воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Брату у віршах

"Короткі вірші братові на ін"


Сьогодні - свято, я так рада,
І я поспішаю привітати брата!
Ще на рік ти став дорослішим,
Сильніше, серйозніше і мудріше,
Цілу, міцно обіймаю,
Успіхів, радості бажаю,
Нехай збудуться твої мрії,
Які тільки побажаєш ти!


Братик, пам'ятаєш, як з тобою ганяли
Ми по двору босі в дитинстві м'яч..?
Нас мамині обійми вдома чекали
І як батьківський ремінь був гарячий!
Ми шкодили, але ти мене був старше
І відчував свою відповідальність.
Завдяки твоїй турботі, Паша,
Я не курю, практично не п'ю...
Спасибі, брате, що ти мене не кинув,
Коли підлітком рвав я і метал.
А пам'ятаєш літо, мені було років вісім,
Ти слідом за мною тоді пірнув з мосту!
Я виріс. І завів сім'ю. Але все ж
Я знаю, ти мені найвірніший друг!
І по-іншому просто бути не може.
Лише міцніє з кожним днем потискання рук...
Тобі бажаю сонця без сухозлітки,
Доріг без калюж і вітру у вітрила!
І щоб ти зустрів свою «половинку»,
Яку схвалять Небеса!


Захищав ти мене від хлопчаків
Дуже хватко завжди, милий брат.
Набивав синців, саден, шишок,
Цим бійкам ти був навіть радий!
День народження сьогодні у брата!
Для мене ти захисник, герой!
Я тобою, братику, багата,
За мене ти, як колись, - горою!
Підкорити всі вершини вдасться,
Я в тебе вірю, брате любий!
За добро хай долею воздасться,
Я долі не бажаю інший.


Мені з братом в житті пощастило,
Він для мене завжди був першим!
Хоч в дитинстві було так, що я,
Йому шарпав трохи нерви!
Але старший брат - завжди пробачить
І цьому шалено радий я!
Так з Днем народження тебе!
Пишаюся, що ми з тобою брати!


Братик, вір у себе! Вперед,
До чудових пригод!
Нехай скрізь удача чекає,
Веселощі, розваги!
І будуть поруч друзі
З тобою обов'язково,
Щоб кожен день був для тебе
Щасливим, чудовим!


Мріють всі про старшого брата,
А мені в житті пощастило!
Скажу тобі, що ти прекрасний,
В честь дня народження твого!
Завжди залишайся таким же –
Веселим, сильним і рідним!
Ти тільки частіше усміхайся,
І залишайся молодим!


В цей свято тебе
Вітаю я, люблячи,
І ще від всієї родини
Побажання прийми:
Від душі тобі успіху,
Радості, веселощів, сміху,
Щастя повного подвійно
Перепало щоб і мені!


У тебе сьогодні свято
День Народження твій прийшов.
Я бажаю тобі, братику,
Його зустріти добре.
Нехай часом ми і лаялися,
Нехай ми в дитинстві і билися.
Все одно з тобою залишилися,
Нерозлучні і близькі.
Так що я тебе сьогодні,
Вітаю від душі.
Нехай очі твої весь час,
Будуть радості повні.
Будь хорошим чоловіком, другом,
Син, ти краще не знайти.
І хочу щоб знав завжди.
Брат, ти найкращий для мене.


Тобі без лестощів в день народження
Я від душі скажу, мій брат:
Для всіх ти коштовний скарб
Любові, турботи і терпіння.


Братик мій дорогий,
Я тебе вітаю!
В День народження твій
Згадати дитинство бажаю!
Пам'ятаєш, як ми тоді
Про великого мріяли -
Підкорити цей світ
І вселенські дали?
На гойдалках з тобою
Долітали до неба.
Сніг, що їли взимку,
Був для нас солодше хліба!
Років вже чимало,
Нехай давно не хлопчисько –
Будь дитиною в душі,
Дорогий мій братику!


Ми мріяли стати великими
Десять років поспіль.
І тепер ми ними стали -
З днем народження, брат!
Перемог, успіху та здоров'я
Тобі бажаю я,
Нехай стане щастям і любов'ю
Для тебе сім'я!


Мій брат, тебе я вітаю!
Успіхів у житті я тобі бажаю!
Дружину-красуню на додачу,
Авто, квартиру, грошей, дачу!


Кароокий, чорнобровий,
Словом, все при козака!
Ми однієї з тобою крові,
Знаю, буде все ОК!
Пам'ятаєш, у дворі колись,
Я недавно згадував,
Ми стояли брат за брата...
Золоті часи!
Хіба щось змінилося,
Коли ми стали подорослішала!?
Горілка горькою залишилася
І лимон не став кислей.
Ми з тобою в одній обоймі,
Нам негаразди не загрожують,
Адже давно вже ми з тобою
Нерозлийвода друзі.
Але досить розмов!
Як собі, мій старший брат,
В твій бажаю День народження
Я багатства в сто карат.
Хай доля твоя пустує
Виноградною лозою,
Щоб життя, як кажуть,
Була світлою смугою.


Я братом своїм дуже-дуже пишаюся
І в цьому всьому з радістю знову зізнаюся!
Знайомі з народження і з дитинства дружимо,
Тому дуже один одному потрібні!
Спасибі за те, що ти добрий і розумний,
Чуйний, надійний, красивий і сильний!
Готовий ти допомогти і зрозуміти мене радий,
Ти самий добрий і відданий брат!





Який апгрейд, який фінал,
Братик, як ти змінився,
Сенсація, такий скандал,
Ми вітаємо – ти народився!
Бажаємо частіше оновлюватися,
Як треба перезавантажуватися,
І даруємо антивірус влади –
Ліцензію любові і щастя!


Братик, я грати з тобою
Не втомлюся цілий день,
В м'ячик або в морський бій-
Мені ні крапельки не лінь!
Чому? Секрет відкрию:
Кожен у світі буде радий
Пограти вдвох з тобою,
Адже ти найкращий брат!


Щоб пилося і щоб моглося,
Не втрачав ти життя вісь,
Бадьорий завжди на день варення,
Ситий, п'яний, в настрої!
Щоб ніч була веселою,
Я, брате, радий допомогти!
Гроші щоб черпав ушатом,
Став в натурі ти магнатом!


Звучить нехай рима у привітанні
Братові сьогодні від сестри,
Скажу серцево – з днем народження!
Щоб все виконав ти мрії!


Ти виділяєшся всюди —
Між друзів, серед колег!
У всьому впевнений чоловік,
Непересічна людина!
Слова турботи і підтримки
Завжди так вчасно звучать!
Будь щасливий, бадьорий, здоровий і веселий.
Мій найкращий друг, улюблений брат!


Ти - серце добре, рідне...
Нехай тебе, улюблений брат,
За все добро твоє святе
Доля винагородить стократ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий