воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Дідуся в віршах

"Смс привітання з днем народження дідуся"

Тонкий цінитель і естет,
Любитель лазні і мисливець,
Танкіст, рибак, вправний тесляр
І в дечому мистецтвознавець...
Коли взгрустнешь, на серце туго,
Негайно кличу на допомогу друга,
Мужів таких побачиш рідко,
За ним, як за стіною міцною,
Для всіх близьких — ріднею батьків,
І найкращий з дідів!


Милий дід, - тобі привіт!
Вітаю з святом!
Ти дав мені добру пораду
І пробачив пустуна.
Нехай все буде добре,
Щастя життя не ховає!
Ти вогонь війни пройшов,
Серце хай не плаче.


"Смс вірші з днем народження дідуся"

Сьогодні свято у сім'ї -
Приходить день народження діда!
Нехай плани збудуться твої,
В твоїй душі настане літо!
Здоров'я, радості у долі,
Щоб добрим був, як колись!
Пообіцяємо ми тобі,
Що виправдаємо всі надії.


"Прикольні і веселі привітання дідуся з Днем народження"

Веселіше діда людини немає!
Чому завжди він посміхається?
У нього, напевно, не буває лиха
Або швидко всі вони закінчуються...
Він могутній, сильний і дуже швидкий!
Від нього не втечеш, не сховаєшся.
Тільки бачиш погляд його променистий,
Розумієш – даремно ти турбуєшся!
Не зумієш обійти на повороті,
І не юркнешь між ніг швидко!
У нього моторчик, не животик!
Ти в руках, і це кращий приз йому!
Майстер він придумати нові ігри:
І конем готовий він бути, і шустрим крабиком!
Ми готові приїжджати знову і знову,
Від душі привітати з твоїм святом!!!


Дорогий, коханий тато,
У ці важкі роки
Твоя порада твоя підтримка-
Нам потрібні, як ніколи.
Дорогий, улюблений дід,
Нехай трохи ти і сивий,
Але на всі наші питання
Знаєш ти завжди відповідь.
Дорогий, коханий чоловік,
Багато було зимових стуж,
Але любов і доброта
Виручали нас завжди.


"Віршики до дня народження дідуся"

Дідусь, ти як енциклопедія
Знаєш все, що потрібно мені зрозуміти.
У цей самий головний день на світі я.
Так хочу сісти ближче, тебе обійняти.
Дідусь, ти близький мені і доріг,
І тобі я з радістю віддам
Юний день і серця ніжний місто,
І душі вирощений тобою храм.


Ніколи з тобою не занудьгуєш −
Ти так багато можеш розповісти!
Ну, а ігор чудових стільки знаєш,
Що не можна в усі переграти!
Ти можеш поділитися радою
І на допомогу вчасно прийти,
Будь щасливіше всіх на цілому світі!
Краще діда в світі не знайти!


"Невеликі привітання дідусю на день народження"

Не гриз щоб побут, вдачі косяками,
Є для душі прекрасні друзі,
Я діда від душі люблю і вітаю,
Хай серце не болить і радує сім'я!


Дід, я тебе поспішаю привітати,
Великого щастя побажати,
Нехай удача не залишить,
Життя продовжиться зошит!


Мій дідусь любий,
Ми всі пишаємося тобою!
І скажу я по секрету:
Краще немає на світі діда!
Буду я завжди Буду старатися
На тебе у всьому рівнятися!


Добре, не від мене,
Нехай на час забула лінь я,
З днем народження, дідусь рідний!
Отримай від внучки вітання! -
Молодий ти у нас ще зовсім,
Веселий, бадьорий ти, тверезий і ходиш прямо.
Подобаєшся навколо бабулькам всім,
Цінують тато, бабуся і мама.
До ста років таким же славним будь,
Пам'ятай про дієту і зарядці,
Погуляти по парку не забудь,
І ти будеш у формі та в порядку!!!


Славний дідусь, рідний,
Самий добрий, дорогий,
Вітаємо ми тебе,
Я і вся моя рідня!
Ти, мій милий, не хворій,
З кожним роком здоровішим,
Щоб ягоди з грибами
Міг ти легко збирати,
Стану старше я роками,
Буду теж допомагати!
Хоч і маленька я,
Розумієш ти мене.
І напевно тому
Більше всіх тебе люблю!


Діда ти наш, дорогий,
Як ми раді тебе бачити!
Не старієш ти душею,
Як світла твоя обитель.
У день народження, наш улюблений,
Ми з подарунками поспішаємо!
Розцілуємо і обіймемо,
Як ти життям цінуємо!
Мудрість у твоїх сивин
Ми черпаємо все справно,
Діда - ти для нас одна,
Такий сильний, добрий, славний!
Не шкодуй, що «тиснуть» року,
Зберігай любов і віру,
Дідусь – ти назавжди!
Вчимося ми тебе приклад!


Те, що йдуть роки, повір, дід, не біда,
І в день народження твій прийми слова:
Здоров'я хай тебе не підведе,
Щасливого довгого життя без негараздів!




Ще вчора, рідна, ще вчора
Була пора з елементами срібла.
Тепер року, які прожито,
Вже червоним золотом покриті.
І в цьому золоті - для нас немає сумніву-
І дні праці і життєвих перемог.
Все, що осягнути свідомістю непросто,
Вмістила ця дата – дев'яносто!
І день за днем, напередодні тепла,
Просте життя, як річенька, текла.
І пісню ми заздоровну заспіваємо,
І чарку імениннику наллємо,
І побажаємо міцного здоров'я,
Настояного щастям і любов'ю!
Хороших днів без смутку і біди –
Живи і здрастуй, наш батько і дід!


Хіба це вік для чоловіка?
Це лише початок, життя, колір.
Сивина? Але це не причина
Засумувати зараз, як старий дід.
Приосанься, выгни брову грайливо,
Про недугах позабудь своїх.
Ти, повір, ще такий гарний
Красивіше багатьох молодих.
Хай сивина підкралася таємно,
Але ти, як в юності, кріпись
Сиве волосся—нагорода
За чесно прожите життя.
Ми будемо надалі з тобою поруч,
Печалі, радості ділити.
Прийми, рідний наш, привіталися
І побажання довго жити!


З днем народження, дідусь,
Нехай руки будуть сильними,
А твої рідні очі
Нехай будуть щасливими!
На тебе схожим бути
Я завжди хотів!
Будь здоровий, адже для мене, дід,
Ти в усьому приклад!


Завжди будеш моїм прикладом,
Ціную я кожен твій рада.
Нехай тебе завжди і всюди
Чекають теплота і світло сонця!
Нехай душа не сумує,
І буде багато добрих років,
Люблю тебе і обнімаю,
Мій найкращий у світі дід!


Дід, з святом народження,
Щоб було все шляхом,
Щоб у чудовому настрої,
Завжди був молодцем!


Будь здоровий, мій дідусь,
Вітаю особисто,
Від онука побажання,
Щоб було все відмінно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий