воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Татові у віршах

"Коротке вітання татові на день народження"


Татові всією сім'єю бажаємо,
З днем народження вітаємо,
Щоб завжди тобі щастило,
Щастя за тобою йшло,
Тільки кращою прийде,
І хороше хай чекає,
Ми удачі лише бажаємо,
Всією душею вітаємо!


Все, що досягнуто і що вмію,
Твоя заслуга, таточку рідний!
Тебе я вітаю з днем народження,
Бажаю тобі щастя, дорогий!


Папа коханий, рідний тато!
Нехай буде довгий шлях життя земного!
З мамою панує любов, розуміння,
І менше ходи в школу ти на збори!


Сьогодні тата з днем народження
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги і друзі.
Живе наш тато без оглядки
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку
І добре йдуть справи.
Ми з дитинства в ньому душі не чаєм,
За життя їм прокладений шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.
Нехай наша порада зовсім не новий,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!


Спасибі, татусю рідний,
За дружбу і турботу!
За те, що робиш по дому
Важливу роботу!


У цей день бажаю я
Тобі тепла і світла,
Щоб наша дружна сім'я
Була тобою зігріте!
Щоб щастя радів ти,
Був веселий і безтурботний,
Щоб ангел, глянувши з висоти,
Рахунок у банку забезпечив;
Щоб онуки, дідуся люблячи,
Турботою оточували,
І щоб всі друзі тебе
Просто обожнювали!
За того, хто серцем смів,
Вип'ємо разом з вами,
Щоб батько мій не старіли,
А молодів з роками!


Улюблений тато дорогий,
З днем народження тебе вітаю!
Нехай в житті нашої непростої
Ніщо тебе не засмучує,
Нехай на роботі ладяться справи,
Успіх прийде нехай незмінний,
Чого б ти не бажав,
Щоб виконувалося неодмінно!


За вікнами кружляє сніжинок зграя,
Але завірюха не торкнеться наших вік,
Оскільки день народження справляє
Наш тато, наш коханий чоловік!
Тут все вогнем душі твоїй зігріте!
Ти на роботі строгий, але справедливий,
Гроза і бог, і саме за це
Тебе обожнює твій колектив.
У сім'ї ж - ти затишний і домашній,
Наш самий близький, самий вірний друг!
Коли ти з нами – нічого не страшно,
Заслуги наші – частина твоїх заслуг.
Нам здається – ти можеш все на світі!
І, навіть на вершині всіх кар'єр,
Поряд з тобою ми лише діти,
А ти для нас – опора і приклад!
Закрутить завірюха – згадуй про літо,
Нехай будуть дні світлі і гарні!
І хай там як можна довше людям світить
Немеркнучий вогонь твоєї душі!


Ми цілуємо тебе, обіймаємо,
Багато радісних днів
І спокійних ночей
Татку бажаємо!
Нехай буде в житті все, як колись:
Любов, впевненість, надія,
Рух до мети і удача,
А серце щирим і гарячим!


Коханий, милий тату,
Сьогодні, у свято твій,
Я щасливий, що можу
Сидіти поруч з тобою.
Я щасливий, що турботливий,
І добрий ти такий.
І жити я буду так,
Щоб ти пишалася мною.


У сім'ї ти командир незмінний,
Для всіх захист і опора,
Удачі, тато, незмінною,
Нехай плани втіляться скоро!


Папуля, поважаю, люблю, обожнюю,
Ти найкращий в світі, серйозно кажу!
Красивий, сильний і міцний, зовсім ще не старий,
Собі я буду чоловіка схожого шукати!


Рідніше тато для всіх нас,
Немає нікого на світі,
Всі вітаємо ми зараз,
Тебе ми любимо! Діти!





Герой наш рідкісний батько,
Приклад для всіх і зразок!
Нехай сини будуть гідні,
Всі кращі риси вбираючи,
І елегантністю виблискуючи,
Як їх батько в розквіті років,
І благородство втілюючи,
Його доповнили портрет!


Успіхів побажати хочемо,
Космічної зарплати!
Тебе ми любимо, бережемо
І слухаємося, тато!


Мій тато! В цю мить чудовий
Все для тебе! Берези тінь
Та аромат квітів і пісні -
Весь цей мирний літній день!
Так нехай же ціле століття
Все буде так само для тебе:
Цвітуть квіти, дорослішають діти,
Тебе старіти не торопя!


Тато,мій герой з книжок,
Дорогий мій рідний.
Підійди до мене ближче,
Добрим поглядом заспокой.
Тато,ти мене коли-то,
У зоопарк водив,давно.
Тільки мені вже 25-й,
Це,ось,навесні.
А тебе я вітаю,
З днем народження твоїм.
І тобі я бажаю,
Бути таким же молодим.


Нехай починається з посмішки
Твій тато, кожен новий день!
Нехай настрій допоможе
Зробити крок вперед через щабель!
Нехай з'являються відповіді
На кожен життєвий питання!
Нехай задоволення доставлять
Успіхи і кар'єрне зростання.


На твоїх плечах сиділо дитинство
І дивилося звисока на місто.
У волоссі твоїх сивіла юність:
Діти – радість, гордість або прикрість.
Ти прости, мій таточку, що рідко
Про твою турботу згадую.
Ти недарма є на білому світі!
Я тебе вітаю!


Папа коханий! Удачі і щастя!
Нехай у твоєму житті все буде блискуче!
Будуть успішними всі плани, справи!
Яскравих перемог тобі, сил і добра!

Комментариев нет:

Отправить комментарий