среда, 10 августа 2016 г.

Привітання Віці з днем народження

З Днем народження Вікторія!
Нехай імені таємниці, значення
Принесуть перемог у житті багато,
Спростять і долю, і дорогу!
Живи щасливо, немов у казці,
Ніби в море добра, світла, ласки,
Як маленький промінчик світла,
Що теплом і любов'ю зігрітий!

*****

З Днем народження Вікторія!
Наша Віка, Вікторія,
За життя перемога ти!
В душі твоїй - бурхливе море,
В усмішці - вогню риси.
Ми піднімемо келихи
І вип'ємо за тебе!
Хай серце не знає смутку,
Нехай прикрощі геть летять!
Жартуй, квітни і розслабляйся,
Частіше життя посміхайся!
Ну і, звичайно, нехай, як колись,
В твоїй душі живе надія!

*****

З Днем народження, Віка!
Нехай подарує удачі
Кожен наступний день!
Нехай підносить вгору до успіху
Життя нова сходинка!
Нехай робота дасть достаток
І впевненість у собі!
Нехай єдність буде в домі,
Щастя і любов в родині!

*****

Віка, з днем народження!
Нехай мрії збуваються,
І від настрою
Троянди розпускаються.

Від променистих очей
Сонечко сяє.
Ти одна така
Краще не буває.

Від любові шлях крила
За спиною ростуть.
Казка стане бувальщиною.
В твою честь-салют!

*****

Улюблена Віка, з днем народження!
Бажаю, щоб був над тобою блакитний небосхил,
Щоб очі твої вічно сміялися,
Щоб щастя, любов були поруч з тобою
І будь-які мрії виконувалися!

*****

Віка вітаю з днем народження!
Тобі - вікторії великої!
Тобі успіхів! Тобі - перемог!
В День твого Народження, Віка,
бажаю щастя сотню років!

*****

Хай радісним буде день,
Нехай Ваш вигляд радує око,
Вітаємо від усієї душі!
З днем народження, Вікторія, Вас!

*****

Незрівнянна Вікторія!
Приймай вітання.
Ти сьогодні незрівнянна!
Королева! Так і знай!

Нехай для нашої Королеви
Розпускаються квіти,
Ну а феї забезпечать
Виконання мрії!

Нехай тебе веде до перемог
Твоя царська роль,
І в любові тобі визнається
Сам Величність Король!

*****

Дорога Віка, вітаю
З днем народження тебе!
Здоров'я, щастя я тобі бажаю,
Щоб були поруч тільки найкращі друзі!
Щоб в особистому житті було все ОКей,
І сонце кожен день твою посмішку висвітлювало,
Хай буде більше в житті світлих днів,
А чорних буде дуже-дуже мало!

*****

Твоє ім'я означає – перемога!
Ти звикла завжди перемагати!
Вітаємо тебе з Днем народження!
І бажаємо тобі нудьгувати!
Веселися і ти танцюй сьогодні!
Будь красивою, як втім і завжди.
І нехай ніщо тебе не тривожить
І щасливими будуть року!

*****

Вікторію привітати з Днем народження
Від душі сьогодні ми хочемо.
Вам бажаємо вічного везіння,
Щиро сьогодні говоримо:
Ви прекрасні, так нехай з роками
Розквітає ваша краса,
І за всіма добрими справами
Нехай любов ховається завжди!

*****

Віка, люба, з Днем народження тебе!
Нехай негаразди життя політають повз,
Як струмок весною хай грає кров!
Я тобі бажаю бути завжди коханою
І в будь-які роки відчувати любов.

*****

Вікторія, пристрасно бажаю,
Відчайдушно, від усієї душі,
Щоб ні миті марно
Твоя не пропускала життя!
Щоб відчувала за спиною
Розкриті два крила!
І щоб тезку стороною
Перемога раптом не обійшла!

*****

За життя переможницею будь,
Любові великий бажаю тобі море.
Нехай трояндами твій буде висланий шлях.
Успіхів! З днем народження, Вікторія!

*****

Прекрасна Вікторія,
Дозвольте Вас привітати
І побажати Вам крила
Впевнено розправити!
І полетіти над світом,
Над марнотою тлінній,
Щоб кожною клітиною щастя
Відчути миттєво!

*****

Вікторія!
Вітаємо з Днем народження
І бажаємо, щоб ти
Серед весняної суєти
І безмежного цвітіння
Щаслива завжди була,
Щоб в душі завжди жила
Світла, як день, мрія,
Щоб здоров'я, краса
І удача без сумніву,
Принесли тобі везіння,
Щоб усе в житті вийшло,
І собою ти пишалася!

*****

Вікторію хочу привітати я -
Сьогодні - день її народження!
Зібралися всі твої друзі,
Так приймай же привітання.

Завжди нехай чекає на тебе успіх,
І стороною обходить смуток,
Нехай в житті буде тільки сміх,
Роки летять? Ну що ж - нехай!

Завжди будь весела, прекрасна,
Здоров'я міцного на вік!
Адже це всім давно вже ясно -
Ти найкращий чоловік!

*****

Для тебе в цей день співають солов'ї,
Для тебе розквітли букети.
І нехай десь у світі йдуть дощі,
Але звучать для тебе сонети.
У цьому імені стільки любові злилося,
І перемога звучить по повній!
Для Вікторії нині весь світ біля ніг,
З Днем народження, мій ангел скромний.

*****

З Днем народження вітають,
І красивим словами теж вторю я.
Я кохання тобі, щастя бажаю
В день народження твій, о, Вікторія!

Найяскравіших подій і радості,
І приємних тобі вражень.
І від життя куштувати тільки солодощі,
Без будь-яких неприємних миттєвостей.

Нехай зірка твоя лагідно сяє,
Ангел твій нехай тебе збереже.
Від того, що в твоєму шляху зустрінеться,
Від розлуки, хвороб, образ.

*****

Знаю одну дівчину, струнку, красиву...
З Днем народження, Вікуся, мила, кохана!
Щоб в цей день пішли всі тривоги і печалі,
Тільки радісні вести попереду щоб тебе чекали!
Навіть якщо щось не так, я завжди з тобою поруч,
Розжену руками хмари і зігрію ніжним поглядом,
Це пишу СМС і передчуваю нашу зустріч,
Готуйся, мила, сьогодні обіцяю жаркий вечір!

*****

Ось невигадливий наш подарунок,
Приймай з посмішкою щастя як зарік!
Дозволь сказати тобі кілька слів,
Отримуй компліменти багатий улов!
Ім'я переможне в житті дано,
Хай пощастить незважаючи ні на що!
Адже ти весела, симпатична, легка,
Зможеш домогтися всього без праці!
Хай буде весела твоя історія
З днем народження тебе, Вікторія!

*****

Вікторія – означає «перемога».
І всі ми бажаємо тобі,
Щоб проблеми і біди
Ти у своїй перемагала долю.

Нехай тобі підкоряться вершини,
У гаманець гроші зграєю летять,
І нехай завжди з захопленням чоловіка
Компліменти тобі кажуть.

Нехай всі цінують тебе на роботі,
І завжди поважають друзі.
І увагою і турботою
Нехай тебе оточує сім'я.

*****

Вікторія, вас вітаю
Я з днем народження всією душею:
Вам тільки кращого бажаю,
Щоб влаштували бенкет горою,
І щоб головними гостями
Там були щастя і успіх,
Щоб всі бажання виконували,
Щоб вам пощастило більше за всіх!

*****

Ти сьогодні чудо, Віка,
Адже день народження настав.
Рум'яна, наче суниця,
Неземна краса!
Такий бажаємо ми залишитися
Тобі, рідна, назавжди.
Своїм життям насолоджуватися.
Хай не старять тебе року!

*****

А де-то лондонський дощ
До болю, До крику
Вітає тебе,
І на кожній листівці
Я з любов'ю пишу:
З Днем народження, Віка.

*****

Віка, вітаю тебе з Днем народження і ...
Бажаю здоров'я - так часто його не вистачає!
Веселощів бажаю - воно ніколи не заважає!
Удачі бажаю - адже вона приходить нечасто!
І просто бажаю величезного особистого щастя!

*****

Така бачите ль історія,
Що в цей самий найкращий день
Коли народилася Вікторія
І розцвіла навколо бузок!

Сьогодні з Днем народження щедро я
Хочу привітати від душі!
Щоб жила, не відаючи турбот
Ти в міській своєї тиші!

Щоб всіх нас радувала піснею,
Щоб була щасливіше всіх!
Щоб залишалася тільки прежнею
І за мрією йшла нагору!

Нехай здійсняться всі бажання,
Нехай весь світ від любові цвіте!
Винагородять за всі діяння
І попереду удача чекає!

*****

У Вікторії все життя – низка перемог.
Для народженої перемагати іншого шляху немає.
З Днем народження, Віка!
Бажаємо тобі щастя.
Нехай росте число перемог,
Це в твоїй владі.
У тебе для цього
Характер і воля.
Нехай здоров'я і кохання
Подарує тобі доля.

*****

Сьогодні вітаємо
Ми милу Вікторію!
І від душі бажаємо
Долі своєї історію
Наповнити днями світлими,
І довго-довго жити,
І красою привітною
Любов приворожити!
Будь щаслива, Вікторія,
І людям всім важлива!
Живи на території,
Де ти завжди потрібна!

*****

Вікторія! А краще - Віка,
Я знову тут, у Ваших ніг,
Моя душа співає, як скрипка.
Ви в День народження, як квітка!

Квітка, чутливим буває,
Але якщо не зломлений стеблинка,
Його і вітер не зламає,
Я в цьому переконатися зміг.

Завжди Ви на краще прагнули,
Працювали, не шкодуючи сил,
І в житті самоутвердились,
А праця радість всім дарував.

"О, мила Вікторія!
Вас з Днем народження!" - вторю я.

*****

Сьогодні якось по-особливому світло,
Розтанули тривоги і хвилювання,
І для тебе душевне тепло,
Мої вірші, квіти і привітання.
І я хочу сказати сьогодні, тут,
Зараз сказати: без усякого сумніву,
Дякую, що ти на світі є,
Любов моя, Викуля! З Днем Народження!

*****

Віка, в день народження твій
Від душі добра бажаю,
Нехай прийде до тебе любов,
Як прекрасний відблиск раю!
Нехай твоє життя йде
Безтурботно і спокійно,
Тільки радості несе –
Ти гідна хорошого!

*****

День святковий, Вікторія!
З твоїм рожденьем! — вторю я.
Завжди вона прагне
Кращого добитися —
Доводиться працювати,
Щоб самоствердитися.
Вона квіточка тонкий,
Чутливою буває,
Але стеблинка не ламкий
І вітер не зламає.
До квітки доторкнутися —
Гойдається планета.
Нехай все у Вікі складеться,
Життя дасть всі відповіді.

*****

Віват, Вікторія, ах, Віта,
Прекрасніше імені адже немає,
Ти життя, радості відкрита,
І, присвячуючи свій сонет,

Тобі, прекрасна Вікторія,
Хочу сказати: «Ти краще всіх»,
І, солов'їної трелі вторячи,
Хочу твій чути дзвінкий сміх.

І з днем народження вітаємо,
Тебе одну прекрасну,
Я безнадійно повідомляю,
Що від любові йду до дна.

*****

Вікторія, в твій день народження
Хочу тобі я побажати
Завжди удачі предвкушенья,
Своїх рідних не забувати,
І грошей – не вважати крадькома,
А витрачати, як захочеш ти,
Щоб було в житті тільки солодко!
Щоб збулися твої мрії!

*****

Віка, люба моя!
Вітаю я тебе,
Від душі бажаю щастя,
Днів веселих, без негоди.
Багато радості, добра,
І успіхів, і праці,
Виконання всіх бажань,
Бути красунею завжди!

*****

Завжди ти переможною ходою
Тусу будь заведеш,
Вікуся, зайчик, з Днем народження!
Як троянда ти в саду квітне!

*****

В ній пристрасть доповнено любов'ю, красою.
Вікторія, як раніше будь собою!
Тебе сердечно, Віка, вітаємо —
Здоров'я, щастя, радості бажаємо!

*****

Вікторія завжди була перемогою
І ось сьогодні в цей світлий мить
Я всім вам без прикрас тепер повідаю
Про те, який у Вікі світлий лик!

Вона нас зібрала, щоб День народження
Відзначити серед відданих друзів...
І все сьогодні тости, привітання
Лише тільки для неї і тільки їй!

Ти залишайся так само веселушкой,
Посмішкою одаряй нас кожна мить!
Тебе ми знаємо тільки хохотушкой,

Вітальна листівка з Днем народження Віці

Комментариев нет:

Отправить комментарий