воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Вітання сестрі з днем народження"


Тобі личить усмішка,
Улюблена сестричка,
Розумна ти і красива,
Жартувати вмієш тонко!
Бажаю удачі
Тобі й доброти,
Сьогодні вітаю,
Нехай збудуться мрії!


Хочу зізнатися в День народження,
Немає інших таких, як ти,
Сестра! Нехай без винятку
Всі збудуться твої мрії.
Бажаю: хай доля обдарує
Тебе сюрпризами сповна,
І щастя хай не завадить
Ніщо тобі випити до дна!


"Вітання сестрі на день народження"


Ми з тобою не лише сестри,
Нас з тобою не розлучити!
Я тобі бажаю просто
Все, що хочеш, отримати.
У день народження – свято особистий –
Я хочу тобі бажати
Багато щастя і готівкових!
Про мене не забувати!


Сестра, врода твоя безмірна,
Хай щастя буде по дорозі,
У всьому була б, щоб першою,
І у друзів – у великій честі!


"Привітання сестричці з днем народження"


Я буду молитися,
Я буду любити,
Хай щастя примчиться,
Навчить нас жити.
Тобі я бажаю
Всіх благ і добра.
Люблю, розумію,
Сестричка, сестра.


Сестри-красуні моєї
Бажаю я щасливих днів,
Здоров'я, щастя всією душею
Нехай на душі панує спокій,
Нехай збуваються мрії,
Адже так гідна щастя ти.
Щасливою будь і усміхайся,
І смутку ти не предавайся!


"Привітати сестру з днем народження"


Нехай поруч будуть добрі друзі,
А настрій - прекрасним,
Тобі сумувати зараз не можна,
І не журися даремно.
Успіхів тобі у всіх справах
І більше блиску в твоїх очах!


Моя сестра, з тобою ми дружили!
Мені наші відносини важливі,
Завжди тобою я буду дорожити,
Свою сестричку щиро любити!
Бажаю в день народження багато щастя,
Нехай обходить стороною негоду,
Нехай любов величезна прийде,
І радість хай тебе не підведе!


Сестричка, мила, як діти?
З ранку несли тобі букет?
Чудово ранок на планеті,
Щоб ти жила без усяких бід!


З днем народження, тебе, люба!
Ясноока краса моя...
У цілому світі одна ти така,
І мені просто, як повітря, потрібна!
Я берегти і любити тебе буду,
Подарую тобі море троянд.
Безмежно щасливою будеш ти,
І в очах не з'явиться сліз.


Сестри моєї коханої
Бажаю щастя я,
І бути завжди красивою,
І нехай тебе друзі
Такі оточують,
Щоб довіряла ти,
Везіння бажаю,
І більше доброти!


З Днем народження, сестричка,
Приймай вітання.
І на повну котушку
Ти бажань загадай.
Я бажаю бути щасливою,
З кожним роком розквітати.
А для чоловіка наймилішою,
Від його любові літати.


Моя сестра, чудовий чоловік,
Нехай усе у житті удається,
Хай буде щасливим твій, довгих повік,
Нехай тобі удача посміхнеться.
Любов ти справжню пізнай,
І щоб не доводилося хвилюватися,
Бажаю щастя, ти не сумуй,
Я рада допомагати тобі старатися!


Дарую я ніжні бутони,
Вони всі в крапельках роси,
Сестра, привітаю я з поклоном,
Для смутку – мить, щастя – годинник!





Сестричка, вітаю з Днем народження!
Щоб життя було - суцільне пригода!
Щоб тобі у всьому, завжди щастило
І ти сміялася бідам всім на зло!
Щоб пам'ятала, як добре нам було разом!
І щоб жила ти років до 100 до 200!
Не в чому, щоб ніколи ти не потребувала!
Про що мрієш, щоб завжди збувалося!


Моїй двоюрідній сестрі,
Пишу я знатний цей день.
І побажання строчити
Повір, сестричка, мені не лінь.
Бажаю жити біля океану,
Здоров'я, щастя і добра!
Ти мені сестра, а я тобі,
Ти як рідна для мене!


Улюблена моя сестричка,
Миле і ніжне дитя!
Оченята доброго кошеня, -
Будь такою, люблячи життя.
Від душі тобі бажаю,
Найкраще від життя брати, -
З Днем Народження вітаю, -
Не сумувати і не хворіти!


Моя старша сестра,
Ти завжди мені допомагала
Від батьків рятувала,
Але лаяла іноді.
Будь як троянда на світанку -
І красива, і ніжна,
Діамантами - роса!
З днем народження, сестра!


Бажаю потонути у віршах,
Купатися в дорогих духів,
Хутрами встеляти підлогу,
Икрою посипати столи,
Себе в достатку не втрачати,
Любити, творити і творити!
Завжди бути дійсністю довгоочікуваної
Улюбленою бути і бути бажаною!


Троюрідною сестричці,
Я шлю великий привіт!
Живи, моя рідна,
Ще сто, двісті років!
Я як сестра бажаю
Звершень і перемог,
Ну і звичайно головне -
Діточок-непосид!


Сестра, кохана моя,
Я всією душею люблю тебе,
І за тебе порву будь –
Ти мені скажи лише слово.
І день народження побажати
Хочу тобі бути щасливою,
Проблеми – не переживати,
Їх тобі допоможу вирішити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий