воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Душевні вірші сестрі на ін"


Вітаю, молодша сестричка!
Не забула, як тобі пелюшки
Маленькій міняв?
І на вулицю линял,
Щоб не сидіти з тобою?
А ти нила, діставала,
Уроки робити не давала,
«Грати!» - і тупала ногою...
Ти тоді вже вміла
Командувати хлопцями...
І тепер топати ногою -
Теж твоя фішка!
Гаразд, командуй,
Тільки не мною!
Нехай хлопці водять
Навколо хоровод,
Нехай тебе розгадують,
Як кросворд!
Я ж поцілую
Мою Сестричку,
Для тебе я в День народження
Пісню заспіваю!


Нехай іскорка блищить в твоїх очах,
Виблискує, як ігристе вино,
Лише нехай сльоза не з'явиться в них,
За життя нехай буде тобі добре.
Нехай у цей день солов'їна пісня,
Веселощами увіллється в твій дім,
І світ тоді стане набагато прекрасніше,
Щоб ти стала щасливішою в ньому.


Тебе всім серцем обожнюю
І довіряю як собі!
Сюрпризів бажаю радісних
У чудовій, сонячної долі!
Щоб всі твої мрії збувались
І життя було до тебе добра!
Хочу, щоб частіше посміхалася
Моя улюблена сестра!


Ми з тобою не лише сестри,
Нас з тобою не розлучити!
Я тобі бажаю просто
Все, що хочеш, отримати.
У день народження – свято особистий –
Я хочу тобі бажати
Багато щастя і готівкових!
Про мене не забувати!


Я з днем народження, сестра,
Тебе хочу привітати,
Любові величезною побажати,
Смуток залишити позаду!


Сестричка – славна дівчина!
Твої печалі швидкоплинні,
І немає чудеснее дитини,
І немає миліше тебе, звичайно!
Твоїх питань світ просторий,
І нічого тобі не варто
На фантазувати історій,
Де просто так все непроста!
Твої забави так чарівні,
І незрівнянні всі наряди,
Ну загалом, ти, я скажу чесно, -
Сестричка у мене – що треба!
Та в цей чудовий ясний день я
Хочу тебе привітати знову,
І побажаю в день народження —
Бути розумною, доброю, і здоровою!


Ти, сестричка – не промах,
Точно знаєш, що робити
Жити – так тільки в хоромах,
Ні до чого одразу діти...
Я тобі в День народження
Нагадаю везіння:
Все, про що мріється,
Хай виходить!


З Днем народження, сестра,
Святкувати його пора.
А ти все чекаєш подарунок
І готувати не йдеш.
Ні до чого тобі подарунок,
Я увагою одарю,
Адже тебе, моя рідна,
Без подарунків я люблю.


Моя улюблена сестра,
Тебе сьогодні поздоровляю!
Сьогодні, завтра і вчора -
Ти у мене одна така!
Тебе прекрасніше в світі немає,
Нехай день народження буде яскравим!
Тобі бажаю довгих років.
Сьогодні приймай подарунки!


Ти, сестричка, найкраща на світі,
Краса – блискучий життя меч!
Першою якби серед прекрасних жінок,
Факели Любові життя палити!


Сестричка, з днем народження,
Нехай роки не поспішають!
Бажаю щастя і любові,
Все, чого так хочеться!
В очах твоїх, як в юності,
Вогонь кохання палає,
Хай життя подарує тобі все,
Чого душа бажає!


Ти поки ще тінейджер
Але інстинкт невблаганний:
Потрапляєш, точно рейнджер,
Просто ти в серця чоловіків!
Будь, сестричка, обережніше:
Зажигаешь ти багаття,
Не обпектися неможливо,
Якщо ти занадто близько.
Гаразд, без нотацій...
Побажаю пригод,
Розваг, досягнень...
Тому що, без сумнівів,
Без них не обійдешся ти!
Я тебе люблю, сподіваюся,
Ти досягнеш висоти!


Ти – наче дороге прикраса!
Небесний дар, букет розкішних троянд!
Тебе я вітаю з Днем народження!
Не буде в житті темних нехай смуг!
Вдало складеться твоя кар'єра,
Очі іскряться радістю завжди!
І нехай заздрять навколо, як мені пощастило,
Що у мене така є сестра!


Я з щирою братньою любов'ю
Тебе вітаю, сестра!
З тобою ми рідні по крові.
Хочу, щоб веселою була,
І жіночого щастя бажаю –
Любити і бути любимою.
Щоб витрачати, купюр не рахуючи,
Щоб щасливо радісно жити!


Сестричка, казково красива,
Сьогодні просто супер ти,
Бажаю бути завжди щасливою,
Нехай збудуться твої мрії.




Я тобі бажаю в цей день народження
Щастя і успіхів в сім'ї любові.
Якщо буде важко, мучать сумніви,
Ти мене, сестричку, в гості поклич!
Нехай підуть в сумі, сховаються вдалині,
І сяють очі твої карі!


Я сумую за тобою,
Мила сестра,
Стільки років живемо ми нарізно,
У різних містах.
Не вистачає мені часом
Твого тепла.
Я приїхала б до тебе,
Якби змогла.
Розумієш, чоловік і діти,
Інші справи...
Ти, звичайно, теж
Пам'ятаєш про мене.
Старшими з тобою залишилися
Ми у великій родині.
В ювілей твій вітаю
Дуже-дуже гаряче!
Здорова будь, живи захлинаючись -
Годину не скоро ще проб'є...
Тебе як і раніше люблю.
Подзвоню.


Я тебе на руках носив,
Від образи, як грушу трусив,
А тепер ти, сама весна -
І моїм друзям не до сну!
У день народження – свято великий,
Я бажаю дружити лише зі мною,
Ну, а якщо не будеш дружити,
Буду знову, як грушу трусити!


Бажаю сестриці здоров'я, успіху,
Величезний букет і веселого сміху,
Тобі, такий немислимо прекрасною,
Величезного жіночого щастя!
Тобі - щоб і любилось, і мріялось,
Ніколи не бути тобі одній,
Вічно щоб залишалася красивою,
Веселим лицем, доброю душею!


З днем народження, мала,
Нехай тобі завжди щастить,
Вітаю і бажаю,
Всього найкращого в житті!


Сестричка, мила моя,
Як поживаєш, люба?
Ось з днем народження привітати
Вирішив братик твій тебе!
Нехай Весна буде нескінченною!
Як вата будуть хмари!
Йди по життю без сумнівів,
Але будь до себе самої сувора!

Комментариев нет:

Отправить комментарий