воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Дідуся в віршах

"Короткі привітання улюбленому дідусеві"

Мій дорогий, рідний мій дід!
Бажаю я тобі з любов'ю
У всіх справах - тільки перемог
І міцного здоров'я!
Бажаю більше оптимізму
На кожен день і кожну годину.
І отримувати радість життя,
І радувати собою нас!


"Жартівливі поздоровлення дідуся з днем народження"

Підняти сідло велосипеда
Кого просити? Швидше, діду!
Адже дідусь сильний, могутній:
Візьме з собою потрібний ключ!
А прокололось колесо,
Хто принесе з собою насос,
Допоможе все разбортовать..?
Хто ж як не дідусь знову!
А фаршу накрутити до обіду
Кого просити? Звичайно діда!
Прийде і врятує нас дід,
Щоб не залишилися без котлет!
Ти, дідусю, вибач, звичайно,
Але дуже потрібен нам шпаківня...
І дідів голос, наче грім:
«За інструментом бігом марш!»
Але от за що люблю я діда -
За те, що він мені тата зробив!
Ех, не відбитися від рук,
За мене раптом візьметься!


В цей радісний мить дня народження
Немає причини зітхати і сумувати.
Відзначаємо, не дату старіння,
А той день, коли ти почав жити.
Навіть якщо не малі роки,
Якщо радості мало в долі,
Навіть якщо бувають негаразди,
Життя прекрасна сама по собі.


"Коротке привітання дідусю від онука з ювілеєм"

Улюблений дідусь, дозволь тебе привітати
Здоров'я міцного я хочу побажати,
Твою надійність я хочу прославити
І витримку прекрасну твою .
Бажаю тобі у цей день народження –
Здоров'я хай тебе не підведе,
І міцне, надійне везіння
В твій світлий будинок з удачею увійде!


Ти вмієш все на світі,
Можеш дати поради
Ти на всій великій планеті
Самий мудрий, добрий дід!
І бажаю всією душею −
Щасливий будь − дідусь мій!


Дід мій, скажу, калач ти тертий,
Будь-які труднощі легко пройдеш,
У будь-яких негараздах ти спокійний,
І нас, щенят, ти витягнеш, врятуєш!
Уклін тобі на день народження
Від онуків, які люблять тебе,
Сьогодні ми наливочки з варенням,
Тости заздоровні вимовимо люблячи!


"Короткі привітання від дідуся онуки і онучки"

Дідусь ти наш коханий!
Ми вітаємо з святом тебе,
Мама, тато, онуки, всі твої друзі
Бажають бути тобі завжди неповторним.
Щоб ти завжди був веселий і здоровий,
І з радістю зустрічав світанок.
Поменше в твоєму житті докторів,
Побільше онуків і, звичайно, довгих літ!


Пам'ятаєш, як стріляли в тирі,
Кулі все лягали в ціль,
Бий без промаху і в житті,
Дід, ти молодий, мені повір!
З Днем Народження Дідуся


"Коротке привітання дедуле від внучки на день народження"

Милий дідусь, рідний,
З днем народження, дорогий!
Нехай ти старше -
Забуваю я про це іноді.
Так що краще, милий мій,
Не вважай свої роки!


Твоє серце, як колись, молодою,
І зморшок на твоїй душі немає.
Як же любо тебе нам і дорого,
З Днем народження привітати, дід!
Нехай улов на риболовлі радує!
І плодів буде повен сад!
Ну а саме, діда, головне –
Щоб здоров'ям ти був багатий!


Дід, з Днем Народження тебе!
Ми вітаємо всі сьогодні,
Дивись – дружна сім'я!
Бажаємо щастя і здоров'я!
Нехай вся печаль зійде нанівець,
І років вже можна не боятися,
Нехай мудрості твоєї не гасне світло,
Твої роки - твоє багатство!


З днем народження, дід!
І неважливо скільки років.
Тебе я вітаю
Здоров'я міцного бажаю!
Хай роки летять,
Це все - дурниці,
Ти тільки душею
Не старей ніколи!


Існує ряд питань,
Що відповісти нелегко.
Я зараз не про допиті,
Я намагаюся сказати, що
В ту хвилину, коли важко -
Життя відчуваєш глухий кут.
Задаєш питання - "Як потрібно?"
Але відповідь не багатоликий.
Моя порада - піди-но до діда.
Його мудрість в сивині;
Цю милу розмову,
Що пройде наодинці
Ти запам'ятаєш - що чекати?
Це ніби, як воді
З неба до нас дощами литися,
Текти потоками до річки,
І потім щоб не напитися?
Сенс в чому? - Недалеко!
Дід прожив, щоб поділитися!
Вип'ємо ж трохи саке!
За здоров'я і надію,
За добро і теплоту,
Що струменіють, як і раніше.
Діда, за твою мрію!


Скільки прожито років,
Ми не будемо вважати.
Молодий ти чи сед,
Будемо тільки бажати:
Не хворіти, не старіти,
Не хандрити, не сумувати
І ще багато років
Дні народження зустрічати.




Милий діда! Ось чергові
Іменини до нас прийшли твої,
І знову зібралися всі рідні,
І сусіди, і друзі сім'ї.
Патріарху нашого сімейства
В цей день ми хочемо побажати:
З онуками частіше бувати разом,
Щоб ми, як ти, зуміли стати!


У всьому вмієш підтримати,
Ти добрий, справедливий!
Улюблений дідусь, удач!
Нехай буде життя щасливим!
Відкрити тобі один секрет
Так хочеться сьогодні:
Чудесней діда в світі немає!
Успіхів і здоров'я!


Для дідуся тільки спокою, сміху,
І діти, і внуки хай будуть втіхою,
Бажаємо з рідними до ста років прожити,
І кроком солдата йти, не тужити!
Тебе, наш діда, ні добрішим,
Твої поради всіх ценней,
Нехай добрим буде кожен день,
Серед вірних, відданих друзів!


Дідусь, ми скоро юрбою нагрянем,
Поки від душі привітання шолом,
Веселу пісню ми в честь твою грянем,
Щоб був по вінця повний радості будинок!


Дід наш славний — просто клад:
Бадьорий вигляд, орлиний погляд.
Все на світі вміє,
І подарунків не шкодує,
І завжди внучат радий!
Може бути, іноді онуки
І викидають трюки,
Але тобі бажають, дід,
Довгих і щасливих років!


З днем народження, милий дід,
Наш улюблений, славний!
Ти в родині десятки років -
Найкращий, головний!
Бадьоро, молодо тримайся
Ти в Росії нової,
Хай прекрасним буде життя,
Довгим і здоровим!
Живи на радість онукам, діду,
Не рік, не два, - ще сто років!!!


Вітаємо дідуся найтеплішим хлібцем,
Шолом слова приветные, наші почуття до вас,
Нехай мрії збуваються найзаповітніші,
Щоб ти на свято хоробро танцював!

Комментариев нет:

Отправить комментарий