воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання з Днем Народження Сестрі у віршах

Ех, як зійдемося, сестра, побалакаємо,
Прямо всю нічку – до сонця зорі,
З любов'ю і ласкою тебе вітаю,
Тисячу ти поцілунків прийми!


Найважливіше, сестричка, будь здорова!
В очах не танув молодості дух,
А це щастя краща основа,
Любові, удачі найвірніший друг!


Сестра! Сьогодні всіх навколо
Ти поглядом зігріваєш,
На всіх рідних, друзів, подруг
Ти щастя проливаешь!
Нехай не згасне ніколи
Запас любові і щастя!
Світити скрізь, світити завжди -
В твоїй, сестричка, влади!


Класний дубль без сумніву,
У день народження двійнят
Це свято-вищий сорт
Потрібен дуже великий торт!
Поруч їх шляху йдуть,
Садок,школа,інститут.
Після розсікаються,
Але перетинаються.
Ми їх любимо безроздільно
Обожнюємо безмежно
Опікуємося і плекаймо
І за кожного хворіємо.
У двійнят є за доньці
Наші милі квіточки
А у них батьки,
Вже керівники.
Щастя-щастя вам двійнята,
Вам і внукам чебурашкам
Будьте разом вічно
В житті швидкоплинною.


Прийми, сестра, привіт від брата,
Квітни і пахни круглий рік,
Нехай будеш легкої і крилатою,
Порхай, як у травні метелик!


Я сестричку свою вітаю, хоч рано
Їй ще ставати турботливою мамою.
Але вже і зараз, незважаючи на роки,
Про мене так печеться рідна сестра.
Мені інколи прикро, що я її молодше.
Сам її опікав, якщо був би я старше.
Захищав від хлопчаків на нашому дворі
Перевіряв би уроки, шкодував на ковзанці,
З нею ганяв би я м'яч і водив на футбол,
Для неї я б кращі книги знайшов!
Я би всю провину брав за неї на себе.
Але все робить це сестра за мене...


Бантики-косички.
Час золоте...
Дівчата-сестрички,
Нас в родині адже двоє.
Я тебе сьогодні
Вітаю з днюхой.
Щастя та здоров'я
Від душі бажаю!


Бажаю в житті я успіхів, мила,
Веселощів, радості і сміху, сестра моя,
Щоб ніколи б не прийшло до тебе смуток,
Щоб жити з посмішкою, перемагати і неба синього!


Ангел мій, моя сестра,
Втілення добра!
Мила моя сестриця,
Ти щебечешь наче птах,
Посміхаєшся з ранку.


Сьогодні я, як молодший брат,
Сестру привітати дуже радий.
Хочу їй щастя побажати,
І не сумувати, і знати ціну
Своїм вчинкам і справах,
Вимовлених всім словам,
Ще будь завжди красивою
І не сумуй ніколи!


Завжди адже не було секретів,
Ділилися всім, сестра, з тобою,
Нехай і тепер крізь даль і вітри,
Ти відчуєш мою любов!


З тобою не зрівнятись
Заходи і сутінки,
А посмішка тріпоче ніжністю слів.
Дозволь же сестричка,
Сьогодні обійнятися
І побажати тобі щастя основ.
Що б ти розквітала,
І горя не знала
І радувала своє оточення.
І багато любові
Всім навколо подаруй
І що б розпустилися все життя квіти..


Нехай у домі буде багато сонця,
Нехай все прийде, що любиш ти,
Хай щастя в двері твою увірветься,
І дійсністю стануть всі мрії.
Щоб життя кожна сторінка
Завжди була сповнена теплом.
Любові тобі моя сестричка,
Щоб не бракувало століття вона.
З днем народження, сестричка.


З днем народження, сестра!
Хоч ти на язик гостра,
Тільки я ще гостріше,
Пожартувати у віршах зумію!
Буду я тобі бажати:
В небі – сонечком світити,
В полі – зайчиком скакати,
У свято – співати і танцювати,
Вночі – чоловіка цілувати!
А тепер, давай, дружок,
Повторимо ще раз:
В небі – чоловіка цілувати,
В полі – співати і танцювати,
У свято – сонечком світити,
Вночі – зайчиком скакати!
А ще бути щасливою
І свою сім'ю любити!




Для сеструхи-щебетухи,
Я – оберемками квіти!
Життя – лише чистої прухи,
Щоб щасливою була ти!


Сестра-ти у мене одна
І за тебе я п'ю до дна.
Адже в суєті бездушних днів
Немає для мене ти ріднею.
Пішли від нас батьки
Покликав Господь їх рано
І оголилося дно Життя.
В душі занили рани.
Ти цей хрест несеш з працею,
Одна в квартирі маясь,
Але зберігаєш отчий дім,
Долі не прогинаючись.
Ти усуваєш кожен злам,
Скрізь де тільки можеш
І світло сяє в домі тім,
Ти приходиш.
Я відразу ти не любиш лестощі,
І порожніх фраз,блискучих.
Так будь завжди такою як є
Такою ж справжньою.


Як хороші миті,
Щасливі двом...
Сестричка, з днем народження,
Кохана, твоїм!
Всім яскравіше світить сонечко
В чудовий день такий;
Я п'ю його до дна,
І на серці спокій.
Будь стрункою, розумною, милою,
Бережи Честь свою!..
Знай, що з усією силою
Лише я тебе люблю!


Сеструха, тебе дратувати сьогодні не буду,
Я кажу без підколів зараз,
Букет приготував кольорів – незабудок,
Повернуся, з днем народження привітаю негайно!


Майонез облив яєчко,
В'яне радісно салат...
З днем народження, сестричка!
Це я, твій старший брат!
Іменини – як звичка:
Всім доведеться вітати...
З днем народження, сестричка!
З новим роком, так сказати!
Зроби радісне личко:
Геть дієти, до біса пост!
З днем народження, сестричка –
Ось він, довгоочікуваний тост!


В побажаннях тобі добра
Я не повторюся і не втомлюся:
Дуже я люблю тебе, сестра,
І довіку любити не перестану.


З Днем народження, сестричка,
Ти готувати – майстриня.
Твій шедевр сметаю враз
І контейнерів припас.
А яка красуня,
Женихів одне ганяю,
Я тебе, моя рідна,
І на роту не сменяю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий