воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Онука у віршах

"Смс вірші онукові на день народження"


Побажаємо, онук, тобі,
Багато радості у долі,
А ще – бути везучим!
І рідних своїх любити,
І друзів широке коло,
І не менший коло подруг!
Словом, з днем народження –
Наші вітання!


Ти щасливий, мій маленький онучок!
Я тобі подарую радості цілий сюрприз,
Побажаю тобі, бути як маленький промінчик,
І сонце що б дарувало світлий каприз.
Що б кожен день ти сміявся так щиро,
Що б дістав ти рученьками небо велике,
І були наповнені пізнанням всі думки
І не важливо, яка буде все інше.
Що б слухався батьків, слухав всі їх мови,
Інтересу тобі, що ти завжди був старанним
Учнем за партою смиренно сидів.
І в житті днями ніколи не хворів,
І радував око оточення, друзів!


Спадкоємець мій! Моїх справ продовжувач!
Внучок мій, найголовніша людина!
Дружина і діти, вже не ображайтеся:
Ми з ним рідня з народження і навіки –
Я просто це відчуваю шкірою,
Тримаючи в руці роднейшую з рук;
Немає в світі нікого тебе дорожче!
І кажу я: «З днем народження, онук!»


Живи завжди так яскраво, так легко,
Щоб було до мрії – рукою подати!
Щоб поруч були найкращі друзі,
Які так раді за тебе!
Щоб виходило з легкістю знову
У будь-якій грі і в житті перемагати:
І самий складний рівень пройти,
І ціль свою заповітну знайти!


Кучерява голівка, обличчям схожий на діда,
Внучок на день народження і весел, і пригожий,
І дідусь, і бабуся тебе від усієї душі
Ми вітаємо, хлопчик, рости великим-великим!


Мій онук, ти в юності витаєш!
Завжди веселощі нехай з тобою!
Поки ази ти в книзі книг читаєш,
Нехай не згаснуть віра і любов.


Внучок, сильний і стрункий ти,
Звичайно, і дівчата люблять,
Дивись, тут мережі краси –
Часом нас і геть гублять!


У цей день хочу сказати
Дорогому онуку:
Постарайся багато знати,
Щоб в житті ти крокувати
Міг цілком упевнено,
Твердо і розмірено.
Ти йди до своєї мрії -
І щоб добро було в душі,
Щоб люди поважали
І, звичайно, довіряли.
Тобі доведеться потрудитися,
Щоб ми могли тобою пишатися!


В день народження твій,
Мій внучок дорогий,
Мені зізнатися дозволь:
Нам не потрібна інша!
Стрункий ти, немов клен,
І посмішка, і сміх,
І розумний, і сильний.
Поважаєш ти всіх.
Нехай все збудеться, адже
Ти несеш тепло, світло!
Тобі щастя мати,
Багато сонячних років!


Внучок, як багато в житті було,
Завжди допоможу радою,
Можливо, щось і забула,
Але для тебе я все зможу!
Я з Днем Народження вітаю,
Нехай на шляху удача чекає!
Я тільки кращого бажаю,
Нехай краще тебе знайде!


Онуком таким можна тільки пишатися!
Хочеться в свято тобі побажати
До самому кращому в світі прагнути,
Найкраще в житті зустрічати!
Будь завжди розумним, успішним і сміливим,
Щоб любила удача тебе,
Щоб вдавалося улюблена справа,
Були завжди поруч з тобою друзі!


У житті складна наука,
Її засвоїти нелегко...
Сьогодні, в день народження онука,
Бажаємо ми всього-всього!
Іноді прислухатися до старших,
І виконувати свої мрії.
Ти - радість і надія наша,
Так будь завжди щасливим ти!


Будь щасливий, мій улюблений онук,
Здоровий будь тілом і душею,
Осягнути тобі від всіх наук,
Ти чесний і гідний!


Онукові - хлопцеві бойовому,
Щоб з машинками дружив,
Всі важливі основи
Ретельно вивчив,
І в космічному просторі
Зірки непізнані відкрив,
Ну, і з дедулей і бабусею
Грунтовно дружив!




Веселися, наш (мій) онук рідний,
В цей день народження!
Молодий ти – лови скоріше
Найкращі миті!
Фортуна нехай тобі подарує
Яхти, вілли і Ferrari!
Відпочивати – так на сафарі,
А дівчат поїти - Кампарі!


Ось і виріс ти, онучку,
Став великим твій кулачок,
Багато ним тепер втримаєш
І цукерок і солодощів,
Але сьогодні ми бажаємо
Вже дорослою радості:
Грошей багато,
Щоб на все вистачало,
І великої любові,
Щоб життя світлішим стала!


З днем народження, рідний онук!
Ти – наш золотий хлопчик!
Наша гордість, наш талант!
І характер – діамант!
Нам на радість ти рости,
Чекає удача попереду,
Ніколи не сумуй,
І про нас не забувай!


Кожен день з тобою – як свято,
Повний радісних витівок,
У тебе так багато різних
Чудових ідей!
Так легко і цікаво,
Добре завжди з тобою!
Нехай щасливим і чудесним
Буде в житті мить будь!


З днем народження, улюблений онук,
Нехай іскриться свято твій,
Торт зпекла тобі, мій милий,
Будь ти щасливий, Бог з тобою!


Ти народився — це свято,
Немає світліше, краще дня!
Ти трішечки пустун,
Але зовсім не бешкетник.
Добре, що ми рідня!
Добре, що ми з тобою!
Разом — горе не біда!
Це почуття, дорогий мій,
Буде з нами назавжди.
А часом і слів не треба.
В добрий день і в добрий час
Ти народився. Дуже раді,
Що народився ти в нас.

Комментариев нет:

Отправить комментарий