воскресенье, 14 августа 2016 г.

Класні Привітання з Днем Народження Брату у віршах

Так, братику, ти могутній!
Не знаю, як там щодо хмар, -
Але дівчатка з мого класу
Уві сні тебе бачать лише одного!
І шепочуться, і пишуть СМСки,
Ну, а мене зовсім не чують,
Коли я пояснюю,
Що час даремно вони втрачають.
Гаразд, це все їх сум'яття...
Вітаю тебе з днем народження!
Будь здоровий і так же могутній!
Хтось ж повинен розігнати зграї хмар!


В тобі від тата всі риси,
Ти прямо копія батька.
Коли ти супишся, як він,
Не смію я підняти особи.
Але ж ти брат мені, не батько,
До того ж іменинник!
Будь здоровий, любимо, сяй
Як новенький полтинник!


Двоюрідного брата, як сестра,
Хочу я з днем народження привітати.
Нехай з тобою буде життя щедра,
І дарує тобі шанс себе прославити!
Хочу тобі побажати удачі,
Завжди чоловіком залишатися сильним,
І про рідних своїх не забувати,
І близьким людям частіше посміхатися!


Братан, в гарний день народився,
Привіт тобі, живи сто років,
Щоб в житті багато чого досяг,
І самих світлих днів у житті!


Вітаю, вітаю!
Побажаю – побажаю!
Сили величезною – розуму, а не рук!
Гірким щоб у житті було – тільки цибулю!
Солодким – все інше навколо!
Любові справжньої – без розлук!
Пухких – пачок грошей – а не губ!
Литавров переможних – гучний звук!
Щоб не ходив ти ні разу в загул!
Що побажати ще можу?
Все-тки не чужий ти мені людина...
Про! Щастя безмежного на весь вік!


День народження справляє
Мій улюблений старший брат
І, звичайно, дивує
Всіх дівчат та хлопців:
На присутніх дивлячись,
Посміхається хитро
І, як ніби дорослий дядько,
Наливає всім... ситро!
Мені не наливай! Мені вистачить!
З днем народження, милий братик!


Сьогодні з днем народження брата
Привітати молодшенького рада.
Нехай ти вже не маля,
Але від мене не втечеш!
Хочу тобі я побажати
Проблем в справах своїх не знати,
І не боятися нічого,
І добиватися свого!


Бувай, братику, ти щасливим,
Будь гідний щастя!
Щоб кохав і був коханим,
І живи чудово!


Щоб ти радував п'ятірками батьків!
Щоб любили тебе наук вчителі!
А ще – обожнювали дівчата!
Щоб сміявся ти все так само дзвінко!
Щоб тобі не читали моралі!
І друзі ніколи не зраджували!
У будь-якому справі перемоги чекали!
І ніколи не знати тобі смутку!


У мого братухи
Сьогодні днюха!
Потреплем ми за вушка,
Піднімемо дружно гуртки!
Тобі, брат, побажаємо
Везіння без краю!
Ще – чоловічих перемог
На багато-багато років!


Справжній мій захисник,
Дорогий, улюблений брат!
Ти гідний кращого життя,
Для будь-якої дівчини – скарб.
Вітаю з днем народження
І бажаю всією душею,
Миру, щастя і везіння,
Будь здоровий! Рости великий!


Ніколи щоб не здаватися і в біді не засмучуватися,
Не давати за життя фори, брати, братик, все сповна.
Всі іспити здавати і отримувати п'ятірки,
Головне – завжди май тільки вірних ти друзів!


Щоб від народження –
До великих звершень!
Таким я бачу
Твій шлях, братішка!
В тобі достоїнств –
Просто тьма!
Іронією вистачає,
І розуму!
Пытливости
І працьовитості –
Без схильності
До порожніх ілюзій!
Все буде в житті
У тебе, братику!
Я точно знаю –
Хоча ти - ще
Зовсім хлопчисько!


Я тебе вітаю, братику,
З Днем народження твоїм веселим.
Наше братство — міцніше, ніж в книжках,
Ми рідня, і на цьому стоїмо!
Я тобі побажаю, братику,
Життя гідну вік продовжувати,
Бути здоровим, як плюшевий ведмедик,
І племінників мені народити!





Трохи років минуло, трохи зим,
Свій в пам'яті вони рівняють ряд,
Ми пам'ятаємо ці віхи – всі за ним,
Але не згасає наш молодий заряд!
Братик мій, веселих тобі днів,
Щоб все вирішувалося тільки в потрібний колір,
Ти люби життя, щоб ти зріднився з нею,
Ось братський в день народження порада!


Ти, братику мій, сьогодні
Іменинник – чемпіон!
Щоб подарунків були гори,
Адже для щастя ти народжений!


Думаєш, заспівала пташка?
Це я, твоя сестричка,
Так поспішаю тебе привітати,
Побажанням потішити!
Щоб були порожні келихи –
Може, тільки краплі залишилися -
Коли ми їх за тебе опростали!
Щоб тобі три ночі не спати!
Лише свою улюблену пестити,
Ні на мить не покидаючи ліжко!
Щоб тебе залишили друзі! –
Тому що, погодься, не можна,
Вирушаючи з коханою в ліжко,
Друзів із собою запрошувати!


Мій улюблений старший брат,
Ти за життя, просто скарб.
Розумний, сильний, з широкою душею,
Мені так легко за твоєю спиною.
Тебе від усього серця вітаю,
Виконання всіх мрій бажаю,
Бажаю знайти хорошу дружину,
Так на все життя всього одну.


Старший брат, спасибі всією душею
В день народження хочу сказати.
Як ми швидко виросли з тобою,
Навчив мене, як стати сміливим.
Нехай тобі щастить у всіх справах,
Щастя ти, звичайно, заслужив,
Нехай тебе у справах удача чекає,
Я бажаю бадьорості і сил!


Нехай час стрімко мчить вперед,
Ти, брате, не журися, адже прекрасна дорога!
Завжди нехай душа у веселощів живе,
Твій розум гострим був, і легкі були ноги.

Комментариев нет:

Отправить комментарий