воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Короткі вірші сестрі на ін"


Сьогодні я сестрі коханої
Хочу любові і щастя побажати,
Завжди бути доброю і красивою,
І в житті ніколи не сумувати.
Тебе люблю я без сумніву,
І вітаю з днем народження!


Перев'язаний, як тонкою стрічкою,
Небосхил горизонту облямівкою...
А давай ми з тобою, сестричка,
Полетимо за осіннім листям...
І наздоженемо перлове літо,
Та дістанемо перо з крила
У нього. Але не скажемо про це...
Ось такі, сестричка, справи...
Я жартую. Ти мене розумієш.
Ти мене розуміла завжди.
Не лаючись, футболки переш,
У мене з ними вічно біда...
І безпутного брата нагодуєш,
І розбудиш з ранку в інститут.
Видаються Напрокат лише поні,
Але сестричок таких не дають...
Може, я не вмію висловлювати,
Як з сестренкою мені пощастило.
Знову, мовчки, обнімеш за шию
І в моїй душі стане ясно...


По лузі от ромашки розлилися
Для тебе, кохана, сестра.
З Днем народження привітати прагнули,
Всі оченята відкрили з ранку.
Люба, рідна сестричка,
Я, твій брат, вітаю тебе.
Смійся ти весело, дзвінко,
Я від серця бажаю, люблячи,
Не покине тебе хай усмішка,
Будь кохана і щаслива ти.
Нехай грає чарівна скрипка,
Втілюючи в реальність мрії.


У моєї дорогої сестрички день народження,
Що сьогодні тобі можна побажати?
Нехай завжди буде прагнення до щастя,
І проблем ніколи не пізнати.
Розумною будь і по-жіночому моторної,
Щоб всі вдавалися справи.
Залишайся веселою і бадьорою,
Щоб життя тобі радість несла!


Хочу, щоб тебе обминали сторонкою
Тумани, печалі і сумні дні,
Будь пишався такою сестричкою,
Нехай радість будуть з тобою дружили!
Зі мною з одного ти, сестричко, причалу
І загальний у нас бережок є рідний,
Хочу, щоб тебе життя частіше пестила,
І щастя завжди було поруч з тобою!
Слова привітання легко даються мені,
Їх серце диктує, сестричка моя,
Нехай добрі завжди лунають нотки
У твоєму голоске, найдорожчий для мене!


Хоч ми в дитинстві і билися, ревли, кусалися,
Але при цьому сім'єю завжди залишалися.
Були ми найкращими в світі друзями,
Не бігли зараз же поплакатися мамі.
І тепер часом лаємося, сердимося,
Але в підсумку обнімемося і вибачимося.
Немає кохані на світі, сестричка, тебе!
З Днем Народження, дива рідна моя:


Дай Бог тобі, улюблена сестра,
В променях любові і щастя скупатися!
Образ і сварок не буде ніколи,
Такий завжди залишатися красивою!


Я з дитячих років,
З безхмарного пори
Ріс під наглядом
Дорогий моєї сестри.
Іноді всяке бувало:
Мене сестричка забувала,
А були дні, коли і я,
Образити міг, по дурості, тебе.
Нехай дитинства пустотливого
Закінчилися дні,
Але ми з тобою, сестричка,
Як і раніше близькі...
Не бути опорою одне одному
Нам у житті просто не можна:
Ми від народження кров рідна,
Ще з сестрою ми - друзі.
Про це часто говорити
Не дасть душевне хвилювання,
Але ж сьогодні день особливий
Сестренкин день народження!
Нехай у цей день,
Як і в будній день,
Ти горя і печалі
Не будеш бачити тінь.
Нехай приносить радість
Твоя сестра, родина,
І знаючи, що ти щаслива,
Щасливим буду я!


Величезний рожевий букет
Дарую тобі, моя сестричка!
Тобі сьогодні 30 років,
А серцем ти ще дитина.
Нехай життя твоє не знає бід,
І в хаті сміх дзвенить чудовий!
Нехай сонечка грає світло
На щічках чарівної дівчинки!


Сон з квітами і листям
Серця відчинив віконце...
Ювілей, сестричка, твій!
Вітаємо я і Сонце!
Лик - прекрасний, крок - леткий,
І характер, розум - від бога.
В житті нехай не буде хмар,
Та й хмар - не багато.
Роки повз нас свистять -
Немає від років візьме на шкірі...
Будь, сестричка, в п'ятдесят
Ти - теперішній і молодше!


Нам, на жаль, не повернути
Дні дитинства золоті,
І життя торує шлях
У інші часи.
Нехай будуть для тебе вони
Сповнені тепла і світла,
Нехай стануть майбутні дні
Щасливими, як цей!


У день народження сестрі я бажаю успіхів,
Побільше посмішок, веселощів і сміху,
Життя і юності в серці гарячому,
Віри, любові і удачі на додачу!
Хай збудеться все, про що ти мрієш,
І досягнеш всього, про що побажаєш!


З Днем народження, сестричка!
Ти на світі всіх миліше!
Свято особами пестрится,
І від щастя я хмелію.
Знаю я тебе з пелюшок,
Пам'ятаю, при моєму участь
Набиралася ти силоньок
І росла нам усім на щастя.
І панельна «висотка»
Зафіксувала фактом,
З дитини ти в красуню
Перетворилася швидко якось...
І тепер по-жіночому тонко
Приймаєш компліменти.
І давно коса-плетінка
Замінила банти і стрічки.
І очі твої палають
Думкою ледве вловимої:
Нехай сьогодні побажають
Лише Одного, бути коханою.


У улюбленої сестри День народження,
Я примчала на свято до тебе.
Ти – моє, я – твоє відображення,
Я в твоїй, ти в моїй є долю.
Я з тобою завжди буду поруч,
А інакше, рідна, не можна.
Я осыплю тебе зорепадом,
Ми ж сестри, не просто друзі.
Нехай перлова пил життя накриє,
Стане казкою доля, наче сон.
Нехай до мріянь двері відкриє,
Де малиновий чується дзвін.




Нехай гори зрушаться з місця,
Вершинами брязкаючи:
Сестричка іменинниця
Сьогодні у мене!
Хай сонце зупиниться,
Втрачаючи жаркий подих:
Адже стає дорослішою
Сеструха на годок!
Нехай кличе міліцію,
Поки не набридне,
З нахмуренными особами
Сусідів весь під'їзд –
Я без упередження
Кричу тобі з ранку:
«Сестричка, з днем народження!
Будь щаслива, сестро!»


Красива, чарівна, добра,
Душа рідна, і подруга теж.
Ну хіба в світі може бути сестра
Тебе кохані, ближче і дорожче!
Хай сонце і прекрасні квіти
Тебе, сестричко, у житті оточують,
Збуваються заповітні мрії,
І щастя кожен день твій прикрашає!


Я хочу своїй сестрі коханої
У день народження щастя побажати,
Залишатися доброю і красивою,
В житті ні про що не сумувати.
Стороною пройдуть нехай невдачі,
Щоб життя чудово вдалася,
Щоб стала трішки заможнішими,
Щоб пилося й їлося тільки всмак!


Сестричка, покривало сновидінь
Ти скинь і посміхнися початку дня,
Сердечно вітаю з днем народження,
Любові, достатку, щастя і вогню!

Комментариев нет:

Отправить комментарий