воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Брату у віршах

"Смс вірші братові на день народження"


Братішка, з Днем Народження!
Хай промінь сонця тепло погладить,
А вітерець потеребит по голові.
Нехай мама приголубить і обійме,
А папка дасть тобі пораду в біді!


Ти коли-то був упертим,
Часто бунтував,
І за це, скажімо прямо,
Ти в кутку стояв.
Я зараз тебе поставити
У кут був би радий,
Але прийшла пора привітати
З днем народження, брат!


Хочу привітати з днем народження
Тебе зараз улюблений брат.
Нехай на шляху до твоїх звершень
Не буде ніколи перешкод.
Нехай будуть вірні друзі
Нехай буде міцна родина,
І гроші в гаманці шарудять
Ти цього вартий, брат!


Дарую тобі кленовий лист,
Щоб веселий був ти, щасливий, чистий.
Щоб любив тебе весь світ,
І радість тривала багато років!
Дарую тобі осінній сад,
З рожденьем вітаю, брат!
Я, твоя молодша сестра,
Бажаю сміху і добра!


З Днем народження, брат! З Днем народження!
Ти сьогодні на рік став мудрей.
Пам'ятаєш, я набирався терпіння
У м'якому світлі нічних ліхтарів?
Ти улюблений мій менший братик
Ночами часто спати не давав.
Я до тебе, наш пухнастий зайчик,
Ночами разом з мамою вставав.
Трохи підріс - ми з тобою гралися...
Але сьогодні ти вище похвал!
Нарівні наші руки спліталися,
Ти таким, як і я, став сильним!


Підставляй, братик, щоки,
Буду цілувати.
І вуха далеко не ховай,
За них буду тягати!
А як інакше, адже знову
Настав твій день народження!
Рости великий, щоб був завжди
Гідний захоплення!


Завжди будь першим, брат!
Нехай всі "Ура" тобі кричать!
Сміливий, дотепний і сильний −
Ти справжній чемпіон!


З хэппибездиком, брателло,
Многа букоф я набрав,
Тебе в натурі вітаю,
Щоб пантово ти канал,
Багато пива, багато телиць,
Багато бабок щоб в кульку,
Ти пацан у нас фартовий,
Тачку нову тобі!


Братик, міцного здоров'я,
Хай щастя ллється, як вода,
Дружив з розумом і жив з любов'ю,
Щоб обминуло тебе біда!


Мати такого брата,
Удача для мене,
Надійний ти і хоробрий,
І міцний як стіна!
Нехай удача ніколи
Не мине стороною,
Тебе я вітаю,
Здоровий будь, дорогий!


Поспішаю привітати з днем
Тебе, коханий добрий брат!
Нехай на твоєму шляху до звершень
Не буде ніяких перешкод!


Старшому братові бажаю
Довгого життя і любові,
З днем народження вітаю,
Від сестри привіт прийми,
За тобою, брате мій, завжди я,
Як за кам'яною стіною,
Щастя я тобі бажаю,
Будь здоров, мій любий!


Брат, ти виріс, став чоловіком,
День народження у тебе!
У мене є всі причини
Побажати тобі, люблячи:
Процвітання, успіху -
Не на рік, а на століття!
Щоб успіхів цих ехо
Промайнуло за хмари!


Сьогодні, в день народження твій,
Хочу привітати особисто.
Бажаю тобі, брат рідний,
Хай буде все відмінно!
Бажаю радості і сміху,
Кохання і багато щастя,
Здоров'я, успіхів у бізнесі,
Нехай геть підуть негоди!





Мій старший захисник і брат!
Ти пісні моєї будеш радий!
Стоїть на подвір'ї меяцев березень!
З днем народження, брат!
Бажаю побільше любові,
Щоб пісні струмували твої,
Хай щастя покаже тобі,
Де є сонце у долі!


День народження – дата прекрасна,
Кожен свята цьому радий.
Ти і ми сьогодні щасливі –
Як приємно сказати слово «брат».
Не який-небудь там двоюрідний,
Не троюрідний – а рідний
Ну а перші – нехай не дмуться.
Нині свято, вибачте, твій.
Я бажаю тобі море радості,
Багато різних вершин і перемог.
Обходити стороною неприємності
На крутих віражах різних років.
Щоб любили тебе і плекали
І намагалися зрозуміти у всьому.
Щоб життя злі хуртовини
Стороною обходили хату.
Ти – моя опора і захист,
Не підводиш ні в чому, ніколи.
І дорога до тебе відкрита
За порадою і справою завжди.
З днем народження і вгору келихи,
Розіб'ються – не страшно, на фарт.
Як же просто і величаво
Це слово просте – брат.


Знають дівчинки в окрузі:
Мій братик – краще всіх!
І у власної подруги
Оглушливий успіх
Мій улюблений брат має –
Цей здоровань;
А сьогодні він дорослішає...
Що ж, без цього ніяк,
Це вічний рух
Не вгамувати, не стопорнуть...
Загалом, братик, з днем народження!
Ну, і акуратний будь!


Всі тебе, братику, люблять,
Більше всіх − звичайно, я!
Нехай веселощів багато буде
І хороші друзі!


Достоїнств всіх не перелічити,
Ти слова, боргу, честі вірний,
Завжди для близьких час є,
І для гостей відкриті двері.
Тобі не страшний шторм будь,
Вітру і бурі не страшні!
Спокійно близьким всьому з тобою,
Адже поряд міцне плече!
Нехай тобі у всьому щастить,
Любові, здоров'я і удачі!
Нехай завжди живе надія,
На вашій затишній дачі!


Братик, життя тобі довгої,
І цих в ній друзів,
Не брали щоб спека і холод,
Здоровим бути – все найголовніше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий