воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання з Днем Народження Дідуся в віршах

"Красиві привітання дідуся з днем народження"

Дідусь ти наш коханий!
Ми вітаємо з святом тебе,
Мама, тато, онуки, всі твої друзі
Бажають бути тобі завжди неповторним.
Щоб ти завжди був веселий і здоровий,
І з радістю зустрічав світанок.
Поменше в твоєму житті докторів,
Побільше онуків і, звичайно, довгих літ!


Дід, рідна, живи 100 років!
Нехай не знає твій дім бід!
Нехай тільки радість в дім стукає
І радує твоя рідня!
Ми побажаємо здоров'я,
Решта все прийде!


"Привітати прадіда з днем народження"

Коханий, мудрий дідусь,
Сказати тобі хочу,
Твої уроки життя,
Я кожен день вчу.
Дай Бог тобі здоров'я стільки,
Щоб багато років ще прожити,
Щоб моїх дітей та онуків
Ти, як мене б зміг вчити.


Мій дідусь, можу тобою пишатися,
Твій досвід для мене неоціненний.
Нехай допомагає життя здійснитися
Всім планам, всім твоїм бажанням!


У діда гарний настрій з ранку,
Його вже з днем народження привітати нам пора,
Ми всі юрбою сьогодні здоров'я в піснях шолом,
Нехай буде тобі весело і в сонце, і з дощем!


"Вітання з днем народження дідуся від онука"

Дід мій, не в віці справа,
Зараз нехай він боїться нас,
Крокуй з року в рік ти сміливо,
І будь здоровий, такий наказ!


Дідусь, багато Ти бачив.
Живи, про минуле не сумуй.
Пишаюся тобою, Твої медалі
Палає полум'ям душі.


У діда в коробці медалі,
Нагороди його за Афган,
Пробач, ми без попиту дістали,
Не любиш ти хвалитися сам,
А ось блакитна береткі,
Десанту лихий талісман,
Тільняшка на діда надіта
І «за ВДВ» тост друзям!


"Вітання з днем народження дідуся від внучки"

Мій улюблений дідусь,
Даси ти пташкам хлібця,
Посидиш, подумаєш,
Казку мені придумаєш.
У День народження я приїду,
Привезу свій торт до обіду.
Будемо пісні співати,
Зможемо все подолати!


Рецепт від всяких бід:
Життя любити так, як мій дід.
Він на всі відповіді знає,
Веселий, бадьорий і не сумує.
Привітанням в день народження
Для тебе – сердечний вірш,
Щоб ні сліду старенья
Не було в очах твоїх.


"Вірші для дідуся від внучки"

На тебе приємно покластися,
Ти рада хороший можеш дати,
Досвідом поділитися корисним,
Вчасно допомогти і підтримати.
І завжди зустрічаєш ти з любов'ю,
З ласкавим словом, добротою,
Радості тобі, тепла, здоров'я,
Дідусь улюблений і рідний!


Ти – стовп сім'ї, і багато років
Сімейної човном керуєш.
Від справ завжди відбою немає –
І ти всюди встигаєш!
Мій рідний дід, сьогодні я
Тебе привітаю з днем народження!
Тобі бажає вся сім'я:
Здоровим будь! Забудь хвилювання!


Те, що йдуть роки, повірте, не біда,
По-філософськи будемо ставитися,
Прийми, дідусь, від душі слова,
По справжньому веселощі нехай іскриться!


Дід, вітаю з днем народження,
Я щиро тебе люблю,
Пишу тобі я з повагою,
За всі тебе дякую!




Нехай твій день народження
Особливим буде,
Прийми вітання!
Тебе ми так любимо!
Ти гордості нашої
Сімейної предмет!
Сьогодні тебе вітаємо,
Наш дід!


Дідусь, мудрістю твоєю
Завжди навколо захоплені,
Ти нам в невідоме відкрив усі двері,
Як ніби ми рівні,
Прийми від онуків подяку,
Будь довго з нами, наш рідний,
Нехай відступить від тебе старість,
Недуги хвилин стороною.


Сім'я сьогодні відзначає
Особливий свято в цю годину,
Ми з днем народження вітаємо
Того, хто виростив всіх нас.
Спасибі, дідусь коханий,
Що ти нашу сім'ю створив,
Ти мудрий і незамінний,
Гідний усіляких похвал!


Мій дідусь, добрий дід,
Я бажаю не знати бід,
Будь здоровий, живи, мрій,
Дітям книжки купуй.
З днем народження, наш рідний!
Мудрий, милий, дорогий!
Нехай летять з тебе року,
З нами будеш ти завжди!


Прийми вітання від онуків своїх,
Зовсім ти нещодавно виховував їх,
І життєвий досвід нам свій передав,
Для нас самим мудрим ти, дідусю, став.
Ми хочемо здоров'я тобі побажати,
Проблеми будь допоможемо вирішувати.
Спасибі за те, що ти завжди поруч,
Нехай будуть навіки не владні року!


Улюблений Дідусь!
Спасибі тобі за доброту, ласку,
Душевне тепло і підтримку.
Бажаємо здоров'я і щастя.
Спасибі за те, що ти є!


Лише перемоги
Для рідного діда,
Щоб креп з роками,
І любили пані!

Комментариев нет:

Отправить комментарий