воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дідуся

Привіт, дідусь рідний,
Як в упряжці корінний,
Своєю фігурою донині зведеш з розуму,
Іменин твій день прийшов,
Накривай мерщій на стіл,
Онуків вітати йде ватага!


Як здорово, що (5,6,7) десятків років
Зберігає для нас созвездье Водолія
Тебе, наш дорогий улюблений дід,
І дарує цю зустріч до ювілею!
Нехай їх буде більше, наших зустрічей
Під дахом будинку твого в селі,
Нехай роки не згинають твоїх плечей,
А рівень життя залишиться стабільним.
Нехай випробуваний і вірний твій «Жигуль»
Сто років обходиться без капремонту
І мчить впевнено, швидше всяких куль,
До благополуччя і нових горизонтів.
Щоб ти не втрачав інтерес до життя,
Бабулю обожнював, дітей та онуків,
Нехай за тебе технічний прогрес
Доїть корову, політ грядки з цибулею.
Нехай милий серцю твоєму футбол
З ранку до вечора йде по всіх каналах,
Щоб забивши переможний супергол,
Наша Команда стала чемпіоном.
А головне, звичайно, будь здоровий,
Забудь недомагання та хвороби,
Щоб цілий вік ніхто з лікарів
Не знав дороги до твого обійстя.
Спасибі, що ти є, що ти такий,
Що під силу тобі нелегкі завдання,
Нагороджені ми щедрою долею:
Ти – нашому житті головна удача!


"Нові привітання дідусю"

Голова покрита снігом,
Добрі великі руки,
Ми тобою пишаємося, діда,
Пустотливі твої внуки.
Пограють в ладушки,
З вудкою на ставок,
Для тебе і бабусі,
Пісню пропоют!


З днем народження, діда, тебе вітаємо,
Щоб наповнена сенсом текла твоє життя,
Про кількість розмови ми залишимо,
Як на вахті, за поручні міцно тримайся!


Завжди скромний, завжди спокійний,
У своїй родині ти просто скарб.
Такого дідуся і тата
Мати, мабуть, кожен радий!


"Вірші і поздоровлення з днем народження діда"

Ти знаєш, діду, як правити балом,
Помилки ніякої не даси,
Дозволь онуку тебе привітати,
І долголетья побажати!


Я діда вітаю з днем народження,
Завжди залишайся таким же ти!
Любителем усмішок і веселощів,
Поціновувачем розуму і краси.
Нехай і надалі тобі щастить у чому,
Здоров'я хай тебе не підведе.
Щоб був у злагоді з собою, з іншими, з Богом,
Щасливого довгого життя без негараздів!


"Привітання від сім'ї дідуся на день народження"

Завжди ти сповнений оптимізму,
Підтримаєш у всьому і допоможеш,
І здається мені, з кожним роком
Стаєш тільки молодше!
Талант у тебе є особливий:
Жити яскраво і ділитися щастям!
Успіхів тобі, дідусь, нових,
Мріям – обов'язково збутися!


Я хочу привітати дідуся,
Він для мене – другий батько!
І в день народження прославити
Тебе, дідусь, нарешті!
Нехай Бог здоров'я подарує,
І щастя щедрою рукою!
Ти на родинному троні правив!
І пам'ятай – ми завжди з тобою.


З ранку з дідом на рибалку
Як завжди, підемо удвох,
День варення твій славно
На природі проведемо!


"Привітання з ювілеєм дідусеві"

Дідусь – це мудрість прожитих років.
Дідусь – це мужність, доблесть і світло.
Дідуся вітає з Днем народження родина
І маленькі онуки, серед яких і Я!


Батько в квадраті для мене,
Завжди є час онукам,
Здоров'я, довгі літа,
Всіх благ тобі, дідусю!


Подарунки, ніжні признанья
Нехай свято зроблять світліше
Кожне твоє бажання
Нехай виповниться швидше!


Щастя немає без любові,
Достатку немає без хліба,
Будь здоровий, не старий ти,
З днем народження, дідусю!


Як жити, тому не давав зароку,
Вів просто голос всередині твій,
Та знав де чесності витоки,
Такий мій рідний дідусь!
Хай зріє в твоїм полі колос,
Не буде горя і біди,
Привітаємо дружно, в один голос,
Щоб був здоровий і щасливий ти!


Живи сто років і після стільки,
Хворіти не думай ніколи,
Прийде зі щастям бандеролька,
Здоров'я міцно - Божий дар!




Милий дідусь,
Дідусь славний!
Ти наш командувач
Самий головний!
Зробив так багато
Для онуків, дітей,
Чимало пройшов ти
Перешкод і шляхів!
Щоб в цьому житті
Не загубитися,
Ми на тебе
Будемо рівнятися!
Ти ж залишайся завжди бойовим,
Здоровим, веселим,
Душею молодим!


Я не втомлюся тебе слухати,
І дивуватися тим словам,
Ти, дід, вмієш чистити душу,
Здоров'я! Мудрості голова!


Дід мій відлитий, ніби зі сталі,
Тебе і час не бере!
З тобою ми у футбол грали,
Для онуків друг, який рік!
Сьогодні щиро привітаємо,
Тобі подарунки ми вручимо,
Щоб ніколи не ти став старим,
Тебе ми любимо, дуже шануємо!


Завжди даси пораду і допомогу,
І тягнеться душа до тебе,
Для онуків ти жива совість,
Здоров'я, радості у долі!


Вже дуже я зараз хвилююся,
Але радісний від серця стук,
Живи і здрастуй, мій дідусь,
Здоров'я міцного! Твій онук!


Дідусь, всією юрбою ми їдемо,
Але я окремо шлю привіт,
Звичайно, всі тебе ми любимо,
Але я сильніше всіх – ось відповідь!

Комментариев нет:

Отправить комментарий