воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сестрі

З Днем народження, сестричка,
У привітанні зазвичай
Всі банальностей бажають,
Креативом не страждають.
Так, щоб мені не повторюватися,
А тобі не напружуватися,
Ти сама вирішуй, що потрібно,
І бажай великодушно.


Сестричку з днем народження вітаю,
І від душі хочу їй побажати,
Подібно орхідеї, розцвітаючи,
Серця чоловіків гідних підкорювати.
Нехай твоя мрія здійсниться,
Нехай все хороше станеться,
Бажаю я тобі самій закохатися,
Нехай любов величезна прийде!


Сестричка, солодка цукерка,
Краса в тобі, добро і розум!
Квітучої яблуні ти гілка,
Господиня у хлопців ти дум!


Я завжди свою сестричку,
Як звичайну дівчину,
Смикав за кіски –
Були часи!
А тепер – зачіска,
Макіяж, хода,
Ляскають вії -
Просто в полщеки!
І запити нині –
Дуже великі!
Так тримати, сестричка,
Ти вперед лети!
Я тобою милуюся –
Зашибісь!
З Днем народження!
Посміхнися!


Чудесней в світі немає дитини,
Чому моя молодша сестричка!
Як пташка цілий день щебече!
Ми з нею граємо кожен вечір!
Нехай тобі сонце частіше світить,
Приносить щастя теплий вітер!
Усмішок буде просто море!
І не дізнаєшся в житті горя!


Сестрі завжди готова допомогти,
Хай лише скаже слово,
Я відразу буду тут як тут,
Нехай всі печалі геть підуть.
Хочу удачі побажати
І в день народження посміхатися,
Подарунків багато отримувати,
І ніколи не хвилюватися!


З ранку в святковому вбранні –
Ти принцеса ялинки!
А під нею сестричці троянди,
З ніжністю голочки!


З Днем народження, сестричка!
Якщо ти протреш глазищи,
Водою вмиєшся холодної,
І оглядишься ти спокійно,
І шмотки збереш свої –
Хоча не любиш ти порядку,
Не кажучи вже про зарядку...
Так от, коли ти в кімнаті
Порядок наведеш –
Тоді ти мій подарунок
І знайдеш!
Що це за звуки я ловлю?
Я тебе теж люблю!


Ти подорослішала, мила сестра,
Гуляєш з хлопцем до ранку,
Міняєш часто антураж,
Та манікюр та макіяж.
Бажаю сил і наснаги
І вітаю з днем народження!
Тебе нехай носять на руках,
Як талісман, переможний прапор!


Моя молодша сестричка,
Моя мила, рідна,
Знай, я тебе обожнюю!
Як справи, як життя молода?
Прийми вітання
Ти від старшої сестри -
Чесно, живи радісно,
Насолоджуйся і люби!


Гвоздики, червоні бутони,
Сестричка в обрамленні їх,
Звучить нехай в радості твій голос,
Щасливим сміхом кожна мить!


Не сестричка – королева!
Приймає привітання,
І киває величаво,
Виступає, немов пава...
Просто казка...
Звідки взялося?
Не розкрилося,
А просто вибухнуло!
Я тобі бажаю щастя,
Щоб ніяких напастей,
Щоб рота кавалерів,
Заміж за мільйонера!
Машина – Lamborghini,
Готелі – п'ять зірок!
І ніяких сліз!


Нам нічого з тобою ділити –
Розміри надто різні;
Тому прошу налити:
Що «на суху» святкувати?
Бажаю жити на повний газ –
Щоб стали затвердженням
Всі побажання від нас!
Сестричка, з днем народження!


Сестра, ти стала старше.
Сестрі повір же ти,
Що роки як негаразди -
Прийшли, пішли, пройшли.
Не звертай уваги
І живи щасливо!
Адже молодість, рідна,
Живе у нас всередині!




Для юної леді, для сестрички,
Гарячий братський мій привіт,
Нехай вітер жене з неба хмаринки,
Горить в надії щастя світло!


У небі сяє сонечко
З Днем народження вітає.
Для тебе, моя сестричка,
Співає пісеньки синичка.
Нехай любов тебе знайде
І від бід і зла врятує.
Будь прекрасна, як весна
Ти щасливою бути мусить!


Сестра люба! Якими словами
Сьогодні в любові мені зізнатися великий!
Рідна, ти лише хорошеешь з роками!
Спасибі тобі, що ти поруч зі мною!
Нехай добрим звісточкою день твій почнеться,
Хай сонцем коштовних осяється твій рік!
Нехай хмара будь достатком проллється!
Не знай, дорога, ні бід, ні турбот!


З днем народження, сестричка!
Ось ти знову підросла.
Як сестра тобі бажаю
Багато-багато я добра!
Посміхайся всім частіше,
Слухайся Маму завжди.
Не намагайся бути дорослішою -
Пролетять ще року!


Сестричка, очей ми не відводимо,
Красі твоїй дивується світ,
Хай щастя перед тобою ходить,
Бадьора, свіжа, як весняний цвіт!


Бажаю, сестричка,
Любові і зізнань,
Бажаю приємних
Красивих побачень!
Нехай твоє серце
Не плаче, не горнеться,
Хай щастя і радість
З тобою залишається!


Сестра, хоч ти й не рідна
(Я все ж троюрідний тобі),
Мене завжди ти розумієш,
За це мій уклін тобі!
Живи як серце забажає,
Про невдачі не сумуй -
Погане в житті нехай іде,
Ти просто живи щасливо!

Комментариев нет:

Отправить комментарий