среда, 10 августа 2016 г.

З днем народження Антоніна

1

Антоніна, прийми привітання,
В твій світлий день народження,
Здоров'я міцного тобі бажаємо від душі,
Нехай стануть реальністю всі мрії твої.
Нехай птах щастя тебе відвідує,
Нехай посмішка тебе прикрашає,
Нехай в житті буде тільки біла смуга,
Всіх благ тобі, достатку і родинного тепла. ©

2

З іменинами тебе, Антоніна,
Будь завжди бажана і улюблена,
Нехай багатством будуть для тебе року,
Нехай новини хороші радують тебе.
Нехай удача перед тобою двері відчиняє,
Нехай печалі тебе не помічають,
Нехай на роботі буде все відмінно,
Нехай буде дивовижним все в житті особистому. ©

3

Богиня буднів, Антоніна!
Привітаю Вас сьогодні знову -
Настали Ваші іменини,
Співати дифірамби я готовий.
Зберігає вогнище вона дбайливо,
Господині краще не знайти.
У справах рачительна, розважлива.
Рада вміє дати слушну.
Бажаю бути завжди красивою,
Йдучи по життю непростий,
Трохи романтичніші, щасливіший,
І довго не старіти душею!

4

Сьогодні чудовий привід для веселощів,
Антоніна наша відзначає день народження
Від друзів щирі вітання прийми,
Нехай будуть світлими всі дні твої.
Від усієї душі тобі бажаємо щастя,
Нехай вітер забере всі негоди,
Нехай удача перед тобою двері відчиняє,
Нехай друзі надійні завжди оточують.

5

Антоніні, нашій Тоні,
В день такий — мішок добра!
Тоню б вилити не в бетоні,
А з тонни срібла!
Голосок дзвенить, як річка,
Злиток золота — душа...
Будь же так само, Тоня, вічно
Ти світла і добра!

6

Вітаємо антоніну
І удачі бажаємо їй,
Щастя, радості, веселощів
І в хоромах новосілля!
Теплих днів, друзів хороших
Побажати хочемо ми теж!
Щоб як трояндочка цвіла!
Щоб достаток знайшла!
Щоб як сонечко світила!
Щоб любов не упустила!
Будь счастливою частіше!
Нехай живеться тобі солодше!

7

Сьогодні в ці іменини
Серцево я вас привітати готовий.
Ви знаєте, що значить Антоніна?
Здається, так називали Богів.
А й справді! На компліменти
Я не скуплюся, слів не буду жаліти:
Красива, божественна...як з легенди
Залишилося тільки в пісні оспівати!
При цьому, скарб, вам побажаю
Залишитися такою ж на довгий вік
Здоров'я не втрачати вам бажаю,
Що б дзвінким залишився чарівний сміх.

8

Антоніна – вступає в бій,
З днем народження, мила подруго!
Давай відзначимо день народження твій,
Адже ми не можемо один без одного.
Я знаю все, про що мрієш ти.
І хай мрії твої збуваються,
А здоров'я, щастя і любов
Хай ще років сто не кінчаються

9

Ти носиш імператорське ім'я,
Що з грецької – отримувати натомість.
О, Антоніна, горда богине,
Чоловіків чаруешь і береш їх у полон.
Ти вікову пристрасть в собі несеш,
Вона горить у великих твоїх очах.
За життя знаєш ти куди йдеш,
І робиш це з посмішкою на губах.
Бажаємо вічно посміхатися
І впиватися щастям без турбот,
За справжню любов битися,
І домагатися казкових висот!

10

Яке ім'я – Антоніна!
Воно, як гірська стремнина,
Воно, як могутній ураган,
Як злива, распоровший хмари!
Не помічає перешкоди
Хочу я побажати, щоб радість
Назустріч відчинила двері!
Все інше буде, вірю!

11

Що побажати молодке Тоні?
(Тобі ж, Тоня, менше ста?!) –
Летіла щоб на фаетоні
Легка, прекрасна і проста,
Ловила і спіймала б щастя,
Хоч і «за тридев'ять земель»:
У твоїй сьогодні тільки влади
Весь світ... І це, Тоня, вір!

***
Прикольна вітальна листівка з днем народження Антоніні

Комментариев нет:

Отправить комментарий