воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Внучці у віршах

Привітання з Днем Народження Онучки"


Промінчик сонця золотий -
Це моя внучка!
Широка усмішка,
Ніжні ручки!
Я тебе за ручку
Міцно візьму,
За життя цієї складної
Йти допоможу!
Щоб ти була міцною,
Розумною і чіпкою,
В житті все встигла,
Щасливою бути зуміла!


Милою внучці з любов'ю хочу побажати
Найкращих друзів! Посміхатися! Мріяти!
Щоб життя відповідала на всі лише добром,
Щоб щастя світилося в сердечку твоєму!
Найяскравіших чудес, найяскравіших днів,
Більше сміху і радості в житті твоєї!
Дивних снів, краси, чарівності,
Щоб твої бажання втілилися сповна!


Маленька онучка, мила, пригожа,
Підростай, красуня, на матусю схожа.
Будь, рідна, дівчинкою розумною і доброю
І не бійся труднощів, хороброї будь і бодрою.
Ти потіха мамина, ти нагорода татова,
Дідуся улюблениця, красотуля бабіна!


Стала ти сьогодні старші,
Приймай любові букет!
Ми цілуємо нашу онуку,
Вітаємо — я і дід.
Для тебе, Ти наша краса!
Нехай станеться зорепад.
Бачиш, зірки розгорілися!
В твою честь цей парад!
Зоряний світло хай освітлює
Шлях-дорогу багато років.
Нехай душа горя не знає!
Вітаємо — Я і Дід.


Я дуже щасливий дід –
У мене така внучка!
І хороша собою,
І зовсім не білоручка!
Я бажаю тобі в житті
Щастя і удачі,
І не допускаю думки,
Що може бути інакше!


Світлих доріг тобі, сонячних днів,
Славних подруг і вірних друзів!
Миру тобі, краси і тепла,
Щоб ти самою щасливою була!
Онучка, нехай тобі в житті щастить!
Яскравих подій і нових висот!
Радості, сміху, любові, доброти
І исполненья заповітної мрії!


Моя мила дівчинка,
Моя внучка, промінчик мій,
І удача, і здоров'я
Хай залишаться з тобою!
Ти ні в чому не знає відмови,
Не сумуй ніколи –
Твоя мила посмішка
Дуже радує мене!


Як ти швидко підросла,
Внучка дорога,
Непомітно розцвіла,
Красою сверкаешь!
Все у тебе зладиться,
Здійсняться мрії!
Ти будеш щасливою,
Досягнеш висоти!


Хай щастя перламутрове
Переливається в очах
І добродушна посмішка
Знову розцвітає на губах!


Кажуть, що онуків люблять дуже,
Навіть більше власних дітей!
Для мене ти, люба, як донька –
Немає тебе прекрасніше і міля.
Так нехай у день твого народження
Кращі збуваються мрії!
Щастя, миру, радості, веселощів,
Міцного здоров'я, краси!


Дай Бог тобі, рідна,
Здоров'я і удачі,
Легкого рішення
Будь-якої задачі.
Хлопця із серцем левиним,
Незгасимої любові,
Будинок – повною чашею!
Щастя внучці нашої


Хочу я їй побажати,
Щоб було чимало радощів,
Щоб ти не сміла сумувати,
І ставитися простіше стала –
Буває в житті нелегко,
Але все проходить, дорога,
Проблеми будуть далеко!
Тобі я щастя побажаю!


Ти ростеш, легко і вільно
Ти йдеш по життю,
Прямо і вільно,
Ніколи не киснешь!
Твердо я (ми) впевнена(и):
Все у тебе складеться,
Щастя життя відміряє -
Треба тільки вірити!


Улюбленою внучці я бажаю,
Щоб в житті не було турбот,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Нехай завжди тобі везе.
Нехай життя повне успіху буде,
Любові хочу я побажати,
Нехай тільки щиро люди
Тебе прагнуть оточувати!




Лялечка моя, принцеса,
Я – зовсім не поетеса,
Але для тебе - намагаюся,
Римувати намагаюся!
Так хочу побажати
Тобі стати красунею,
Розумною і гордої,
З волею вільної!
Щоб встигла в млості
Дитинство провести,
Порадіти юності,
Розою розквітнути!


Я пам'ятаю, співала у ліжечка
І перші слова твої,
З тобою ми грали в парку,
Для білки шишечку знайшли.
Ти, онучка, як мені подруга,
Скажу, секрету не тая,
Варто хай щастя біля порога,
І будь красива, як зоря!


Не квапся дорослішати, моя радість,
Не поспішаючи ти пий життя солодкість,
Ти цінуй життя кожен ковток –
Все станеться в зазначений термін!
І покликання до тебе прийде,
І велика любов знайде,
Буде все в твоєму житті доладно,
Нехай тече вона прямо і плавно!


Ти розцвіла бутоном троянди,
Романси під вікном співають,
Але не забудь і про занози,
Рук нехай волі не дають!


Все у тебе, внучка, є:
Краса і знання,
Є гідність і честь,
Бажання досягти успіху.
Побажаю лише удачі
Я тобі в попутниці!
Ти гідна, внучка,
Частки найкращою!


Улюбленою внучці хочеться бажати
Везіння, здоров'я і удачі.
І ніколи, довіку не сумувати,
Здійсниться все, що багато значить!
Нехай тобі швидше пощастить,
Нехай оточують радісні обличчя,
Успіх в житті чекає знову,
Тобі бажаю я скоріше закохатися!


Я тебе не просто люблю,
Я тебе, внучка, ціную,
За твою доброту і ясність,
За душу твою прекрасну!
Бажаю залишатися такою,
Тобі багато призначено долею,
Будеш ти радувати всіх,
Чекає на тебе у житті успіх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий