воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання з Днем Народження Брату у віршах

Ти був колись малюком...
Та я тобі бажаю,
Щоб, як під маминим крилом,
Ти жив, не сумуючи.
І щоб не було проблем,
А було багато щастя!
І щоб його вистачило всім –
Розділи на частини!


Твоє здоров'я, брателло,
За повної ми не раз наллємо,
Щоб у порядку душа, тіло,
Подарунків багато принесемо!
І щастя стільки, скільки хочеш,
Щоб був бадьорий і веселий,
Оракул грошей, щоб пророкував,
На серце щоб був спокій!


Дорогий мій брат,
Знаю, будеш дуже радий
Ти подарунку на День народження,
І дарую без зволікання
Я тобі купон на щастя,
Зонт, щоб він приховав від негоди,
Вечір з Монікою Беллуччі,
Якщо немає красуні краще.


Як дуб ти міцним, брат мій, будь!
Не дай льстецам з шляху згорнути!
Як лев могутній, але добрим стань,
З одним вино – з ворогами сталь!


Ти старший брат, мій покровитель,
Чесно скажу – майже батько,
Хоч і суворий ти вчитель,
Але не знайти ріднею сердець!


Улюблений брат! З чудовим святом!
З заповітним днем у твоєму житті!
Величезної, чистої, світлої радості,
Всіх благ земних повік тобі!
Нехай тобі добре мріється –
Адже серце радують мрії,
І дуже швидко минає
Все, що собі бажаєш ти!


Тобі бажаю, щоб мрії здійснилися,
Щоб тільки світлі миті життя пам'яталися,
Щоб успішним був кар'єрний шлях,
Щоб фінанси дозволяли яскраво відпочити.
Хочу, щоб ти завжди був веселий і багатий,
Хочу привітати з Днем народження тебе, брате!


Час летить і летить все швидше,
Знову у тебе день народження!
Так настораживай вуха скоріше
І приймай вітання!
І побажання є у мене:
Банком володій знаменитим,
Раптом через рік до тебе, як рідня,
Я звернуся за кредитом!


Брат мій єдиний, ось і прийшов день народження!
Так непомітно ти став ще старше на рік.
Нехай принесе цей день багато сміху, веселощів,
Хай буде все добре, а не навпаки!
Нехай виходить все, що ти сам побажаєш,
Нехай ніколи не зникне усмішка твоя!
Благополуччя в житті нехай не покидає,
Нехай люблять всі тебе так, як люблю тебе я!
Нехай тобі світять великі прекрасні зірки,
Щоб любов освітлювала обличчя зсередини!
Щоб ти знайшов відповідь на великі питання,
Щаслива будь! Радій життю! Люби й твори!


Братішка, з Днем народження!
Ти найкращий з людей!
Влюбляйся і будь щасливий,
Живи і не хворій!
Не витрачай даремно час,
Використовуй кожну мить!
Де важко – не звертай,
А рухай навпростець!


Сьогодні, двоюрідний брат,
Тебе вітати дуже радий.
Я щастя хочу побажати,
Негоди тобі не пізнати.
Нехай в житті щастить,
Хороше тільки прийде,
Нехай смуток не торкнеться тебе,
Живи, радіючи і люблячи!


Сьогодні брата день народження,
Веселощі хлюпається з вином,
Келихи по вінця налиті,
Серця для дружби всі відкриті,
І сміх, і радість входять в будинок,
Тобі ми здравицю співаємо,
Щоб було в житті лише везіння,
Але без проблем і прикрощів.


Долею тобі призначено
По праву старшим бути –
У друзях давно з Удачею
Під вітрилом Долі,
Пишаємося за тебе ми, –
Ти – найкращий, старший брат!
Від тата і від мами
Талантами багатий!
А значить, в день народження
Ми хочемо побажати —
Щоб ти був, без сумніву,
І далі таким!
Щоб все, що забажається,
Збувалося і моглось!
Щоб щастя зустрілося, і
Все в житті вдалося!


Мій братик – хлопець бравий,
Виріс сильний, мені під стати,
Буде нехай і честь, і слава,
Гроші щоб відром черпати!





З днем народження вітаю
І від серця побажаю:
Приймати подарунки:
Долари і марки,
Тугрики, ієни -
Теж, неодмінно!
І тоді ти в день народження
Будеш з класним настроєм!


Як швидко ти підріс братик,
Вже не потрібен Ведмедик – Нишком,
Гумових не хочеш ляльок,
Звивини зібрав твій купол!
Твої бажання – це свято,
Не шкода мені нічого для брата,
Тобі приніс я поздоровлення
І робота для розваги:
На груди, на кнопочку натиснеш –
І від екстазу заспіваєш!


Троюрідний брат, ти по крові – рідна,
Тебе вітаю я, брате дорогий,
І багато удачі хочу побажати,
Не варто тобі ніколи сумувати.
Адже твій день народження прийшов сьогодні,
Від страв найкращих нехай стіл ломиться.
Ти близьких друзів за столом збирай,
І найголовніше – не сумуй!


Як дуб будь міцним ти, братан!
Розумом як лід, душею вулкан!
Як лев могутній, лютий не будь,
Але не давай себе зігнути!


День народження у тебе,
Молодший мій брат!
Серед всіх інших хлопців
Ти самий шалунішка!
Фантазер і балакун,
Слово-повторяльщик,
Не боягуз і не брехун,
Ти - хороший хлопчик!
Якщо щось не вдається -
Не сумуй, не мучся!
Разом після посміємося, -
Все у нас вийде!
З днем народження тебе
Сестричка вітає,
Будь здоровим і веселим,
Щастя я бажаю!


Купив подарунок я для брата,
Гори вогнем моя зарплата,
Хай буду я ходити в латках,
Дорожче ти, ніж всі витрати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий