воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Смс вірші сестрі на день народження"


З тобою росли ми з дитинства разом,
Грали, плакали, билися.
Тепер ми виросли, і наші
Шляхи-доріжки розійшлися.
Вітаю тебе сестричка,
Всього-всього тобі бажаю,
І пам'ятай, що є на цьому світі
З тобою єдина душа.


З днем народження, сестричка!
Багато разів побачиш ти
Наші радісні обличчя,
І посмішки і квіти!
І залиш, сестра, сомненья –
Навіть через сотню років
Я прийду, щоб в день народження
Подарувати тобі букет!


"Смс вітання сестрі з днем народження короткі"


Улюблена сестра, тебе я вітаю!
Любові, здоров'я, щастя я тобі бажаю.
Нехай в житті чекає тебе успіх,
І частіше чути твій веселий сміх.
Люба моя, з днем народження!
І гарного тобі настрою!


Моя матуся друга,
Моя старша сестра,
Я тепер вже велика
І з ходою від стегна!
Все завдяки тобі, рідна,
Мій веселий чоловік,
Ти така! Ти така,
Як теченье весняних річок!
Товстопузі клієнти,
Влада, магнати - всі дзвонять,
Шлють тобі ангажементи
На дизайнерський поспіль!
Хоч важка твоя робота!
Але цвіте блакить
Очей твоїх, ти наче нота,
Вся звучиш! Я закохана!
Щастя, світла і здоров'я,
Розуміння у родині,
Жити з надією і любов'ю,
Без проблем у справах, в долі,
Будинок побудувати, дивіденди
Від клієнтів отримувати,
Щоб ломилися президенти
Интерьерчик замовити!
Будь по -, як і раніше, красивою,
Тендітною, вічно молодий!
Ти гідна перспективи,
І любові святий, великий!


В улюблене свято день народження,
Хочу тебе привітати я.
Прийми сьогодні привітання,
Сестричка молодша моя.
Нехай ніколи не згасає
Посмішка славна твоя,
Нехай твій дім багатим стане,
Сестричка молодша моя.
Нехай тебе не обессудят
За промах дрібний, за прорахунок.
Нехай так само тягнуться всі люди
До тебе. А недруги - не в рахунок.
Нехай негараздів, розлуки, болю
Не знає вся твоя родина,
Нехай ти будеш щасливою, Оля,
Сестричка молодша моя.
Нехай все здійсниться це.
Нехай сам Господь береже тебе.
Нехай в житті буде багато світла,
Сестричка молодша моя.


"Невеликі вірші сестрі на ін"


Сама рідна, кохана сестричка,
Я з Днем Народження вітаю тебе!
Нехай зірочка з неба на долоню твою опуститися,
Теплом чарівним огорне тебе.
Хай сонечко світить сьогодні особливо ясно,
Хай щастя огорне душу твою.
Будь завжди такою ж милою і прекрасною,
І пам'ятай, як сильно я тебе люблю.


Чудесної, улюбленої сестри
Дарую ці побажання:
Величезною удачі тобі,
Будь найщасливішою на світі!
Нехай будуть подарунки, квіти,
Мрія втілиться будь-яка!
Спасибі, що в житті є ти,
Сестричка моя дорога.


Вітаю тебе з днем народження,
Нехай, сестричко, у нас дружба живе,
Нехай йдуть в сумі, хвилювання,
Щастя, радості з року в рік,
Для мене все одно, що рідна,
Для тебе в цей день всі квіти,
Благ земних і удачі бажаю,
Всі твої щоб збувалися мрії!


З днем народження, сестричка!
Поздоровлення і квіти -
Ти розумна, добра, чарівна,
Нехай збуваються мрії!


Як хороші миті,
Щасливі двом...
Сестричка, з днем народження,
Кохана, твоїм!
Всім яскравіше світить сонечко
В чудовий день такий;
Я п'ю його до дна,
І на серці спокій.
Будь стрункою, розумною, милою.
Бережи Честь свою!..
Знай, що з усією силою
Я лише тебе кохаю!!!


З днем народження, сестра!
Я хочу тобі добра!
Якщо вимиєш посуд
І квартиру приберешь,
То подарунок, без сумніву,
Ти за тумбочкою знайдеш.


Прийми, сестра, привіт від брата,
Квітни і пахни круглий рік,
Нехай будеш легкої і крилатою,
Порхай, як у травні метелик!


Були в дитинстві неслухняні
І пустували ми з тобою,
Але росли ми дуже дружно
Хоч і сварилися часом.
Я зараз тобі бажаю
Процвітання і добра!
Щастя, радості без краю!
Я люблю тебе, сестро!


Нехай у твоєму житті буде багато сонця,
Нехай все буде, що ти побажаєш,
Хай щастя у ваше життя увірветься,
І збудуться твої мрії.
Щоб в житті кожна сторінка
Теплом любові була повна.
З днем народження, сестричка,
І пам'ятай - я з тобою, ти не одна!




Рідна сестричка,
Ти ще зовсім дівча.
І нехай діти біля самої,
Від усіх приховуєш вік свій.
Ти прийшла, немов із казки
Чорні вії, темненька оченята.
Чуйна, добра, смілива,
Знає і вміла.
Хочу сьогодні сказати тобі:
Ти найкраща сестра на Землі.
Нехай радує частіше тебе сім'я,
Нехай будуть поруч колеги, друзі.
Бажаю в День Народження твій,
Побути довше молодий.
Нехай сміх веселий, дзвінкий твій,
Полонить як перш красою.
Ти красива, ти розумна,
Ти душа компанії.
Не старей і не хворій,
Запрошуй на ювілей.


Сестричка, мила, рідна,
Сьогодні день народження твого,
Я від душі тобі бажаю,
Щоб провела ти весело його!
Сестричка, мила, рідна,
Вступаєш в життєвий світанок,
Ти у мене квітучо-молода,
До віку тобі і справи немає.
Нехай і далі радує природа
Тебе цвітінням жіночої краси,
Нехай буде в хаті лише гарна погода,
І виконуються заповітні мрії!


У тебе, сестричко, День Народження,
Тобі бажаю я любові і натхнення,
У справах сердечних щоб завжди тобі щастило,
І щоб на душі завжди було легко.
Щоб у справах завжди був успіх,
Щоб не було втрат, перешкод.
Нехай ангели тебе зберігають,
Нехай зберуться всі друзі тебе сьогодні вітати!


Сміх твій щирий і дзвінкий
Настрій піднімає,
Ти чудова сестричка,
Краще просто не буває!
Нехай будь-які захоплення
Багато радості приносять,
Чудеса і пригоди
Життя частіше підносить!


Мила сестричка, полум'яний привіт!
Шолом тобі, кохана, святковий букет,
Веселих пригод, щастя без кінця,
Святкових хвилювань, світлого особи!


Найважливіше, сестричка, будь здорова!
В очах не танув молодості дух,
А це щастя краща основа,
Любові, удачі найвірніший друг!


Я один сиджу, кукую;
Може, щось не зрозумію,
Але я таку сестричку
Ні за що і нікому
Не віддам, не проміняю,
Не продам, не подарую –
З днем народження вітаю!
Я зрозуміло кажу?

Комментариев нет:

Отправить комментарий