воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Вірші з Днем Народження Татові

"Короткі віршики татові на день народження"


Тато, тобі побажаю здоров'я!
Щоб від жінок не було відбою!
Ти ж чоловік у нас хоч куди!
І не дивись на свої ти!


Розумом ти світлий і особою:
На цьому світлі усьому величезному
Пишаємося ми тобою - батьком -
Як зразком і еталоном:
Ти нас навчав, ростив,
Картав, ременем (по попі) - трохи...
На нас розтратив багато сил,
Але і на онуків адже залишилося!
Ми з днем народження, наш татко, люблячи,
Привітати ради, навіть - щасливі, тебе!!!


"Маленькі віршики для папи на ін"


За нас завжди в вогонь і лід,
Опора – немає надійніше,
Прийми, батько, дітей уклін,
Любов і ніжність теж!


Тато, ти - як сонце для мене!
І сьогодні від тебе не приховую,
Що живу, сама себе звинувачуючи
У тому, що рідко бачимось з тобою.
Ми з тобою як і раніше близькі,
І, як у дитинстві, я тебе цілую...
Нехай будуть твої дні легкі -
Адже тебе як і раніше люблю я!


З днем народження, милий тату,
Тебе вітаємо! Та завжди ради
Тобі побажати всіляких успіхів,
Здоров'я і щастя на всі часи!


Посріблили голову року –
Твої попутники, твоя алея.
Ти не ображайся на них і іноді
Дякуй, що довели до ювілею.
Ти, тато, згадай безкозирку і бушлат,
Коли алея вивела на Пітер,
Мені здається, долі своєї ти радий,
Хоч і тільняшку прикриває светр.
Ти з висоти своїх років озирнись –
Картинка мила торкнеться погляду:
Два сини, онуки вже вступили в життя,
І два охоронці – боксера.
Ти, тато, відпочинок чесно заслужив.
Ми знаємо, що сьорбнути довелося чимало,
Але, Слава Богу, що вистачає сил
І тримати вудку хотіння не відпало.
Клопоту, звичайно, менше не стає,
Іноді сиплються з рогу градом
Теплиця, лазня, будинок і город,
Але є помічники і мама поруч.
Своїх позицій, тато, не здавай,
Ліками себе не муч надаремно.
Хтось запитає – Як здоров'я? – відповідай
- Давай поборемося – і відразу стане ясно.
А загалом, тато, всіх благ бажаємо!
Півстоліття ти віддав на мирний атом.
Забудь той виробничий напряг.
Живи і радуйся на радість нам, внучат!


Сильному – сильних, красивим – красивих,
Розумному навряд чи з дурнем по дорозі.
Істини ці прості, але помилуй!
Просто зовні – так складно всередині.
Ось, наприклад, хтось скаже безтурботно -
Багато ль праці нам дитину народити!
Гасло – Стругать і не думати про вічне.
Практикам цим на шиї носити.
Діти – квіти. Щоб гарними були
Багато дарувати їм любові і тепла.
Так виховати, щоб душею не охололи,
Близьких почути – ось наша доля!
Нам пощастило. Двері життя щасливе
Папа вмілою рукою відчинив.
Розумний і сильний, ще – терплячий!
Можна ль другого такого знайти!
Думаю – ні! І не варто намагатися.
Ми не потім в цей день зібралися...
Тато, успішно бажаємо боротися
З днями негараздів, що понуро плентатися
Люблять частенько за днями удачі.
Щастя, здоров'я, любові і добра!
Таточку, нехай буде так – не інакше.
Хай живе Папа, коханий, Ура!


Таточку рідний, у твій день народження
Бути вічно молодим бажаю,
Тебе, сімейна захист,
Я з днем народження вітаю!
Бажаю, щоб очі світилися
Теплом душі, що ми даруємо,
І щоб в будь-ти колотнечах
Був міцний, непохитний!


На будь-яке питання відповіси,
І з тобою ми друзі!
Так чудестно, що на світі
Найкращий тато у мене!
Все я обіцяю робити,
Щоб ти мене хвалив,
І з любов'ю побажаю,
Щоб завжди ти був щасливий!


З кожним роком ти потрібніший
І в родині, і на роботі.
Життя сенс твоєї — в турботі:
Близьким радість дарувати,
Охороняти їх від печалей
І щасливим батьком бути.


Тато, у тебе мало вільного часу,
Але те, що є, ти щедро даруєш мені.
Знай, що я дуже люблю тебе
І бажаю завжди бути здоровим і щасливим!


Тобі, рідний, ми подарували б вічність.
Щоб тривали без кінця твої роки
За доброту твою, за людяність
За те, що ти шкодуєш нас завжди
Нехай небо буде чистим над тобою
Земний уклін твоїм років
Бажаємо щастя. Міцного здоров'я
І довгих років на радість нам
Любові і ласки від дітей ,
Добра і слави від людей
Нехай цей день щасливим буде
Нехай він принесе радість і успіх
І скільки б щастя не бажали люди
Але ми бажаємо більше всіх.!


Виріс твій батьківський стаж
Цим світлим днем:
З днем народження, тато наш!
...Про минуле заспіваємо!
Побажаємо ми тобі -
Лише успіхів, перемог,
Щастя і добра в долі,
Довгих років без бід!!!





Немає такого в світі справи,
Щоб ти з ним не був знайомий,
Щоб радість в серці співала,
Щоб ти, тату, був здоровий!


Навіть іноді ненастною
Диво в житті трапляється,
Світла і прекрасна
Молодість повертається!
Нехай же нині, в день народження,
Чудо станеться головне:
Таточку, чекай повернення
Юності часу славного!


Тату, я тебе люблю,
Цілу, міцно обіймаю.
І з днем народження тебе
Сердечно вітаю!


Сьогодні, тато, щасливий день:
Подарунки , тости і квіти.
І ти у нас такий гарний,
І найкращий в світі тато -ти.
Ну, що таке цифри, звуки?
Не в них же вік мужика.
Ти той ж - ті ж плечі, руки,
Не ослаблі поки.
Високий, міцний і красивий
Мужскою сильної красою.
Такий же чутливий, терплячий,
З відкритою душею і простий.
Ти не був у житті лицеміром,
Ти нам показував працею,
І нас навчав своїм прикладом,
Як будувати життя, роботу, будинок.
В любові не ставив ти умови,
За руку вів нас по долі.
Кому ж іще бажати здоров'я,
Якщо, тату, не тобі!


Ти розумний, добрий, справедливий,
Дбайливий і кумедний!
Здоров'я, богатирської сили
Бажаю тобі, таточку рідний!
Душею залишайся юним,
І в океані дрібниць
Тримай в руках штурвал фортуни
І птаха щастя на плечі!


Я привітаю улюбленого тата
З днем народження, мій хороший!
Я сьогодні тобі обіцяю
Що тебе буду слухати всім!
Ми з тобою страшенно схожі:
Маму любиш ти – я теж люблю!
Якщо ти хочеш Лего в подарунок,
То відмовляти якось негоже!


Завжди підтримаєш ти, люблячи,
Турботою і увагою,
І не буває для тебе
Невирішуваних питань!
Нехай, тато, буде багато днів
Успішних і блискучих,
Щоб всі мрії збулися швидше!
Ти самий чудовий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий