воскресенье, 14 августа 2016 г.

Поздоровлення на День Народження Мамі у віршах

Нехай летять роки, як весняна вода,
Нехай жити часом дуже складно,
Але ти як і раніше красива, молода,
З тобою поруч так надійно!
Ти поглядом і посмішкою можеш
Нічну темряву миттєво розігнати.
Тебе ми дякуємо, Боже,
За те, що ти нам дав таку матір!


Перед тобою, моя рідна,
Все життя ми в неоплаченому боргу,
І не сказати тобі про це
Зараз я, мамо, не можу:
Любові твоєї нам не виміряти,
Добра не зважити ніколи,
Не злічити всіх хороших слів,
Які знаходиш ти завжди.
Не вистачить усіх багатств на світі,
Щоб розрахувалися ми з тобою,
Всього повернути не можуть діти -
Натомість любові твоєї великий...


Королева ти, цариця,
Мама мила моя,
На свої ти іменини
Папу зробила - царя!
А від принців і принцессок –
Це слово тобі в дарунок,
А ще ми даруємо небо,
Світло зірки і сонця жар!


Дорогу матусю
У день її народження
Цілуємо ніжно, дбайливо,
І даруємо привітання.
Бажаємо щастя світлого,
Здоров'я і добра,
І довше щоб не було
У зачісці срібла.
Нехай посмішкою світяться
Завжди твої очі,
А в хаті не станеться
Людської біди гроза.


Мамо, у повному складі
Родина вітає тебе!
Будь найпрекраснішим на світі,
Очі хай не зачепить сльоза.
Усмішка твоя так підтримає
І так підбадьорить іноді,
Що навіть душа затріпоче,
Налагодяться справи відразу!


Благословенна будь, рідна,
Припаду Губами до рук,
Тебе добрішими не буває,
Ти – найкрасивіша з дам!


Сьогодні день народження
У матусі моєї,
Готуємо поздоровлення
І побажання їй!
З побажань наших
Складемо ми букет,
У ньому багато слів хороших -
Погані в нього просто немає.
Квітка добра і щастя,
І радості квітка,
І не злетить з букета
Нехай навіть пелюстка.
Нехай наших побажань
Прекрасні квіти
Здійснити допоможуть
Всі мамині мрії.
Щасливою, мамо, будеш
І радісною завжди,
І протечуть, рідна,
Як у казці, все!


Матуся, кохана, рідна,
Твоєю любов'ю свято цінуємо.
Ти нас голубила, розуміла —
За все тобі «спасибі» говоримо,
Живи довше, старості не знаючи,
Нехай будуть спокійні сни і легкі
Тебе ми дуже любимо, дорога,
Бажаємо щастя, радості, любові!


За вікном заметіль і завірюха,
Але прижмусь я до матусі!
Від душі тебе привітаю,
Ти моя красуня!


Давайте пам'ятати кожен день
Про жінку, що у світ призводить,
Про ту, яка в спеку тінь,
І в холоднечу нам тепло знаходить.
Давайте матерів дякувати,
Поки вони вершать земне призначення.
Слова гарні давайте говорити -
Вони мають лише зараз значення.
А після всі слова -
Лише в горлі ком застиглий...
В очах - сива голова мами
І хатка, без неї остиглий...


Нехай поспішають, біжать роки,
Зупинити ми їх не в силах.
Але будь ти завжди молода,
Не важливо, скільки років пробило.


Нехай дітей дороги не несуть тривоги,
Матуся, щоб горе в житті не прийшло,
Щоб не втомлювалася, піснею всіх зустрічала,
Ти за все хвилювання, мила, ПРОСТИ!





З днем народження, матусю,
Зоряний вечір то який,
Будь здорова, як в липні,
Море сонця, Бог з тобою!


Краще нету в світі ДАМИ,
І, звичайно, красивіше,
Від душі привітаємо МАМУ,
Її прийшов день народження!


Кажу слова одні вперто я,
Місяці нехай летять, роки:
Матуся! Кохана ти сама,
Найкраща завжди!
Добра. Весела і рівна -
Наче все на світі попереду...
Оточуєш так турботою, немов я
Той немовля малий у грудях!
Я тобі бажаю в день народження,
Обіймаючи щасливо, люблячи,
Щоб материнства насолода
Ніколи не старило тебе!
У турботах так само будь проста,
Живи на радість всім до ста!!!


Хочемо від серця побажати
Чорних днів все життя не знати,
Доброю, сильною, милою,
До ста років прожити.


Мамине свято дуже яскравий,
Відсвіт видно далеко,
Щоб найкращі подарунки
І жилося тобі легко!


Мама! Ти - моя рідна сама!
Ось і знову світлий ювілей!
Так тебе привітаю тільки, мама, я:
До ста років живи і не хворій!
Молодістю онуків оточена,
Ти - джерело світла, доброти,
Будь же, мамо, Богом береженная,
І порадуй нас довше ти!
Діти... З кожним роком все біліше ми -
Вже не пальми ми серед зими...
Але з твоїми, мама, ювілеями,
Все молодше і більше ми!
Так що повторюю я вперто:
Будь здоровою і щасливою, мама!!!


Самий мій рідний чоловік!
Я так вдячна тобі - навік!
Не старей, моя мамуля – тримайся!
Попереду – я знаю – довге життя!
В ній весело і трохи смутку,
Буде сонце з яскравими весняними променями!
Весни, зими, новини щодня
Буде ще щастя ти повір!


Не преклоняйся перед сумом
І не сумуй в нічній тиші.
Тебе сьогодні вітаємо,
Бажаємо щастя від душі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий