воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Гарні вірші сестрі на ін"


Шовками десь вишита
Доля твоя,
Мила сестричка, радість моя!
За тобою тужу
Я здалеку.
Розділяють нас з тобою
Підлогу материка...
Звідси Я прокричу:
«Вітаю»!
Багато-багато довгих років
Побажаю!
Живи, люби, кохана будь,
Про печалях – позабудь!


Сестриця Оленка, братик Іванко.
Ця казка точно не про нас.
Пам'ятаєш, а в дитинстві ми часто билися,
Ображалися, не раз сварилися.
Натомість, ставши постарше, стали нерозлучні,
Немов Чіп і Дейл, Чук і Гек.
З днем варення тебе, славна, рідна!
Ти – моя найближча людина!


Що побажати тобі, сестро? Багатства,
Кохання лише до того, хто головніший всього!
Побільше б простого щастя,
Що було все, що потрібно для нього!


Я сестричку поважаю,
Щиро тепло люблю,
Тебе вітаю,
Про здоров'я богів молю!


Глазищи, носик миленький,
Рожеві вушка,
Щасливе личко,
І трохи ластовиння!
Ти на світі краще всіх!
Так люблю твій дзвінкий сміх!
Живи сміючись, сестричка,
Срібна пташка!
Все у тебе буде
Добре –
Тобі в житті багато
Судилося!
З Днем народження, мила,
Улюблена сестричка!


У сестри моєї все добре:
Не страждає вона даремно душею,
Так і з тілом все начебто в порядку;
І тому висловлюсь коротко –
Що даремно словами смітити?
Та й якщо б умів говорити...
Але поки догорить ця сірник,
Я скажу: з днем народження, сестричка


Сестра, деколи ти суворіше мами,
Такий на лінії контроль,
Але все одно вперто повторюю,
Добра ти промінчик золотий!


Нарівні близька нам мама,
Я вдячний долі.
Життям лише чудовою самої,
В щасті жити, сестра, тобі!


Я дивлюся звично знизу –
Старша сестра!
Дуже рідко тебе бачу –
Ти так зайнята!
Я зростаю з тобою поруч,
Заздрю твоїм нарядами –
Трішки, злегка...
Мені ще до дорослості –
Як до стелі!
А ти – майже наречена,
Але ми ще разом,
І з Днем народження тебе
Вітаю я!


Сестричка, людина рідний!
Надійний, мудрий, чистий!
Ти залишайся молодою,
Завзятою і променистої!
Сьогодні, в день народження твій,
Зізнаємося, сестричка,
Що зачаровані тобою,
Прекрасною дівчиною!


Бог створив всіх людей, з глини, кістки,
Але для тебе він вибрав найкращу з них,
Сестра, тебе як зразок, Він чуд своїх,
Обрав гідною бути лише долі прекрасною!


Тебе, кохана сестричка,
Готовий я на руках носити,
Нехай сяє сміхом личко,
Сьогодні іменини - бути!


Ти в родині улюблениця,
Наймолодша,
У казках заплутавшая
Сестричка моя!
В твій День народження,
Юне покоління,
Побажаю щастя
Тобі на всі роки!
Я тебе люблю, сестро!
Веселися і смійся дзвінко!


Ми до світанку говорили
Завжди, сестричка, свій секрет
З тобою, як хліб на два ділили,
Нехай Бог береже тебе від бід!




У День народження я бажаю тобі
Легкого життя на радість усім нам.
Щоб жила ти, пустуючи і граючи,
І не знала трагедій і драм.
Всім печалям пройти і забутися
Біля вогню родового вогнища.
Дорога моя сестричка,
Золота моя сестра!


Сестричка, ти живи без смутку,
В словах не показати тут почуттів,
Писати гарно, не навчений,
Всі бажання збудуться нехай!


З тобою, сестричко, ми близнючки,
Лише мама розрізняє нас,
Хвилиною ти народилася раніше,
Я і привітаю в цю годину!


У сестрички День народження -
Стала на рік старше!
І скажу я з повагою:
Розумнішими і красивіше.
Квітни, моя сестричка,
Лазоревым квіткою!
Користуйся на повну
Кожним днем!


Ех, сеструха, давай погуляємо!
Цей день тобі не дарма дан,
Що не дозволяли, зараз дозволяємо,
Так буде кожен гість у тебе ситий і п'яний!
До тебе друзі неодмінно примчаться,
Принесуть тобі море квітів,
Вибирай з розумом, з ким тобі повінчатися,
Прийшли до тебе женихів.


Бажаю я троюрідній сестрі,
Щоб казку життя твоє нагадувала,
Щоб щастило у всіх справах тобі,
І щоб життя удачею наділяла.
Ти кожну мить з гідністю зустрічай,
І радій. І частіше усміхайся,
І ніколи хвилювання не знай,
Печалям ти зовсім не предавайся!


Старша сестра,
Тобі привіт від брата!
Бажаю я тобі
Бути свіжою наче м'ята,
Як кульбаба м'якою,
Як троянда хороша,
Як струнка осинка,
Як чиста роса!

Комментариев нет:

Отправить комментарий