воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Брата

Братик, ангелом зберігається,
Твоє народження в цей день,
Я щиро тисну руку сильно,
Щоб був здоровий, як Геркулес!


Братик маленький сьогодні іменинник,
Тобі шана – ти головний за столом,
Здоровим будь, ти рости добрим, сильним,
Щоб з пташеня став гордим ти орлом!


Улюбленого братика привітання
Нехай впевненість у собі
Стане життєвим девізом!
А прийдешнє підносить
Лише приємні сюрпризи!


Респект, брате, з днем народження,
Сильний будь в життєвій боротьбі,
Сьогодні хлюпає нехай веселощі,
Бажаю здоров'я тобі!


Тебе, братику мій - з днем народження
Я вітаю зараз!
Бажаю, щоб запал натхнення
В тобі ніколи не згас!
Бажаю кар'єрного зростання,
Нехай буде величезним той зростання,
Щоб точно, спокійно і просто
Ти дотягнувся до зірок!


Трохи років минуло, трохи зим,
Свій в пам'яті вони рівняють ряд,
Ми пам'ятаємо ці віхи – всі за ним,
Але не згасає наш молодий заряд!
Братик мій, веселих тобі днів,
Щоб все вирішувалося тільки в потрібний колір,
Ти люби життя, щоб ти зріднився з нею,
Ось братський в день народження порада!


Дитинство, братик Кролик, назавжди пішло.
Знову День народження, енну кількість.
Я тебе так часто на руках носив,
Ти ж вічно плакав, сосочку просив.
Пукал і агукал, пальці в рот сунув,
А тепер могутній, немов самоскид.
Під себе ти ходив пішки під стіл.
Ти був братик Кролик, став же - брат Орел!


Вітаємо, не шкодуючи зусиль,
Мій єдиний і дорогоцінний брат,
Щоб зумів при красі і силі
Вік прожити без болю і втрат.
Залишайся дівчат улюбленцем,
Мерщій долю свою знайди,
Адже любов допоможе гордою птахом
Підкорювати вершини на шляху.
Ти – наша опора і відрада,
Найголовніший у житті людина.
Краще сина, друга, дядька, брата
Нам не відшукати за ціле століття.
Тим самим до сивого волосся залишся,
Нам даруючи свою любов тепло,
Не болів і частіше усміхайся –
Всім з твоєю усмішкою світло.


З ювілеєм привітаю я брата!
Юним чи від зорі до заходу!
Будь надійним захисником, брат!
І нехай тобі зірки горять!
Літо нехай ніколи не проходить,
Ожинові ночі, походи
Ще більше чудових хвилин
Мої рядки тобі принесуть!


З тобою в одній ми жили дитячої,
Ділили все навпіл,
Бажаю, брат, долі чудовій,
Щоб життя б чистою була!


З Днем Народження, братішка! –
Забіяка, шалунішка,
Непосида, бешкетник,
Шустрик, веселун, жартівник!
Будь собою, не соромся,
Бути іншим ти не старайся.
Я завжди тобі радий!
З Днем Народження, молодший брат!


Давайте вип'ємо за брата!
За брата не раз випити треба!
Побільше шампанського лей!
Сьогодні – його ювілей!
Тобі побажати хочу, брат,
Щоб ти був казково багатий!
Багатий відмінним настроєм,
Багатий і пристойним доходом,
Багатий золотими дітьми,
Друзями, любов'ю, людьми
Хорошими і дорогими.
Щоб кожен знав твоє ім'я.
Щоб таємно пишалася дружина,
Була і ніжна, і вірна.
Не знаєш, як я радий випити
За щастя твоє, милий брате!


Бажаю відмінним здоров'ям
І вічним успіхом блищати!
І кавалером пристойним
У найближчі місяці стати.
Величезного щастя бажаю
І обіймаю, люблячи,
Мобільник навмисне зламаю,
Щоб особисто побачити тебе!


Я бажаю не здаватися,
В дрібниці не засмучуватися,
Йти від дрібної сварки,
Пити, братику, так до дна!
Справу робити – так на «п'ять»!
Всі іспити здавати,
З собою поруч суцільно май,
Тільки вірних ти друзів!





Мені з братом дуже пощастило,
Хоч багато робила йому зло,
Братик не сердився,
Завжди зі мною возився.
Бажаю тобі, улюблений брат:
Будь душею і грошима багатий,
Я пишаюся нашою дружбою з тобою,
Коханий, братан, дорогий.


Знову панує над світом Водолій –
Життя продовжує рухатися по колу.
Хочу сказати про головне в ювілей
Однодумцеві, братові, другу.
Все життя ми разом, поруч, удвох,
Ділили на двох одне багатство,
Що кожен в серці зберігав своє –
Подароване нам долею братство.
Не злічити нам пройдених доріг,
Віскі снігами вибілили зими,
Але не було, щоб ти мені не допоміг,
Не став би поруч, молодший брат коханий.
В роботі ніколи не підведеш,
Прекрасний практик, майстер на всі руки.
Певніше рішення знайдеш,
Та так уміло, строго по науці.
Заслуговує гордості сім'я –
Їй віддано всі сили і старання!
Не можуть ображатися сини
На дефіцит батьківської уваги.
Живи як жив – розумно, не поспішаючи,
Не підводячи ні в дружбі, ні в роботі.
Май все те, що вимагає душа,
Будь оточений любов'ю і турботою.
Нехай здоров'я міцніє з кожним днем,
Щоб серце рівно і спокійно билося.
Щоб ніколи чорнобильським вогнем
Біда і біль до тебе не повернулися.
Бажаємо нових злетів і перемог,
Нехай прибувають грошові кошти,
Зумій характер свій, батько і дід,
Своїм нащадкам передати у спадок.


Брат – моя опора!
В день народження твій
Хай не буде суперечок,
Ти у нас – герой!
Щастя я бажаю
І великої любові.
Братику, вітаю!
В радості живи.


Брат, бажаю тобі великих
І маленьких успіхів у житті,
Чоловічий поблажливості
До слабкостей дам,
Щасливих років,
Удачі і любові!


З днем народження, братику мій!
Я тобі бажаю щастя!
Нехай ідуть всі негоди,
Тільки буде сміх з тобою!
Буде тінь збігати з чола,
І вляжуться тривоги.
Нехай береже твою дорогу
Слова вірна доля!
Щоб життя було просте,
Як весняні дерева,
Побажаю я довіри
І удачі без праці!
Побажаю я терпіння,
І щаслива мить
Буде тривати без кінця,
Як дорога від ганку!


Тримай-ка «п'ять», ти мій брательник,
Конкретно – з днюхою тебе!
Та не питання – бери мій великий,
Щоб здоровим був завжди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий