воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Татові у віршах

Привітання батькові на день народження"


Ми тата, немов у дитинстві вітаємо,
Як смакує мамине святковий пиріг,
Тебе, рідний, всім серцем обожнюємо,
Щоб стелили скатертину уздовж доріг!


З Днем народження, тато! Це не зима
Волосся покрила – тільки сивина!
І знаєш – це так красиво!
Ти можеш гордовито
Голову тримати!
Я тебе люблю,
За все тобі спасибі!


Наш батько, сім'ї опора
І незмінний керманич,
Може, ми часом і сперечаємося,
Але завжди у всьому з тобою.
Був і є для нас прикладом,
Якщо потрібно — поклич.
Наскільки доля тобі відміряє —
Ти в здоров'я проживи.


Я стільки разів могла сказати тобі,
Що люблю тебе, – і не говорила.
І стільки разів повинна була сказати тобі «дякую» –
І забувала...
Але сьогодні, в твій День Народження,
Я дуже хочу, щоб ти знав,
Як я вдячна тобі за все,
Що ти для мене робиш,
І як сильно я тебе люблю.
З Днем Народження, тато!


Тато, рахунки немає приветам, ти не хмурься в цей день,
Як завжди вставай з світанком, не вітаєш ти лінь!
Нехай сяють добрим сміхом і радістю очі,
Багато щоб перемог, успіхів, так і буде – я сказав!


Тато, будь здоровий і щасливий,
Щоб завжди з тобою була
Віра і любов з надією,
Щоб доля світла була!


У нас сьогодні День народження тата!
І він, звичайно, не відноситься до сатрапам,
Але все ж суворий! Зате і справедливий!
І тому ми його поважаємо, любимо!
Ще він молодий і красивий, веселий дуже!
Нам з татом пощастило – спасибі мамі,
Що вибрала його!


Ми любимо тебе, наш хороший, давно!
І нехай тобі буде усе в житті дано:
Удача, здоров'я, велика любов,
Успіхи в роботі, і ніжних почуттів новь.
Переможно життя іди лише вперед.
І щастя нехай поруч з тобою йде!


Батько. Це означає так багато.
Нехай здійсняться всі мрії!
Адже найкращу в життя дорогу
Мені допоміг вибрати тільки ти.
Коханий, рідний, з днем народження!!!
Будь завжди щасливий і здоровий!
І абсолютно немає сумнівів -
Ти найкращий батько з отців!


Улюблений тато – з днем народження,
Ти непідвладний сивині,
То лише буревій порошенье,
Здоровим будь, ти доріг нам!


Тато!
Це хіба багато свічок
На твоєму на торті?
Ти туші їх без осічок –
Ми накупимо нових!
Ми хочемо, щоб ти дожив
До того моменту,
Коли будеш ти гасити
Сто свічок одночасно!


Тато, наш улюблений тато!
Де знайти слова
Відповідного масштабу,
В дусі свята?
Радіємо, що сьогодні,
Як і рік тому,
Що твоїй душі завгодно –
Все співається в лад:
Дифірамби – дуже в міру,
Пісні – від душі,
І по твоєму прикладу
Гості хороші.
Ми тобі бажаємо довгої
Життя на землі!
Як орел ширяє над Волгою,
Міцно на крилі
Облетай свої володіння,
Бережи свій будинок.
Вітаємо з Днем Народження!
П'ємо За здоров'я!


Татку, рідного тут,
Я радісно бажаю,
Бути щасливим, не хворіти!
Всіх Благ, щоб без краю!
Є в році народження день,
Щастя є моменти,
Нехай в душі співає сопілка,
Під оплески!





Тато, дітям відкривай, ти ширше двері,
Морсу в гуртки наливай, буде веселіше,
В день народження тобі наші вітання,
Немає дорожче нам тебе, ближче і рідніше!


Тато! Коли ти встаєш – я ще сплю,
Коли повертаєшся – я вже сплю
І тому тебе так рідко бачу...
Я цю твою роботу ненавиджу!
Так треба, звичайно, я розумію...
Але я приймаю рішення:
Виросту, вивчуся, працювати піду,
Роботу собі таку знайду,
Щоб тато мій милий міг відпочивати,
Раніше лягати, пізніше вставати,
Робити, що хочеться, а не те, що треба!
Нехай тобі це буде нагородою
За все, що для нас ти зробив, тато!


В добрі, достатку жив, щоб отчий дім,
І ти – глава його душі і тіла!
Уклін, батько, що в світі ми живемо,
Щоб розум був спокійний і серце співало!


Ти багато зробив. Ти виростив сина.
Я Хочу привітати сьогодні тебе.
Адже ти, мій батько, справжній чоловік –
Кажу тобі я, пишаючись і люблячи.
Хай здоров'я не підводить,
Адже довгі роки ще попереду!
Нехай назавжди до тебе щастя приходить,
Щоб геть ніколи від тебе не піти!


Пишу тобі, мій милий тату,
А листя за вікном шумлять,
Щоб розділити з тобою радість,
Років сто здоров'я побажати!


З тобою не страшно нічого,
Що б не діялося за стінами будинку,
Ми знаємо: тато з нами,
Все буде добре!
Ти будь завжди здоровий і весел,
Адже у світі стільки музики і пісень,
І неба, сонця і простору!
І це все для нас, людей!
Для тата, мами і дітей!


Ти мій приклад! Ти мій кумир!
Я як і ти дуже люблю сир,
І вболіваємо за команду одну!
Ти мій батько і тебе я люблю!
Ти дорогий мені,
Нехай твоє життя протікає без бід!
Хай світить сонце в житті твоєї
Будеш щасливіший за всіх у світі людей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий