воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Татові у віршах

"Смс Поздоровлення Татові з Днем Народження"


Всю радість, яка є на землі,
Від щирого серця бажаємо тобі.
Нехай вічно весна мудрого серце живе,
Нехай перший квітка для тебе розквітне,
Успіх нехай супроводжує в житті тобі
Величезного щастя бажаємо.


Здрастуй, тату,
Пишемо ми з далекої сторони,
Від душі хочемо привітати
Тебе з днем іменин,
Нехай залишать смуток і холод –
Ми завжди з тобою,
І не буде занепокоєння
З новою сивиною.


Як вірш дзвенить на день народження,
Так я від радості горю.
Для щастя, любові цвітіння
сонет тобі я подарую!
Для радості знайди причини -
Адже це святкова ніч!
Нехай заздрять чоловіки,
Що у тебе така дочка!
Для щастя потрібно небагато:
Моя летюча рядок,
Доля, удача і дорога -
І життя легке, як хмари!
Мій тато - всім на диво
У свій найкращий свято - день народження!


Найрідніша ти для всіх нас,
І кращого немає на світі,
Бажаємо щастя ми зараз,
Всі люблячі Діти!


Бажаю в день народження, тато,
За життя плисти, як по хвилях,
Щоб кожен день, сходячи з трапа
Ти посміхався знову нам!
Щоб кожен день тебе зустрічали
Успіх і радість; знов і знов
Попутним вітром балували
Тебе і щастя і любов!


Сьогодні тато як з картини
Йому справляем іменини
Ошатний краватку і костюм
Вже встиг привітати кум.
Гостей зібрався повний будинок
Всі вмістилися за столом.
Будь самим сміливим і відважним
Розумним,добрим, розумним, важливим.
Дай Бог тобі щасливих днів
І найкращих синів.
Йди по життю дуже сміливо
І справа щоб не набридло.
Ходи лише світлими шляхами
І залишайся разом з нами.


Спасибі, любий таточку,
Що ти дістався мені!
Люблю усмішку ясну,
Вона як світло у вікні!
Хочу, щоб ти був щасливий,
Успішний і здоровий!
Ти самий чудовий
І найкращий з отців!


Підкажеш, якщо помилюся,
Допоможеш мені радою,
Мій тато, я тобою пишаюся
І всім скажу про це!
Я хочу бути таким, як ти –
Рішучим, відважним!
Нехай збудуться твої мрії,
Адже це теж важливо.


Тато, у будинку ти король,
Як наглядач над країною,
Щоб їли ми смачно,
Твоя головна роль тут!
Як огірочок,
Про роки свої забув,
Щоб шану і повагу,
І прекрасний настрій!


Як не вистачає мені тебе, батьку,
Але нам сьогодні дарма всі відстані,
З ранку в твій день від сонця тепле світло,
Живи завжди, будь щасливий, добрий тату!


Тато, ти найкращий на світі,
Найкращий батько на величезній планеті!
Як я тобою захоплююся, пишаюся,
Міцно за дружбу і руку тримаюся!
Нехай іноді ти буваєш суворий.
Значить, так треба! Завжди будь здорова!
Нехай твоє життя буде світлим, красивим,
Сонячній, яскравою і дуже щасливою!


Приходь з роботи швидше,
Ми тебе всі з нетерпінням чекаємо,
Тата ми привітаємо веселіше,
Для того, зараз ми торт печемо.


Любий тато! З днем народження!
Подивись скоріш на нас,
Ми у своєму вірш
Побажати хочемо зараз:
Будь щасливим та здоровим
І завжди май на увазі,
Що з тобою, ми всі готові
До оборони і праці!
Залишайся ж навічно
Бойовим Командиром,
Енергійним і, звичайно,
Молодим і вольовим!





Батько – не багато і не мало,
Початок, татова рука,
Нога, що м'ячики ганяла,
Рибалки першої берега.
Часом – чоловічі розмови
Майже на рівних і про все:
Про гармати, танки і затвори,
Про сенс слова «понесе»...
Як не крути – дорослішають діти,
Не кожен день побачиш їх,
Але електронні «приветки»
І привітань цей вірш
Не замінюють – поспілкуватися,
Та так, про життя, по душам,
Щоб сильно північ прощатися,
Не розбігатися по справах.
Коротше, тато, ось і випадок,
Вже засидимся – Бог суддя,
Та пісню стару озвучимо,
З тобою разом ми – сім'я!


Сказати "спасибі" - це мало,
Ми всі в боргу перед тобою.
Дай Бог тобі здоров'я, тато, -
Желанье всієї рідні великий.
Твоє тепло, твоє добро,
Завжди воно нас оточує.
І стане на душі тепло,
Коли твій свято настає.


Дорогоцінний наш зять, чоловік і татусь,
Найкращий і найулюбленіший!
Будь бажаним, як пиво до тараночке,
Будь рум'яним, як раки під пиво,
Імпозантним, спортивним, плечистым,
І удачливим всім на диво.


З веселою посмішкою тебе, милий тату,
Готові ми бачити скрізь і завжди.
Бажаємо тобі всіляких успіхів,
Здоров'я і щастя на всі часи.


Не думай про роки, коли весна,
Взимку і влітку теж їх забудь!
І я про них не дам нагадувати,
Великий, батько, ще за життя шлях!


Самому доброму батькові рідному,
Я побажаю, щоб він був здоровим!
Грошей на все щоб татові вистачало
І пригод щоб було не мало!


З дитинства безліч історій
Ти мені, тату, розповів,
Навчив усьому, що потрібно,
Що не можна, мені вказав.
І тепер, в твій День Народження,
Вітаю я люблячи,
Побажаю сміх, веселощі,
Щоб все було за тебе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий