воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Мамі

Мамо, до тебе привітати я вже біжу,
Приголубити тебе, погладити, ніжність березі,
Збереться на застілля вся наша родина,
Багато щастя і здоров'я всім бажаю я!


Молю, щоб Господь щастя дав,
Тобі, матусю, і всім близьким!
Всіх благ і радості послав,
Щастя тобі – відтепер, повсякчас!


Як висловити заповітне словами
Улюбленою, найкращою - моїй мамі
Я до неї прижмусь і міцно обійму -
Вона зрозуміє, як я її люблю...


Безсонних ночей ти знала чимало.
Я цього не пам'ятаю – але ти так сказала.
Але про себе знаю, яка я шкідлива,
Дірки в голові - і хочеться забороненого...
Але ти ж, моя мамочко, так мене любиш,
Вчасно до школи мене розбудиш,
Кричати не станеш і ображати.
Ти у мене – класна мати!


Вся родина бажає мамі,
Щоб була красивою ти,
Нехай же з цими віршами
Всі здійсняться мрії!
Хай хороше станеться,
У серці панує весна,
Тільки щирі особи
Оточують нехай завжди!


Тільки сонце, щастя ти, матусю,
Життям ми зобов'язані тобі,
Ти чиста, як росный луг у липні,
Щоб добро та радість долі!


Будь радісною, здоровою і щасливою,
Адже все, що треба в житті, ти зустрічала.
Нехай життя тебе на міцність випробувала -
Ти володієш жизненною силою.
Дивись, яка поросль за тобою,
Вони твої друзі, твоє багатство,
І з цим, на щастя, більше не розлучитися -
Все це називається долею.


Нехай печалі обходять твій дім,
Нехай хвороби забудуть дорогу.
А ми найкраще, що у світі є
Принесли до твого б порогу.
За те, що ростила нас і плекала,
За те, що прощала і в нас так вірила,
Наділяла завжди найкращим шматком,
За те, що готова була босоніж
Півсвіту пройти, щоб нас спасти!
На все для тебе ми готові,
Щоб ти весела була і здорова!


Маму дорогу вітаємо,
І хочемо побажати удачі,
Щастя і любові тобі бажаємо,
І терпіння не втратити.
Все навколо собою осяває,
І скрізь стає світліше,
Коли, мама, пісню співаєш,
Любимо з кожним днем тебе сильніше!


Наша захист перед силами зла,
Дітей ти любов і відрада,
Будь щаслива, мамо, ніжна і мила,
І пам'ятай, ми тут з тобою поруч!


Хай смутку в твій дім не заходять,
Нехай хвороби пройдуть стороною.
Ми весь світ помістили б в долоні
І тобі подарували одній.
Але і цього було б замало,
Щоб віддати за твою доброту,
Ми все життя, наша люба мати,
Перед тобою в неоплатному боргу,
Спасибі, рідна, за те, що ростила,
За те, що взамін нічого не просила,
Що горе і радість ділячи навпіл,
У всьому кращої долі бажала ти нам.
Красива, турботлива, мила, ніжна,
Ти нам щодня і вічно потрібна!


Для найкращої жінок світу,
Тобі, рідна, троянд, квітів,
Долі хранитель і наш кумир,
Любов до тебе навіки-віків!





Бажаю тобі щастя
Без числа і рахунку,
І над головою –
Небо блакитне,
А в ньому горить, не гасне
Прекрасна зірка –
Та, що твоїй була завжди!
Матусю кохана моя!
Ти для мене – і світло, і тиша!
Ти як ніхто вмієш помовчати,
Ще вмієш дурниці мої прощати!
Стільки в тобі мудрості і доброти!
Живеш ти так просто, без суєти.
Я Знаю точно: на всій великій землі
Лише ти назавжди на моєму боці!


Завжди, матусю, поділитися
Поспішаємо до тебе на вогник,
Сьогодні святкові особи,
І привітання на поріг!


Роки летять, як теплий дощ.
А ти по полю
Своїх дітей крізь життя ведеш,
Часом крізь болі.
Бережи тебе на світі Бог,
Живи довше.
Пробач, рідна, що не зміг
Сказати більше.
Живи для щастя, для душі,
Не можна інакше.
Адже життя - одна, і треба жити,
Для життя, значить.


Рідна, мила, неповторна!
Ти у цей день все так само хороша!
Сила в тобі є незбагненна
І величезна щедра душа!
Ти, рідна, стільки для нас зробила,
Проросли насіння, що ти в нас посіяла!
Ти не старей, наша матуся!
Ми так сильно любимо тебе!


Скажу я, мама, натхненно,
Тобі до ніг кладу квіти,
Немає мами в світлі досконаліші,
Святіший в райському немає саду!


У тебе відкрита душа,
А характер - краще не знайти!
Ти у всьому рідна, хороша:
Дочка турботлива, любляча мати...
Ми тобі бажаємо ясних днів,
Світлої радості, блискучих успіхів
І відмінного здоров'я, що важливіше,
Чим решенье життєвих завдань.


Тобі бажаю бути веселою,
Сміхотливою, милою і здоровою,
Форму тіла не втрачати...
Так хочу тебе обійняти!
І твоїх порад мудрим
Буду повік ще слухати!


Хепі бьоздей, матуся,
З днем ангела тебе,
Нехай дзвенить тут пісенька
Трелі солов'я!

Комментариев нет:

Отправить комментарий