воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Татові у віршах

Сьогодні я майже фея,
Так що чекайте чарівництва!
Я для татуся зумію
Знайти чарівні слова!
Побажати зможу запалу,
Вічної юності, добра!
А тепер скажіть хором:
«Татові нашому – ура!»


Сьогодні, в цей день народження
Прийми, батько, від нас букет
Закоханих сердець привітання
І побажання довгих років!
Один одного нам складно зрозуміти.
Завжди в справах ти і в турботі.
Тебе ближче б дізнатися,
Але ти весь час на роботі.
Часом так хочеться пригорнутися,
Поплакати на плечі твоєму
І посидіти з тобою вдвох,
Але де ж за тобою гнатися?
Для нас, дітей, ти ідеал.
Ми будемо на тебе схожі.
І як би ти нас не лаяв,
Тебе ми дуже любимо все ж!
Будь щасливий, любий наш батько!
Мріям твоїм дано здійснитися:
Ми порозумнішаємо, нарешті,
І будеш ти дітьми пишатися!
Пройдемо ми по твоїм стопам
І рід прекрасний примножимо.
Сьогодні віддаєш ти нам,
А завтра ми тобі допоможемо!


У нас для радості є безліч причин,
Так нехай звучать заздоровні наспіви:
Я чествую чоловіка з чоловіків,
Хоча й народженого під знаком Діви.
І щаслива можливості сказати,
Постійно, скільки пам'ятаю,
Дивилися на мене твої очі
З батьківською турботою і любов'ю.
Я відчувала ніжності тепло,
Увагу до всіх моїх проблем,
Яке з роками не пішло,
Не потьмяніло і не відболіло.
Раніше ти поруч у важку годину,
Готовий допомогти справами і радою,
І тому сьогодні і зараз,
В твій ювілей, дякую за це.
Дякую, дорогий мій чоловік,
За все, що зробив, для мене і мами,
Хай буде довгим і щасливим повік,
А їм дароване – прекрасним самим.
А якщо все-таки прийде хвороба,
Одужання нехай буде скорим:
Ти лише туманом вікна завісь
І думай про зірку, про степ і гори.
Хочу, щоб не покинули тебе
Ні оптимізму, ні спрага життя,
Щоб також безмежно люблячи світ,
Ти йшов вперед, не знаючи сумління.
А наостанок скажу головне,
Любові і поваги не ховаючи,
Тобою, тату, дуже дорожу –
Ти в житті нашої – головна удача!


Не думай про роки, не знаючи сну,
Йдуть вони, але ти забудь про них!
Зі сміхом в день народження згадуй,
Такий великий, батько, ще за життя шлях!


Дорогий наш тато, чоловік,
Дорогий наш дідусь -
Ти для всієї родини опора,
Немов промінчик сонечка!
Нехай не чуєш ти від нас
Кожен день визнання,
І "Заслужений батько"
Ти не носиш звання:
Знай і пам'ятай, дорогий,
Лише з тобою в родині спокій,
Лише з тобою вся сім'я -
Це сім щасливих "я"!


Стільки років пролетіло, сивина на скронях,
Але іскри смішинок грають в очах,
І роки не стерли твоєї краси,
Додали мудрості і доброти,
Півжиття минуло, але душею ти - козак.
І від чистого серця ми хочемо сказати:
Так будь же ти вічно, завжди молодець.
Прекрасний і добрий, і ніжний батько!


Сильні руки і добре серце,
Широкі плечі і пустотливий погляд.
Таким я пам'ятаю тебе з дитинства,
Таточку, татусю, рідний.
З днем народження, тато, я тобі бажаю
Міцного здоров'я, радощів земних,
Турботи і любові, в роботі – поваги,
І щасливих іскорок в очах рідних!


Пам'ятаєш: «Син прийшов до батька
І запитала крихітка...»...
Так і я до тебе йду, коли мені –
Погано.
Коли я не розумію, де правда,
А де обман.
Може, в житті ти моєї
Головний капітан?
Ні, не так, ти ніколи
Не грішив наказами!
Просто ти мудрий батько.
З Днем народження, тато!


Будь щасливий, любий наш батько!
Мріям твоїм дано здійснитися.
Ми подоросліємо, нарешті,
І будеш ти дітьми пишатися!
Тебе, рідний, ми дуже любимо.
Наллємо відмінного вина
І через тебе ми не пригубим,
А вип'ємо, дорогий, до дна!


В твій День Народження, бажаю
Усмішок, миру і тепла.
Я про тебе не забуваю,
Давно подарунок берегла.
Втома нехай покине плечі,
Любов моя завжди з тобою,
Прекрасне життя, коли відзначений
Мій шлях отцовскою рукою!


Хочемо ми побажати папі
Свій день народження відзначати,
На довго щоб запам'ятався,
Не раз потім згадався!
Ще бажаємо щастя,
І життям справжньої,
Веселою, яскравою жити,
Сподіватися, любити!


Татова я донька, всі так кажуть,
Ми дуже схожі, я люблю тебе,
А ще квіточки ніжно подарую,
Просто, тату милий, тебе обожнюю!


Я всім зобов'язаний тобі, тато,
Все, що маю, ти мені дав,
Рідний, будь щасливий і дякую,
Що мені поблажок не давав!





Ми тебе всі дуже любимо,
Дітям важливий твій рада,
З днем народження, татусю!
Головний наш авторитет!


Ми всі тебе вітаємо!
Людина ти міцної породи,
І тобі вважати не варто роки,
Це ми, твої рідні, говоримо.
Не так їх багато, щоб старіти.
І про колишню ти можеш не шкодувати:
Ти стільки зробив, щоб будинок,
В якому разом ми живемо,
Був безпечним і комфортним;
Ти домагався день за днем,
Щоб тепло нам було в ньому!
Життя твоя красива.
За все тобі спасибі!


Батько мій милий, я бажаю
Тобі успіхів і досягнень.
Твою я душу розумію,
Ти для мене і Бог, і геній!
Що є хорошого в мені,
Тобі заслуга одному.
Я щаслива! В моїй долі
Мені пощастило, як нікому!
З "рожденьем" тато, дорогий!
Зізнаюся, від душі люблячи,
Так хочеться, щоб мої герой
Хоч трохи був схожий на тебе!


За те, що ти завжди зі мною поруч,
Завжди мене вмієш підтримати,
За те, що навіть в сумну хвилину
Мені можеш настрій підняти...
За те, що говориш зі мною на рівних,
За те, що відвертий ти зі мною,
Завжди готовий допомогти, але розумієш,
Коли мені краще все вирішувати самій...
За все твоє терпіння і мудрість,
За всю турботу та любов твою,
За те, що ти такий чудовий тато,
Сьогодні я дякую кажу.


Дорога щоб була світла,
Для тата – доброти, тепла,
Здоров'я від сибірських річок,
Все, що щаслива людина!
Вам від дітей – щоб був сповнений,
Енергій, бадьорості і сил,
Буденність не обтяжувала,
День новий радість приносив!


Тато мій, ти найсильніший,
Добрий, милий і рідний!
Я скажу тобі спасибі,
Будь здоровий, мій золотий!


Здрастуй, тату!
З днем народження вітаю!
Тут - мій подарунок для тебе.
Вірш писала я, люблячи.
Побажати хочу тобі
бути завжди таким же безстрашним,
мудрим, молодим і трохи смішним.

Комментариев нет:

Отправить комментарий