воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Татові

"Вітання Татові на День Народження"


Деякі гідні любові,
Ти перший для мене серед них,
Пишу до тебе, батька рідного,
Хочу привітати від душі!
Ти бог, творець моєї ти життя,
Дякую за те, батько,
Що на світ божий народили,
І за терпіння, нарешті!


День народження у тата,
Молодий, складний, як Ван-Дамм,
Люблю я тата, вітаю,
Смутку приводу не дам!


Милий мій тато,
Мені, твоїй дочці,
Дуже приємно привітати тебе!
Хочу, щоб ти знав,
Я дуже-дуже
Люблю сильно тебе!
Ти мене балуєш,
Буваєш і суворий -
Коли я сама винна, я знаю!
Але ти - мій захист,
Завжди мені допоможеш,
І я тебе, таточку, просто обожнюю!


Молодості, сили, радості і сміху,
Діти і онуки – життя не перешкода!
Ну і що, що пенсія вже не за горами?
Буде більше часу на відпочинок на Маямі!


Коли ти берешся за справу, йде все швидко і вміло,
Щоб все горіло, а не тліло, батько, не гасне жар душі,
З роками волосся сивіли, але ти працював – не старіли,
Так і тримати, здоров'я, сміх і бадьорості для нових справ!


Татові на день народження
Від дочки і сина,
Наші вітання,
Щастя без кручины!


Батько! Як мужик мужику,
Твою руку сьогодні потисну!
Що б не траплялося в житті нашої,
Що б там з неба не лило, не капало,
Ти завжди був парасолькою і стіною!
Ми не знали горя за твоєю спиною!
Кажуть, я в тебе, і не тільки зовнішністю,
І кажу тобі зі всією відвертістю:
Все, чим можу пишатися в цьому житті я –
Гени твої й твоя заслуга!
Я тобі, батьку, вдячний за все,
Все, що є у мене – твоє!


З кожним роком ти потрібніший
І в родині, і на роботі.
Життя сенс твоєї — в турботі:
Близьким радість дарувати,
Охороняти їх від печалей
І щасливим батьком бути.
Будь же щасливий, наш батько,
Мріям твоїм дано здійснитися,
Ми подоросліємо, нарешті,
І будеш ти дітьми пишатися!


Нехай ясно чи дощик капав,
Але не втрачає серце тон,
Сьогодні ми всі скажемо татові,
Як кожен син у неї закоханий!
Ти наш приклад для наслідування,
Для життя кращий зразок,
Нехай збудуться мрії, бажання,
Живи ти щасливо, батько!


Папуль, рідний, з днем народження!
Хай щастя ллється як ріка,
Здуває вітром нехай негаразди,
Нехай Не здригнеться твоя рука!
Від усієї родини тобі бажаємо
Здоров'я - бадьорим ти живи,
Любові фортуни і долі,
За життя весело йди!


Дружно для тата ми пісеньку грянем,
Хором її в день народження заспіваємо,
Весело ми і серцево привітаємо,
Щоб не порожнів б батьківський дім!


Таточку, рідненький,
Я тебе люблю!
В День твого народження –
За все дякую!
Ти – найкращий,
Це знаю я!
На тобі тримається
Вся наша родина!
І ти тримайся прямо –
Що тобі року!
Ще трохи почекай -
Опорою стану я!


Для папи радісно грає
Оркестр свій урочистий марш,
Та гості все йдуть з квітами,
З теплом, привітом своїх душ.





Головний ти в родині у нас
Приймеш важливе решенье
Насмішиш, підтримаєш у раз
Захистиш від приниження
Ми увагою дорожимо
Спорах, нехай не буде місця
Тато, адже у нас, один
Кращий друг він в тісному світі
День народження у тебе
Для веселощів є причина
Повторюємо ми люблячи:
Справжній ти чоловік!


Папа, з днем народження!
Як ти, любий?
Нехай по життю будуть
Радість і спокій!
Доньці дай привітати
У цей день тебе -
Тато, мій хороший,
Зі святом тебе!


Живи, татусю, довго
Тебе ми любимо, шануємо,
Була, щоб чорної «Волга»,
Шофер, так офіс до них!


Тато, милий, вітаю!
Веселощів я тобі бажаю
В твій день народження!
Все тобі славу співають,
Вітають і подарунки несуть!
Головний твій подаруночок – це я!
Як балуєш і як любиш, я знаю!
Ти не турбуйся – ніс не задеру!
Просто ми з тобою граємо в гру!
Я – принцеса (принц), ти король,
Мама – королева!
В хату увійти наш – потрібен пароль:
Це просто слово – любов!


Значить так, для тата орден
Щоб вручив сам Президент,
Став Росії, щоб Героєм,
Славний в житті той момент!


Батько! Тебе від усієї душі
Ми з мамою вітаємо!
Досягти бажаємо всіх вершин,
Успішних справ - без краю!
Нехай здійсняться твої
Заповітні бажання!
І в День народження прийми
Від нас визнання в любові!


Хочу сьогодні побажати папі
Я в день народження радості і щастя,
Як дочка, тебе я буду обіймати,
Нехай буде багато в житті твоєї пристрасті.
Ти будь любимо і матусю люби,
Батьки, бережіть один одного,
Нехай у вас збуваються мрії,
Ви разом до цілей життєвим йдіть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий