воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Дідуся

"Оригінальне привітання дідусю"

З днем народження, дідусю!
Щастя нехай приходить в дім,
Ми сьогодні всі бажаємо -
Дід, завжди будь молодцем!
Тіло пашить нехай здоров'ям,
Дух міцнішає з кожним днем,
І тоді всі катаклізми
Діду будуть ні з чим!


Знаю – ти приклад для багатьох.
Я пишаюся, що ти мені дід!
Бажаю міцного здоров'я,
Довгих і щасливих років!


"Привітати дідка з днем народження"

З днем народження, наш дідусь!
Приймай вітання!
Будь в гарному настрої,
Ніколи не сумуй!
У курсі всіх наших подій,
Можеш дати слушну пораду!
Дід, ти самий класний, правда,
Будь здоровий ще сто років!
Вітаємо! Нехай здійсняться
Всі твої бажання!
В життя свою впускай лише радісні,
Тільки сонячні дні!


Пам'ятаєш, як стріляли в тирі,
Кулі все лягали в ціль,
Бий без промаху і в житті,
Дід, ти молодий, мені повір!


"Привітати улюбленого дідуся"

З днем народження, дідусь,
З днем народження, рідний,
Пролетіло життя, як куля,
І тепер твій вихідний.
Життя твоя була несолодкою,
І дороги нелегкі,
Дні удачі були короткі,
Розставання гіркі.
Мудрість знає ціну слову,
Їй підвладний цілий світ,
В нашому житті недолугої
Ти даєш орієнтир
Хай тебе минають біди,
Щоб від життя не втомився,
За присутніх, за діда
Піднімаю я келих!


Тебе в приклад я ставлю всім хлопцям,
Як зміцнювати зарядкою тіло, волею дух,
Тобою вік переможений, він на лопатках,
Я вітаю, дід, люблю, пишаюся тобою!


"Вірші дедуле з днем народження"

Ти ще не старий, дід,
Головний наш авторитет,
І кожного, хто полізе,
Головою – так в клозет!
Ти що хочеш, попроси,
Коньячку – пліз, гран мерсі,
Щоб здоровим був, дідусь,
І Господь тебе спаси!


Я дуже-дуже вітаю,
Люблю тебе – ти кращий, дід,
Здоров'я і добра – без краю!
Від внучки – святковий привіт!


"Привітання дідусю від маленької внучки"

З дідусем шпаківня робили вдвох,
Причепили до дерева – ладний вийшов будинок,
Нехай співають, дідусь, для тебе шпаки,
Першими привітають пташки-молодці.


Від усієї родини ти привітання
Прийми в своє свято - день народження!
Коханий чоловік, батько і дід,
Бажаємо життєвих перемог,
Щоб ніколи не сумував,
Хвіст пістолетом щоб тримав.
Ти мудра, сильна людина,
І хай довгим буде твій вік!


"Вірші дідусеві на день народження"

Дідусь, мудрістю твоєю
Завжди навколо захоплені,
Ти нам в невідоме відкрив усі двері,
Як ніби ми рівні,
Прийми від онуків подяку,
Будь довго з нами, наш рідний,
Нехай відступить від тебе старість,
Недуги хвилин стороною.


От скажи, звідки стільки
Добрих казок знаєш ти?
Чи ні... Скажи, скільки
Виконуються мрії?...
Чому з тобою не скучно
Навіть дощик, навіть у сніг?...
Знаю точно я, що краще
Дідуся на світі немає!


Є в житті вир, є вир,
Закружляє нас, хто вихід тут знайде?
Хто розтлумачить, чи є сенс у цьому житті?
О, аксакал, ти мудрості оплот!
Ібн Дід, твій дім, подібний до храму,
Чертог щедрот, тут мед, шербет, ізюм,
І дастархан накритий давно на славу,
І чекають внучат цукерки «Кара-Кум».


Красивий мій дід, хоч весь сивий,
Щасливий цей час,
Я вітаю, дорогий,
Фанфар труби звучать!




Дідусь, тебе ми вітаємо!
Теплих зим і довгих літ бажаєм!
Не сумувати, не хмуритися, сміятися,
З бабусею частіше цілуватися!
Не болів і духом дід, не падай.
Знай, що ми завжди з тобою поруч.
Якщо що, допоможемо без сумніву...
Зі святом, дідусь! З Днем Народження!


Ти недавно Дід Морозом
Нас під ялинкою обдарував,
А тепер ти іменинник,
Новий свято настав!
Вітаємо, дід, тебе ми,
Любимо і цілуємо,
Ти прийми від онуків
Радість і любов земну!


Мій дорогий, мій добрий дід!
Бажаю я тобі з любов'ю
У всіх справах твоїх перемог
І дуже міцного здоров'я.
Ще бажаю оптимізму
На кожен день, кожну годину.
Бажаю радіти життю
І радувати собою нас!


Ти, діда не горюй, була важкою частка,
Але щастя або борошна - не одне?
І те, і те – все має свій термін,
Йде все – і радості, і болю.
Але юні мрії – вони з тобою.
Душа жива, вона не знає терміну!
Нехай Бог береже тебе від злої долі,
Шумить на дереві твоєму зелене листя!


Чуйний і добрий − мій улюблений дідусь!
Бажаю тобі бадьорості, енергії і сили,
Бажаю тобі радості, здоров'я, оптимізму
І дуже яскравою, сонячної, щасливої, довгого життя!


Ти, дід, завжди мені казав,
Що за тебе батькам я месник,
Не все я розумів, ні-ні твердив,
Поки і сам не став батько,
То все не від образи на дітей,
Науку ми не відразу розуміємо,
Ти правий завжди і твій сьогодні день,
Перед мудрістю схиляю голову!


Дай Бог вам, дідусю, трудитися,
Приклад нам дати - а ми пишатися!
А якщо що-небудь не зможеш,
Впевнений будь - завжди допоможемо!

Комментариев нет:

Отправить комментарий