воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дідуся в віршах

"Привітання дідусю від онуків"

Бажаємо діду щастя в день народження,
Сьогодні вітає вся родина,
Бажаємо діду море натхнення,
Щоб поряд були вірні друзі,
Щоб жив ти добре – турбот не відав,
Завжди тобі ми будемо допомагати,
Бажаємо миру і здоров'я діду!
І посміхатися, і не сумувати!


Поговорити з тобою приємно,
Послухати, як на світі жити,
Тебе від серця вітаю,
Дід! Не устань на світі жити!


"Привітання діда з ін"

Не випити як, якщо є причина,
Якщо життя сповнена подіями:
Сьогодні день твій —іменини,
А як тут можна без вина?
Не для того, щоб справити свято,
Ні-ні, зовсім не для того,
A щоб від усієї душі привітати
І побажати тобі всього!


Сьогодні дідуся хочемо
Привітати в цей день народження,
Ми за тебе горою стоїмо –
Ти це пам'ятай, без сумніву.
Завжди тобі допоможемо ми,
На нас ти можеш покластися.
Здоровим залишайся ти,
На дрібниці не варто злитися!


"Щиросердечні вітання дідусеві"

Ми ходимо з дідом на рибалку,
По парку бігаємо удвох,
Сьогодні от не зможемо, шкода!
Але діда будемо вітати!


Дідусь, улюблений наш, рідний!
Твої року лише половина.
Для нас ти завжди будеш молодим,
Ще бажаємо жити дві половини!


"Привітати дідуся з днем народження"

Від онуків прийми вітання
В особливий день – день народження.
Бажаємо тобі тільки найкращого –
Здоров'я, звичайно, могутнього,
Щоб сили тебе не покинули,
Тривоги з турботами згинули.
Хочемо побажати удачі,
І смутку довіку не пізнати!


Дідусь, ти іменинник,
Щоб ти був завжди здоровий,
Добрий, ти мудрий і сильний,
Онукам всім приклад готовий!


"Привітання для дідуся на день народження"

Наш добрий, сильний дідусь,
На рік став старше ти!
Від онуків у день народження
Вірші прочитай-но ти.
Пробач за наші пустощі,
Будь щасливий, наш рідний!
Бажаємо багато радості -
Величезною і хмільний!


Дід, з святом народження,
Бажаємо ми з батьком,
Не знав, щоб надалі хвилювання,
Завжди був молодцем!


Дідусь,з днем народження!
Хоч свято у тебе,
Таке відчуття,
Що я раптом підросла.
А ти ні краплі старше
Не став за багато років,
Так будь же ти щасливим!
Живи, рідне, без бід!


Дід завжди мене вчив –
Честь, внучок, найголовніше,
Я уроків не забув,
В дружбі завжди з нею!
І тебе, мій дід і друг,
З почуттям вітаю,
Шлях здоров'я і успіхів,
Щоб був перед тобою!


Хочу привітати свого діда,
Йому бажаю всього кращого,
Зараз так багато хочеться сказати –
Удачі і здоров'я побажати.
Народження день - хвилюючий момент.
Я жити бажаю тобі багато років,
І правнуків побачити мерщій,
Щасливими – дітей своїх дітей!


Дідусю, ти сьогодні головний,
Одягни ти орденський піджак,
Пишаюся твоєю я гучною славою,
І я вітаю тебе!


З днем народження, дідусю!
Вітання від внучки приймай!
Будь в гарному настрої,
Ніколи не сумуй!
Фотографії в альбомі
Молодість твою зберігають.
Ти зовсім не змінився -
Та ж стати й той самий погляд!
Нехай від очей твоїх смішинки
Не зникнуть ніколи!
З тобою сперечатися і спілкуватись
Цікаво мені завжди!




Дідусь – сусіде,
Ти мені, як рідний,
Вдосталь щоб хлібця,
І вино – річкою!


Дід, дай мені тебе привітати,
Міцно-міцно обійму!
Ти ж найкращий дід на світі,
Бо тебе люблю!
Я як внук тобі бажаю,
Море щастя і добра,
Океани вірної дружби,
Нескінченність пустощів!


Забудуться твої страждання,
Удача прийде на поріг,
Дідусь, не вважайте роки,
В усьому нехай допоможе Бог!


У грізні роки народжений ти,
Але не зломлений, чистий і сміливий,
Дід, сибірського здоров'я,
Щоб ти жив і багатів!


Як завжди, твій будинок сяє,
У ньому сьогодні свято!
Дідусь, я вітаю,
Будь ти просто щасливий!


Хочу я дідусеві сказати –
Сьогодні буду вітати.
Ти онука багато чому вчив –
Мене чоловіком ти виплекав.
Спасибі я Хочу сказати,
Хочу побажати здоров'я,
Добра, терпіння і сил,
Щоб ти завжди щасливою була!

Комментариев нет:

Отправить комментарий