воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Брату у віршах

Ти невтомно іди, лише вперед, братику,
Нехай летять недарма дні, ніколи лінуватися,
З Днем тебе, щоб здоров'я і успіхів у житті,
Так, допоможе тобі Бог, першим був щоб визнаний!


Здається, вже цвіте бузок?
Значить, настає цей день,
Новий день твого народження!
Братові моєму – вітання!
Щоб усе тобі давалося легко,
Щоб ти орав ниву знань глибоко,
Набирався розуму ти і досвіду,
До маківки, до краю, до нарікань!
Щоб небо було чистим,
Сонечко тобі світило,
Щоб не тернистим був шлях,
І щастя на все життя вистачило!


Брат коханий, вітаю!
У День народження бажаю,
Щоб рибка золота
Припливала тричі на день.
Життя, як лінія, пряма,
Все прощала, навіть лінь.
Для удачі і здоров'я ти обійми відкрий,
А сомненьям і тривог ми дамо жорстокий бій.


Стільки сили в імені твоєму,
З ним по життю радісно йти,
Брат, в похід йдемо удвох,
Супроводжує хай щастя на шляху!


За те, що є улюблений брат,
Дякую рідних я,
Нехай буде заряд бадьорості,
І дача на Барвисі!


Мій веселий славний брат!
Я тебе привітати радий
З цим днем народження!
Поза всяким сумнівом,
Ти з кращих найкращий брат!
Впевнений, будеш ти багатий
Приятелями і друзями,
Відкритими тобі шляхами,
І блакитними небесами,
І, щоб злетіти туди – крилами,
Широко розкритими!
Я помахаю тобі вслід –
І побажаю лише перемог!


Будь міцним, мов стародавній дуб
І міцним, стійким, як гребля!
І щоб цих самих сил,
Тобі на цілий вік вистачило!
Щоб гроші ти лопатою гріб,
І вмів їх з розумом витратити!
І нехай тебе хвиля любові,
В один прекрасний день окатит!


Троюрідного брата
Привітати дуже рада,
Бажаю тобі щастя,
Кохання та багато пристрасті.
Нехай завжди щастить,
У справах удача чекає.
Не варто сумувати,
Любов прийде знову!


Здрастуй, мій братику, день веселий,
Жени смуток, не хмур своїх брів,
Буде все на «ять», з успіхом нової,
Смійся, співай, танцюй швидше, швидше!


Наворожу тобі удачу,
Велике щастя до неї на додачу,
Друзів хороших, заводних,
Подружок милих і шалених,
Одних красунь – і яких!
Ще – автомобіль крутіший,
Та відпочинку в Італії, а краще –
На теплих пряних островах,
Під пекучим сонцем в небесах
І океаном вільним поруч!


Побажаю тобі я, як брата,
Жити привільно, як цар, і багато!
Як сир у маслі кататися по життю
І заправкою любові обливатися,
Соус щастя і соуси радості,
І напої здоров'я і молодості.
День народження – не дурниця,
Брат, запам'ятай, що ти - не їжа!


Ти бути щасливим заслужив,
Адже ти завжди був гідним.
І в день народження побажати
Хочу тобі проблем не знати.
Хочу, щоб ти, улюблений брат,
Завжди був щасливий, дуже радий,
Щоб збувалися всі мрії,
І щоб любив сестричку ти!


Братик, ех, давай гульнемо,
Так широко, та з натхненням,
Кабачок затишний знайдемо,
І голосно справим день народження!


Ти – продовжувач роду, брат,
Тобі і карти в руки!
Так будь здоровий і будь багатий –
Удачею, знанням науки,
Людей і життя! Нехай друзі
Веселою юрбою оточують!
Нехай смуток-печаль тебе не знає,
Ну, а фортуна – допомагає!


Брат, ти краще всіх на світі,
Як же я тебе люблю.
Я тобі в твій день народження
Теплих слів наговорю.
Теплих днів, гарячих жінок
Я тобі бажаю.
А холодної – тільки горілки,
Все, я наливаю!





Ох, мій двоюрідний братик
Ще на рік подорослішав!
Бути може, став трохи мудрішими,
Бути може просто постарів.
Ти від сестри тримай приветик
І побажання всього -
Удачі, щастя і, звичайно,
Щоб життя текло твоя легко!


Для брата бажаю здоров'я,
Легко жити – не тужити,
Великої ти щастя гідний,
За життя щоб бути, а не бути!


Мужності, сили, здоров'я, успіхів,
Нехай у твоєму житті не буде огріхів.
Брат, дорогий, від душі вітаю!
Миру, гармонії, щастя бажаю!
Роботи гарною і вірних друзів,
Щоб ніколи ти не знав труднощів,
Щоб всі дівчата тебе любили,
І в твоєму домі не було пилу!


У брата день народження!
І мені так пощастило:
Адже всі його рух
Сьогодні до нас прийшло –
Куди не глянь, всюди
Подруги і друзі...
А я мовчати не буду!
Я щасливий до нестями!
Ні, я потім поправлю,
Помию, приберу,
Але брата я привітаю!
Туру-руру-руру...


Мої побажання, братик, прості,
Все, що потрібно для щастя земного,
Щоб дні не були засмучені і порожні,
І вогонь вогнища нехай під дахом.
Нехай ангел-хранитель з тобою завжди,
Поруч по життю надійно крокує,
Нехай будинок не крадеться лиха біда,
І серце втратою не знає!

Комментариев нет:

Отправить комментарий