воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Татові у віршах

Ти, тато, всієї родини опора,
Тебе ми любимо, цінуємо, шануємо,
Нехай тільки радість візерунки
Малює Бог і ангел з ним!


З Днем народження, тато!
Бачимося ми рідко, тато,
Знаю – з моєї вини;
Тільки це правда, тато –
Я сумую за тобою.
Навіть якщо не приїду –
Знай, що я тебе люблю,
І за все, що ти мені дав -
Вічно в тебе в боргу!


Від сина прийми вітання
Ти в свято – день народження,
Здоров'я тобі я бажаю,
Щоб жив ти, проблем не знаючи,
Хочу тобі чесно сказати –
Я буду тебе шанувати,
Завжди по-синівськи любити,
Тобою, батько, дорожити!


Ти, тато, всім опора в житті,
За нас завжди стоїш стіною,
Прости мимовільні капризи,
Веселощів хлюпає нехай прибій!


Поспішаю привітати тебе, тату!
Дивись – дерева за вікном шумлять,
Зі мною разом вітають
І років до ста бажають дожити!


Прийми, мій батько, слова ці,
Їх пише кисть моєї душі,
Всього найкращого на світі,
І чистоти від гір вершин!


Батькові бажаю в день народження
Я абсолютного везіння,
Нехай мрія здійсниться,
Любов у вікно до тебе стукає.
Ще скажу тобі, як син,
Адже у мене батько – один,
Нехай завжди тобі везе,
Нехай любов вперед веде!


Завжди тебе люблю і пам'ятаю,
Ти найкращий – мій батько,
Щоб був ти щасливий і задоволений,
Сьогодні свято – справ вінець!


Люблю, сумую, збираюся
Приїхати та привітати особисто.
Вийде – урочисто,
А може – лірично...
Чим я виглядаю – тим потрібніший
Стаєш ти мені,
І все тепліше і ніжніше
Любов в моїй душі!


Діставай, татусю, санки
І гайда на гірку!
Там тобі вручимо подарунок,
Було все, щоб «у ялинку»!


Тато, зі святом тебе!
Дай обняти тебе, дітворі.
Так, ми вже підросли,
Але поки ще не занадто.
А тобі-то року наплювати,
Як ми подивимося.
Будь же молодим завжди!
Будь щасливим, наш рідненький!


Ти іменинник, тату милий,
Тобі наш палкий привіт,
Скакун нехай жвавий і веселий,
Для щастя життя і сонця світло!


Бажаю, тато, тобі в житті
Турбот поменше і проблем!
З тобою в нас для розмов
І так вистачає важливих тем.
Хочу, щоб ти був бадьорим, сильним,
Веселим, дуже запальним,
Красивим, модним
І вічно-вічно молодим!


Землею батьків Вітчизну називаємо,
І Батьківщина у нас, де ти живеш,
Папуля, ми сердечно вітаємо,
І знаємо – від будь-якої біди врятуєш!





З святом тебе, батьку!
Ти сьогодні став постарше,
Але тримайся-ка молодцем -
Будуть онуки, папка, далі!
Будь щасливим та здоровим,
Бадьорим, молодим духом!
Скажімо прямо всім на заздрість -
Папка наш — ти богатир!


Ти нас берег в годину лиху,
Сил не шкодував ти і крові,
Як я люблю тебе, татусю!
Безбідно ти сто років живи!


Так, мій тато – краще всіх!
У нього – завжди успіх,
Що б він не робив!
І ще – він класний друг,
Зберігати вміє таємниці,
Розжене всі печалі!
Він і добрий, і могутній,
Він нас з мамою любить дуже,
Розведе над нами хмари,
Ми знаємо це точно!
Таточку, неба тобі чистого,
Щастя променистого!


Здоров'я і бадьорість, щоб були завжди,
Ти, батьку, нам перший після бога,
Нехай він дасть здоров'я і щастя року,
Легка, щоб твоя путь-дорога!


Батьки і діти Сказано чимало...
На цю тему в книгах, не відняти.
Дають батьки нам новий початок,
Ми їх повинні за це почитати.
Батькові бажаємо в свято – день народження –
Щоб був щасливим і не сумував,
Удачі і великого везіння,
Хочемо, щоб ти щасливим самим став!


Здрастуй, здрастуй, тату милий,
Вітаю з новим днем!
Щастя, здоров'я і сили!
Повною чашею, щоб будинок!


Батькові бажаємо в день народження
Ми ніколи не сумувати,
Удачі, радості, везіння,
Коротше – жити і процвітати.
У кар'єрі цілей досягати,
Робота для чоловіків важлива,
І ніколи не хвилюватися,
І за здоров'я пити до дна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий