воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Мамі у віршах

Матусі улюбленої скажімо
«Будь щаслива, здорова!»,
Завжди тобі шепталось щоб
Любові і ласки слово!


На підході весна,
І прийшов день народження,
Свіжих почуттів новизна
І надій приближенье.
Нехай ніщо ніколи
Не прихлынет тривогою,
І успіхів зірка
Світить ясно і довго.
Підростає синочок,
Люблять чоловік і рідні,
І береже тебе Бог,
І душа не охолоне!


Ти була нещодавно мама –
А тепер і бабуся.
Але зовсім не змінилася –
Ти все та ж ладушка.
Ти, як колись, гарна,
Вийшла до нас не поспішаючи -
Ах, який макіяж!
І який в очах кураж!
Дивишся на мільйон!
Ні на одній планеті
На цьому білому світі
Краще не знайти!
З Днем народження, богиня!
Всій сім'ї ти – Берегиня!


Ти ділова жінка,
Дружина, господиня, мама!
Ти наша радість, сонечко,
А ми - твоя реклама!


Я вітаю всіх на світі мам,
Особливо тебе, мій рідний!
З любов'ю і теплом мої слова,
Рідні твої руки я цілую!


Очі твої знайомі
Ласкою іскряться!
Ми готові на тебе
Вічно милуватись!
У свято твій навколо тебе –
Всі рідні обличчя.
Ти для нас була і є -
Сімейна цариця!
В житті щастя і спокою
Для тебе хочемо.
Про кохання до тебе великої
Знову говоримо!


Мама, рідна, ми діти твої,
Найкраща в світі,
Ці слова поздоровлення прийми,
Світ наш любові ти і життя!


Щасливий бачимо блиск прекрасних очей,
Твоє, матусю, руки для нас святі!
Прийми слова любові дітей зараз,
Тобі – годин і днів приємних!


Щоб ти не знала біди!
Не скупилася на раду!
Біля дверей зустрічала,
А також проводжала!
Знаєш ти на все відповідь.
Вариш нам такий обід -
Краще немає твоїх котлет
У всьому підмісячному світі!
Ти – господиня, ти – голова!
Де ж взяти ще слова?
Головне: ми всі тебе
Дуже-дуже любимо!


Матусю привітаю з Днем народження.
Щиро хочу Тобі я побажати,
Що б побут не приносив тривоги і хвилювання,
І завжди вистачало часу мріяти.


Рік ще один пройшов;
Роки, як вода,
Проливаються крізь пальці -
Але хіба то біда?
Ти ж знаєш, у чому таємниця
Життя полягає:
Залишатися молодою,
Хоч роки додаються!
Ти цією таємницею володієш
Тому і не старієш!


Для матусі тут пише донька,
Хочу привітати я тебе,
Спокійними – щоб дні і нічки,
Кларнети щастя нехай сурмлять!


Я вже дорослий чоловік,
Кажуть – сажень в плечах,
Сила є, розуму вистачає,
І давно вуса стирчать.
Мама моя мила! Найулюбленіша!
Оточуєш ти турботою,
Як немовля - мужика,
І хлопочешь, і хлопочешь -
Відпочинь хоча б трохи!
Твій сьогодні День народження,
Обіймаю я, люблячи,
І хочу, щоб турботи
Стало менше у тебе.





В день народження ти виглядаєш нової,
Красою радуєш знову.
"Мама" - це ласкаве слово
Діти не втомлюються повторювати.


Щоб не кінчалося
Особисте щастя
І настрій відмінний!
Щоб сміялася ти частіше!
І пироги пекла солодше!
Побільше вільного часу,
Легше сімейного тягаря!
Щоб завжди ти була здоровою
І до весілля правнуків дожила!


Сьогодні незвичайний день,
Я відчуваю хвилювання,
Пишу, і Світ дякую
За мамин День Народження.


Матуся, кохана, рідна,
Сонечко, ромашка, волошка,
Що мені побажати тобі не знаю
У цей чудовий день,
Побажаю радості і щастя,
Світу і удачі на твій вік,
Щоб серце не рвалося на частини,
Милий мій, рідний мій чоловік!


Нині маму вітаю,
Найкращого бажаю:
Довгі роки любити,
Не менше – улюбленої бути,
Щасливою, красивою,
Веселій, молодий і, як сьогодні,
Злегка пустотливий!
Стрункою, привабливою,
Словом – чудовою!


Перше слово, що ми говоримо – мама,
Хто всіх сильніше любов'ю дарує – мама,
Цілуємо Руки, будь щаслива ти – мама,
Світоч ти наш краси, доброти – мама!!!


За роки тривоги, ласки, турботи –
Я тобі вдячний – слів не знаходжу;
Руки, що знали тільки роботу –
До губ благоговійно підношу.
Прости букета скромність – якби я міг,
Я б всі квіти склав біля твоїх ніг.
Одна ти не будеш ніколи.
І відпочивай, будь ласка, хоча б іноді.

Комментариев нет:

Отправить комментарий