім'ї, науці і народу.
Так що Мічурін і Лінней!
Для нас - лише ти великий учений,
Талановитіший всіх, розумнішою
І до безум'я захоплений!
Любимо друзями. Ну, а ми,
Тебе ми просто обожнюємо,
І, серед життєвої метушні,
Від всяких стресів охороняємо!
І син, і донька, дружина Олена,
Ми захоплюємося тобою!
Для нас ти незвичайний!
Рибалка, мисливець непростий!
Бажаємо щастя, захиститися,
З друзями частіше відпочивати,
Викладати, пишатися собою,
Але, і про нас не забувати!
Нехай Таун-Айс твій не старіє,
На дачі буде лад і лад.
І нехай любов в душі посіє
Лише добрих справ могутній сад!


Вітаю тебе з Днем народження,
Перший друг і вчитель рідної.
Побажаю любові і терпіння,
Щоб хвороба обійшла стороною.
Пам'ятаю тату, твої повчання,
Всі поради, що ти мені давав.
Пам'ятаю наші з тобою одкровення.
Ти один для мене ідеал!
Знай, досягти поставленої мети,
За тебе, любий мій батько!
Щоб келихи сто років так дзвеніли,
В унісон наших добрих сердець.


Нехай в цей день щасливий, тато,
В душі цвіте безтурботний травень.
Року, як бонусну плату,
Ти вдячно приймай!
І нехай бездонною буде чаша
Здоров'я, грошей і ідей.
І чим старше стаєш ти,
Тим будь щасливішою і бадьоріше!


Ближче папи одного немає,
Все він може зробити,
Він навчить, дасть пораду
І завжди допоможе!
Татусю, краще всіх ти,
Міцно обіймаю!
Щоб здійснилися мрії,
Я тобі бажаю!


Бажаю тобі, тато, добра і тепла,
Щоб всі невдачі згоріли дотла,
Щоб жити — не тужити до ста років довелось,
Хай збудеться все, що іще не збулося.


Милий тато, з Днем народження!
Побажати тобі дуже хочу
Радувати всіх гарним настроєм,
Здоров'я і щастя, а про багатство – я мовчу!


Побажаємо ми тобі -
Лише успіхів, перемог,
Щастя і добра в долі,
Довгих років без бід!!!


Нам мама таємницю
Тільки що відкрила,
Що неспроста
Красиво стіл накрила:
Сьогодні - татів свято,
Сьогодні день його -
В секреті ми готуємо
Сюрпризи для нього.
Напишемо побажання,
Подарунок припасів,
І в свічках величезний торт
Йому подаруємо.
Ще ми татові скажімо,
Що кращий він у нас,
І що кохання для татуся
У нас великий запас!


Я за батьківську любов
Свій кубок піднімаю,
Одна у нас в судинах кров,
Ти можеш все! Я знаю!


Тато, я твоїм теплом зігріта,
Всією душею тобі дякую!
Досі я поважаю твої завіти
І за них «спасибі» кажу!
Про тебе дбати настала
Нарешті, черга моя,
І тобі сьогодні, для початку,
Побажаю багато щастя я!





Батько, хочу сказати тобі спасибі
За допомогу словом чи ділом!
Благодарю тебе всім серцем
За те, що став моїм прикладом!
Твоє тепло, твоє добро,
Мене всюди оточує.
І на душі завжди буде тепло,
Коли твій день народження настає.


Сильному – сильних, красивим – красивих,
Розумному навряд чи з дурнем по дорозі.
Істини ці прості, але помилуй!
Просто зовні – так складно всередині.
Ось, наприклад, хтось скаже безтурботно -
Багато ль праці нам дитину народити!
Гасло – Стругать і не думати про вічне.
Практикам цим на шиї носити.
Діти – квіти. Щоб гарними були
Багато дарувати їм любові і тепла.
Так виховати, щоб душею не охололи,
Близьких почути – ось наша доля!
Нам пощастило. Двері життя щасливе
Папа вмілою рукою відчинив.
Розумний і сильний, ще – терплячий!
Можна ль другого такого знайти!
Думаю – ні! І не варто намагатися.
Ми не потім в цей день зібралися...
Тато, успішно бажаємо боротися
З днями негараздів, що понуро плентатися
Люблять частенько за днями удачі.
Щастя, здоров'я, любові і добра!
Таточку, нехай буде так – не інакше.
Хай живе Папа, коханий, Ура!


Він був і є моїм героєм,
Він гордість усієї нашої родини,
Він виховав мене ковбоєм,
І не завязну я по життю в ополонки!
Він навчив мене по життю бути чоловіком,
Ні брехати, ні красти, і бути таким як є!
Він найкращий, найсильніший для мене чоловік,-
Адже він же мій рідний батько!!!
Як багато свят заповітних,
Але для мене, лише один,-твій!
Адже день твого народження
І з моєю долею пересічений!
Хочу завжди бути на тебе схожим,
Таким же розумним, сильним і душею великих,
Хочу бути я таким же потрібне,
Як потрібен ти своїм друзям та рідним!
Живи ти довго і здоровим,
Удачі і багато сповна,
Щоб печаль і горе не стояли у порога,
А геть бігли врозтіч всі від тебе!!!


Тату, ти найкращий,
Тату, ти найсильніший.
Ти веселий самий
І такий гарний!
З днем народження, тато,
Зі славним цим днем!
На тебе хочу я
Схожим бути у всьому!


Ти в житті вибираєш мети сміливо
І знаєш, як вирішити будь-яке питання,
Ідеї, плани, розпочату справу
Звик доводити до досконалості!
У всьому допоможеш, даси пораду корисний,
Вмієш добрим словом підтримати!
Удачі, тато, днів тобі чудових!
Завжди йти вперед і перемагати!


Нехай в цей день, коханий тато,
Тобі подарунки дарує світ,
Злітати бажаю, але не падати,
Щоб вдався сьогодні бенкет!
Здоров'я міцного бажаю –
Адже здоров'я важливіше всього.
Тебе сьогодні поздоровляю
В честь дня народження твого!


Хочу, щоб між цих рядків
Мої ти зрозумів почуття,
Будь щасливий, тато, будь здоровий,
Живи, рідне, без смутку!

Комментариев нет:

Отправить комментарий