воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Сестрі

"Вірші сестрі на день народження"


Моя мила сестричка,
Побажаю я тобі
Бути частіше в життя закоханої,
Позитив ловити в долі,
У цьому світі куролесий
Зустріти принца на коні,
Стати його дружиною принцесою,
І в любові жити багато днів!


Дорога моя сестричка
З днем народження тебе вітаю!
Щоб життя була строкатою і дзвінкою -
Я тобі від душі бажаю.
Щоб всі мрії виконувалися,
Ну нехай не всі – але великі.
Щоб все тобою милувалися,
Приділити увагу просили.
Щоб дружили щиро, просто
І любили тебе такою.
Щоб сонце світило і зірки,
І удача була з тобою.
Ти – друга моя половинка,
Мені з тобою завжди цікаво
Так, буває, сперечаємося і сердимося,
І хто прав-винен – не відомо.
Але і миримося дуже швидко
Один без одного – не можемо.
І в будь-якій ситуації в житті
Ми завжди безмежно допоможемо.
Ти живи, сестричка, красиво
Навіть у труднощах не згасаючи.
А за те, що ти є - «спасибі»
Я батькам присвячую.


В цей радісний свято, сестра,
Від душі побажати хочу щастя!
Вір, що надалі буде все добре
І удача прийде в сьогоденні!
Нехай приємних моментів завжди
Буде в житті значно більше!
Нехай погода балує теплом.
Сонце світить все частіше і довше!


Хто в біді примчиться першої?
Хто допоможе, підсобить?
Хто своєю надією, вірою
І любов осяє?
Це ти, моя рідна,
Моя мила сестро!
Нехай від краю і до краю,
Нехай від ночі до ранку
Вся країна наша велика
Тобі дарує добра!
І удачі нескінченною,
І здоров'я до ста років!
Дружби міцною і теплою,
Яскравих життєвих перемог!


Хочу, щоб було так: ти посміхалася,
В руках тримала ніжні квіти,
І щастя нескінченно дивувалася,
І знала − скоро збудуться мрії!
А поряд з тобою йшло везіння,
Не залишала радість не на крок,
І ти жила з чудовим настроєм −
Щоб кожен день все було тільки так!


У старшої сестри день народження,
Прийми від мене привітання.
Завжди тебе сильно любила,
Завжди з тобою весело було.
Хочу побажати удачі,
І щастя своє відшукати,
Веселою завжди залишайся,
І частіше, прошу, посміхайся!


Сестра моя, красуня, як ти хороша,
Принцеса ти виглядом і ангелом душа,
Нехай всі бажання збудуться і золотим дощем
Обсипле світлом радості і сміху сріблом!


Сестричка, мила моя,
Тебе я вітаю,
Ти промінчик світла для мене,
Любові тобі бажаю.
Гарна так, розумна, ніжна,
Переваг дуже багато,
Ти дуже мені потрібна,
Мій ангел светлоокий.
Прийми подарунки і квіти,
Відзначимо День Народження,
Всіх в цьому світі ти краше,
Прийми ж привітання!


Коли моя сестра приходить,
Йде тягар проблем,
Слова завжди вона знаходить,
В біді допоможе всім,
Прийми, рідна, вітання,
Ти цим теплим днем,
Вся доброти ти втілення,
Тобі ми співаємо гімн.


Ти пам'ятаєш, як вчила ніж з вилкою тримати,
За мною ти ходила, а мені б втекти...
Між нами відстані, але я скажу люблячи,
Сестричка, з днем народження, з днем ангела тебе!


Подивись направо,
А потім наліво -
Гості все ж мають рацію –
Ти тут - королева!
Тут ти всіх красивіше,
Краще, благородніша!
Стань ще щасливішою
І міля сьогодні!


І ось настав той день, який ти чекала.
У ньому щастя дух і прикрості втрата.
Ти стала старше, це не біда,
То наше життя і це просто плата.
І ми платимо за наше життя сповна
Не євро, не рублями, а роками,
Що в минуле відходять назавжди,
Спогади залишаючи з нами.
Але попереду є майбутнього строк,
Щасливих днів прекрасні миті.
Закрий погане, все що було, під замок,
Залиш хороше і трішки везіння.
І життя піде прекрасною низкою,
І плата за роки не буде гіркою,
І щастя буде слідувати за тобою.
Сама ти будеш в цьому житті стійкою.


Нехай радують тебе тістечка,
Квіти, парфуми, цукерки!
В захват призводять сумочки,
Наряди і атлети!
З днем народження, дорога сестричко!




Я тобі, сестричко,
У свято побажаю
Вирости гарною,
Як квіточка в травні,
Бути веселою, дзвінкою
Крапелькою в квітні
І, як бджілка у вулику,
Не забути про справу!
Не сумувати, не плакати,
Ніколи не злитися
І, як пташка в небі,
Співати і веселитися!
Нехай не буде горя
І підуть печалі,
Як кораблик в море
В блакитні дали!


Ми з тобою стільки років
Ходили разом в туалет,
А тепер, ну от справи!
Ти, сестро, підросла!
Я тобі бажаю щастя,
Розцвітати день від дня,
І хлопців тобі гарних,
Всіх, схожих на мене!


Є сестрички різні,
Ти – одна така:
Найпрекрасніша,
Найрідніша!
Все з тобою здається
Краще, веселіше,
Нехай мрії збуваються
У тебе швидше!


Своїй двоюрідній сестрі
Як брат, бажаю щастя,
Нехай щастить у всьому тобі,
Кохання – то справжньої,
І радість нехай до тебе прийде,
Мрія здійсниться,
За поворотом щастя чекає,
Вага краще трапиться!


Сестричко, нехай це слова,
Зате вони без лестощів, правда!
Нехай сниться будинок на островах,
Лагуни синь, пісок корала.
Без двох тобі від двадцяти,
Завжди лише цю дату святкуй,
Нехай трохи паморочиться голова
Від компліментів на твоє свято!


З тобою ми стільки солі з'їли,
Що страви можна не солити:
Мирилися, билися, і зуміли
Один одному багато нашкодити.
Сестричці в День її народження
Хочу подарувати посмішку!
Давай забудемо все битви
І разом будемо жити дружно!


Сеструха, прийми привітання,
Я всім серцем бажаю тобі,
Розквітати, як у сонячному травні,
І відмінного настрою.
Будь також чарівна.
А ще пожеланье від брата,
Будь весела і багата.
Ніжна і дуже чарівна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий