воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Онука

Сьогодні онука вітаю,
Хочу побажати здоров'я,
Ще я бажаю удачі,
Чоловіком справжнім стати,
Ти будь щасливим і веселим,
Не бійся нічого,
Нехай буде явною сила волі,
Щоб добиватися свого!


Внучок, з днем народження, зайчик!
Рідний і улюблений хлопчик.
Бажаємо, щоб був найрозумнішим,
Дружив з цікавою книжкою.
Хочемо, щоб ти був здоровим,
Бажаємо успіху в спорті.
Хочемо, щоб часу вистачало
Для відпочинку і для сміху.
І головне, щоб був щасливий,
І справа знайшов по душі.
Хороших друзів і надійних -
Ну, всі побажали вже!


Повір, мій онук, поки ти молодий,
Повір у свою удачу всією душею!
Адже у цьому житті лише тим щастить,
Хто діє, а якщо треба – чекає.
Хочу тобі я щастя побажати,
Сумнівів ніколи не допускати,
Щасливим будь, зневіри не знай,
І про рідних своїх не забувай!


Завжди твій день народження відзначаємо,
Веселе свято радості приклад,
Нехай, внучок, не знати тобі печалі,
Світ усміхнеться, діду ти повір!


Пустотливий, любий онучку,
Ти для нас, як промінчик сонця!
Виростай скоріше, вчися,
Сміливим, добрим ставай!


Наш (мій) улюблений онук, рости
Вільним гордим людиною!
Ми (я) віримо (вірю) : на своєму шляху
Досягнеш ти великих успіхів!


Славний дитина - активний, уважний,
Сміливий, веселий, трохи пустотливий,
Милий, чуйний і чудовий,
Сонячний, світлий, як грибний дощик!
У важливих справах на тебе ми сподіваємося,
В будинку є добрий, турботливий друг!
Радістю, жартом, посмішкою поділишся,
Ти - наше щастя! Скарб - онук!


Бажаю онукові щастя і удачі,
Нехай твої збуваються мрії,
І все, що в цьому житті багато значить,
Нехай знайдеш якомога раніше ти.
Твій дід тобі везіння бажає,
Ще – побільше життєвих перемог.
Я з днем народження у свято вітаю!
Живи і будь щасливим багато років!


Ось настав той свято раптом –
День народження твій!
Вітаємо тебе, онук,
Милий наш, рідний.
Ми бажаємо, щоб була
Життя твоя світла,
Щастя, радості, добра,
Сміху і тепла.


Мій онук, пишаюся тобою по праву:
Тобі неробство не до вподоби,
Ти багато знаєш, ти розумний,
Спортивний, силою наділений!
Я вірю: чекає тебе успіх!
І нехай не буде на шляху перешкод!


У короткому, ємному слові онук
Всі почуття вміщаються!
Нехай все, про що мрієш ти,
на радість всім збувається!
Всього доброго тобі,
Здоров'я, життєлюбства!
Нехай допомагає все встигнути
Велика працьовитість!


Що значить онук для бабусі і діда?
Надія, гордість, радість і мрія!
Тобі, внучок, в душі бажаємо літа,
Щоб цвіла чоловіча краса,
Тебе ми любимо більше за всіх на світі,
Здоровим будь, бажаємо не хворіти.
Ми просимо У Господа долголетья,
Щоб на тебе довше подивитися!


З днем народження, милий хлопчик,
Чудовий онучок!
Прочитай ти від бабусі
Пару ніжних добрих рядків.
Ніколи не сумнівайся
Нікому не поступайся!
Добивайся своєї мети
І про нас не забувай!


Рідний мій онук!
Хотілося б мені побажати
Всього чого ти тільки хочеш.
З милою посмішкою згадувати
Всіх тих кого ти міг зустрічати,
І навіть всіх неочікуваних вуличних перехожих.
Послухай як навколо дзвенять
Веселощі, солодощі та сльози.
Ми плачемо радістю, адже ти
Завжди нам будеш всіх дорожче!




Нехай онукові мрія його світить
На довгому по життя дорозі!
Удача нехай привітається,
Доля від негоди зберігає!
Улюбленою нехай буде робота,
Надійна супутниця поруч,
Нехай сам побудує свій будинок -
І щастя стане нагородою!


Все, що наші діти натворили,
Всі образи і помилки раптом
Забулися, лише нам подарували
Хлопчика чудесного. Наш онук
Ночі їм безсонні влаштує
І навчить поважати старших!
Ми тепер союзники – всі троє.
Крихітними Пальчиками стиснутий
Світ до обриси ліжечка.
Безтурботність в душах воцарив,
Швидше підростай, внучок наш солодкий,
І придумай, що тобі дарувати!


Улюблений онук, від бабусі прийми
Ти в цей чудовий день вітання,
Хай бажання здійсняться твої
У прекрасне свято – день народження.
Хочу тобі побажати здоров'я,
Таким же енергійним залишатися,
Рідних своїх любити і поважати,
І частіше за порадою звертатися!


Розумний ти не по роках,
Це так помітно нам,
І прийде хвилинка, раптом-
Станеш дорослим, милий онук!
В маму, тата чи підеш,
Може,що від нас візьмеш,
100 очок вперед даємо-
Будеш ти богатирем!
Іншому будеш дідові з бабою,
І батькам втіхою,
Ми тобою пишатися станемо,
А сьогодні-вітаємо!


Я бажаю тобі, мій улюблений онук:
Хай тебе несе хвиля успіху,
Ти на гребені міцно тримайся!
Тільки сильним і розумним чоловікам
Завжди підкоряється життя!


Народився ти – і сонечко зійшло,
Місяць наче вся посеребрилась.
З тобою в домі щастя розвиднілося.
І для любові душа знову відкрилася.
Рости на радість всій великій родині.
Будь сильним, чесним, добрим, справедливим.
Здоров'я, дружби, радості тобі!
А головне – ти будь завжди щасливим!

Комментариев нет:

Отправить комментарий