воскресенье, 14 августа 2016 г.

Прикольні Привітання з Днем Народження Брату у віршах

Рідному брату побажаю
Успіхів, успіхів і перемог
І з днем народження вітаю
Бажаю, обійтися без бід
Що б нещастя оминали
Мене що б не забував
Батьків не знати моралі
Що б мудро надходити як знав.
Бажаю щастя багато-багато
Що б потопав, і веселий був
І без перешкод життя дорога
І як сумувати що б забув!


Я сьогодні не сестрою
Похвалюся, друзі,
Може, не відкрию таємницю,
Але без брата жити не можна!
Моя мама, знаючи це,
Мені братика народила,
І з тих пір не сумую -
У нормі всі мої справи.
На двох у нас з братиком
Є чотири кулака
І з такими головами
Не включити нам дурня!
Якщо важко буде
Брат підставить мені плече,
Якщо треба, то і я
Виручу, браток, тебе.
Ну, а якщо годину веселощів -
Свято або день народження,
Ми і тут з тобою вдвох
Посада головну знайдемо!
Але сьогодні, так і бути,
Я другим готовий побути.
В твій братик, день народження,
Ти винуватець, без сумніву.
І тому тебе
Вітаю я, люблячи,
І ще від всієї родини
Побажання прийми:
Від душі тобі успіху,
Радості, веселощів, сміху,
Щастя повного подвійно
Перепало щоб і мені!


Я братом своїм дуже-дуже пишаюся
І в цьому всьому з радістю знову зізнаюся!
Знайомі з народження і з дитинства дружимо,
Тому дуже один одному потрібні!
Спасибі за те, що ти добрий і розумний,
Чуйний, надійний, красивий і сильний!
Готовий ти допомогти і зрозуміти мене радий,
Ти самий добрий і відданий брат!


З днем народження, братику мій!
Бажаю щастя на віки!
Живи, твори, дерзай і співай,
Щоб життя твоя була легка!
І щоб ти мав машину
Неймовірної краси,
Щоб гаманець твій погладшав
У багато разів швидше, ніж ти!


Тобі, брат, бажаю в день народження
Успіхів, грошей і в родині любові.
І якщо, раптом, замучать сумніву,
Мене, сестричку, в гості поклич!
Нехай відійдуть печалі й сховаються вдалині,
І нехай сяють щастям завжди очі твої!


Ось рік пройшов, і слава Богу,
Знову день народження біля порога.
Тебе я вітаю, брат!
Задоволений життям і будь радий.
Нехай мир тобі не буде тісний,
Щасливий будь у всьому і весел.
Нехай життя твоє тече рікою,
Все роби з легкою рукою!


З днем народження, брат
Мій веселий і милий!
Будь Здоровий і багатий
Ти - удачею і силою:
Смуток не бере
Хай тебе в обіг,
Рухається тільки вперед, -
Наповнюй славою рід!!!


Брат, з днем народження, рідний!
Геть нехай втечуть тривоги!
В житті нехай перед тобою
Будуть прямі дороги!
Щастя тобі і добра!
Світу, перемог і везіння!
Ти – самий відданий брат!
Зі святом, брат! З днем народження!


Успіхів, брат, нехай завжди
Тебе удача чекає,
Нехай везіння ніколи
Тебе не підведе!
Яку б мету не вибрав ти,
Сміливіше до неї прагни,
Щоб втілилися всі мрії,
І плани вдалися!


Нехай тобі світять великі прекрасні зірки,
Щоб любов освітлювала обличчя зсередини!
Щоб ти знайшов відповідь на великі питання,
Щаслива будь! Радій життю! Люби й твори!


З днем народження, братела,
Голова, щоб не боліла,
Будь здоровий ти і багатий,
І щасливий, старший брат!


Дорогий, коханий [ім'я]
Найкращий старший брат!
Ти гідний неодмінно
Різних безліч нагород.
Я привітати тебе рада
Цей вірш - моя нагорода!
Для мене захист з дитинства
Від нападок і образ.
І охорона від сусідства
З тими, хто міг нашкодити.
І завжди як піонер
Для мене ти був приклад.
Я з огромною любов'ю
На тебе все життя дивлюся.
Побажаю лише здоров'я,
І долю дякую,
За таке везіння –
Старшого Брата народження!


Ти не так брательник, стар
(По-англійськи: "зірка" - "стар"!),
Так що, братик мій великий,
Яскравіше нам світи душею!
Від любові проллється світло
Не на сто - на тисячу років.
Твоя справа діти, брат,
Примножать у сто крат.
Щоб нескоро був цвинтар,
Піднімаю цей тост:
Ти довше, брат, прости,
У цьому світі погости!!!


В день іменин у подарунок братові,
Готовий віддати хоч всю зарплату.
Хоч ця сама зарплата
І самому мені замала.
Але ті подарунки хороші,
Що в рахунок не грошей, а душі!


Брат, ти сильно змужнів,
Ти став справжнім мачо,
І я б тобі презентував
Багато-багато щастя!
Так нехай, граючи в преферанс,
Доля тобі на цей раз
Рукою недрогнувшею здасть
Карту з довгою мастю!





Рідний мій брат, бажаю щастя,
Нехай Удача супроводжує завжди,
Все у твоєму житті буде виходити,
Здоров'я, брат, на довгі роки!
Твій день народження, нарешті, прийшов!
Його завжди я з нетерпінням чекаю.
І в цей день завжди на серці добре
І руку міцно я потисну тобі!


З днем народження, милий брат
Ти сьогодні нарозхват,
Вітання шлють друзі
П'ють сьогодні за тебе.
Будь щасливий і красивий,
Обов'язково щасливий.
Багато щастя і квітів
І затишний , світлий дах.
Грошей і любові в додачу,
А ще звичайно дачу.
Ти живи і будь любимо
І судьбою будь зберігаємо.
Приймай вітання
І гостей пообнимай.
Немає красивіше ніж ти,
Нехай збуваються мрії!


Коханий, дорогий братику,
Ти чудовий хлопець!
Ах, як мені з братом пощастило!
Про що мрієш ти, я знаю,
І від душі тобі бажаю,
Щоб це все сталося!


Сьогодні – день, що несе радість.
Я з ним поспішаю привітати брата!
Ще на рік ти став дорослішим,
Більш вдалим і мудріше,
І ближче до цілей достиженью,
Ще успішніше у жінок.
Нехай збудуться твої мрії,
Як цього бажаєш ти!


Ти найкращий брат – я це точно знаю!
Лише гідний кращого в житті ти!
Успіхів і перемог тобі бажаю,
Нехай життя виконає всі твої мрії!

Комментариев нет:

Отправить комментарий